G: Käytätkö/oletko käyttänyt huumeita?
Kommentit (7)
Ei kyllä oikein " sopinut" minulle. Tuli melkein aina huono olo ja masennus siitä vaan.
mut tullu siihen tulokseen et mistään ei me niin sekasin ku viinasta...tai siis mulle sopii huonoiten.
Voiko typerämpää ollakaan. Olen myös iloinen, etten koskaan tullut aloittaneeksi tupakointia, vaikka parhaat kaverini teininä polttivatkin.
eli ettei vastentahtoisesti voi tulla narkkariksi. Jos ei diggaa aineen vaikutuksesta, siihen EI voi jäädä " koukkuun" .
En edes tunne ketään, joka olis kokeillut. Ihanko oikeesti te ootte käyttäneet? Miksi?
Ensin kokeilin pilveä, mutta siitä ei tullut sillai kummempi, ihan töhnänen olo, eikä sitä kyllä myöhemmin tehnyt edes mieli sitä puutuneisuutta.
Myöhemmin kokeilin spiidiä, siitä huonoja muistoja kovinkin paljon.
Essoja kokeilin kerran, ne oli kivat, mutta siihen jäi.
Kaverin kanssa oltiin niin paljon vastaan joskus huumeita mutta sitten päätettiin suurin osa kokeilla että tiedetään mitä boikotoidaan kun moni kysyi että onko kokeillut ja jos ei ole, ei VOI tietää mistä varoittaa lapsia.
Kokeiltiin aika usea huume ja siihen jäi. Eipä ole tehnyt mieli koskaan sen jälkeen, huonot olot, oksennukset ja pahoivoinnit korjasi potin kotiin. Ei niistä ole iloa. Ehkä heikoille ihmisille, mutta minulle ei.
Nyt ainakin tiedän mistä lapsiani varoitan. Kerrasta ei voi jäädä huumeeseen koukkuun, vain mieli voi. Sitten kun tahto vie paria kertaa pidemmälle, on jo fyysisesti koukussa. TIEDÄN SITTEN MISTÄ PUHUN!
Enkä ole kokeillut ENKÄ kokeile.Kerrastakin voi jäädä koukkuun