Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sofi Oksanen ärsyttää kaikki aistejani.

Vierailija
04.11.2015 |

Puhetapa ärsyttää. Ulkonäkö ärsyttää (KUKA YLI 30-VUOTIAS LEIKKII VIELÄ GOOTTIA?!). Olemus ylipäätään ärsyttää. 

En tiedä, miksi.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olkaa niin hyviä ja avatkaa mulle Sofin tukan salaisuus. Näyttää sille, että Sofilla olisi tuota hiuksistoa ainakin viiden tavallisen naisen verran ja yksi mopillinen vielä päälle. 

Mä luulen, että siinä hiuskuontalossa on aika vähän mukana aitoa tukkaa, ainakaan hänen omaansa. On tekohiuksia, joitain lankapötkylöitä, narua, villaa, tekotimantteja jne. Mutta onko se koko hässäkkä aina Sofilla päässä vai onko se vähän niinku peruukki, jonka hän ainakinyöksi ottaa pois??

Vierailija
42/52 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Susta piti tulla kirjailija, mutta tulikin vain Siwan kassa ja nyt kiukuttaa?

No ei sentään. Olen korkeammin koulutettu kuin Sofi. 

Ap

Olet korkeammin koulutettu kuin Sofi, ja Siwan kassa. Kyllä minuakin voisi harmittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sofi Oksanen on tuotteistanut itsensä. Ei kukaan haastattelisi sitä, jos se näyttäisi harmaavarpuselta, ei sais räväköitä kuvia. Miettikää jotain Aira Samulinia, olisiko hän yhtään mitään jos olisi ihan tavallisen mummon näköinen ja oloinen? Sofi Oksanen ei edes yritä olla ärsyttämättä. Hän haluaa ottaa kantaa asioihin ja äänensä saa paremmin kuuluviin kun on jollain tavalla ärsyttävä.

Itseänikin ärsyttää Sofi Oksanen. Osittain siksi että hän on niin ärsyttävä ja osittain siksi etten itse ole yhtä ärsyttävä.

Yleensä Finlandia- palkinnon saanutta voittajaa haastatellaan ja paljon, oli ulkonäkö mikä hyvänsä. Lisäksi hän on voittanut monta ulkomaista kirjallisuuspalkintoa ja taas haastatellaan.

Mä tykkään hänen kirjoista, ihan samantekevää ulkonäkö tai poliittiset kommentit tai yhtään mikään ylimääräinen asia. Kirjat puhuu puolestaan.

Ap ei taida paljonkaan harrastaa lukemista.

Vierailija
44/52 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

43 jatkaa...Ai niin ne rillit:). Niitähän täällä vihataan:D. 

Vierailija
45/52 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen ero tuntuu olevan suhtautumisessa mieheen ja naiseen.

Kun Jarkko Tontti mollasi miespuolista goottia, Syksy Räsästä, tämän ulkonäöstä kolumnissaan, oli kansa takajaloillaan ja tuomitsi Tontin puheet asiattomaksi kiusaamiseksi.

Sen sijaan Sofi Oksanen herättää sitten kai vain ärtymystä, eihän nyt NAINEN voi yli 30-vuotiaana ollan ton näköinen ja tyylinen ja vielä omata mielipiteitä, hyi!

Vierailija
46/52 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisa ärsyttää kaikki erilainen, varsinkin taiteilijoiden ( jopa niiden ei-apuraha) vihaaminen tuottaa monille suurta nautintoa.

Taiteilijoiden vihaaminen on yleistä vain täällä avllä. Huomaa tästäkin keskustelusta:). Täällä ei pyöri ne penaalin terävimmät kynät todellakaan. Ja nyt joku valopää kommentoi, miksi minä pyörin täällä ja haukun palstaa? Siksi, kun tämä on parasta viihdettä tuksun jälkeen. Luen myös runsaasti kirjoja ja mulla on elämä:D.

Vierailija
47/52 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä nyt olen lukenu jotain perusteoksia niin ku Dostojevskia tai Tervoa, niin ei Oksanen kyllä ole heitä huonompi kirjailija.

Kuka noista kolmesta ei kuulu joukkoon?

Dostojevskistä puhutaan vielä satojen vuosien päästäkin.

Vierailija
48/52 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää hänen kirjojensa hehkutus! Kaksi sain kahlattua läpi ja se riitti. Eivät säväyttäneet, eivät jääneet mieleen.

Vierailija
49/52 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää hänen kirjojensa hehkutus! Kaksi sain kahlattua läpi ja se riitti. Eivät säväyttäneet, eivät jääneet mieleen.

Ei se silti tarkoita että Oksasen kirjat on absoluuttisen paskoja.  Miten voi ärsyttää joidenkin kirjojen hehkutus?  Aika moni kirjallisuuspalkintoraati on ollut eri mieltä kanssasi. Itse tykkäsin Puhdistuksesta ja Normasta, edellisistä en niinkään. Ei mua silti ärsytä pätkääkään jos niitä edellisiä kehutaan.

Vierailija
50/52 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoi, ei ilmeisesti välitä terveydestään. Huono ryhti, johtuneeko hiuspehkosta. Elää boheemia taiteilijaelämää.

Vierailija
51/52 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vedän kateuskortin tähän. Olen kateellinen kun en osaa kirjoittaa yhtä hienosti ja erittäin hyvillä ansioilla:(. Haaveena se on aina ollut, en vaan osaa, pakko myöntää.

Vierailija
52/52 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi hanki elämä. Taiteilijat on tommosia