Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos haluaisin tyttölapsen mitä täytyy tehdä ennen ja raskauden aikana?

Vierailija
04.11.2015 |

Onko jotain esim ruokaa?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä, että monelle se sukupuoli on niin tärkeä kun se on kuitenkin vain yksi asia lapsessa ja ihmisessä, ja loppujen lopuksi aika pieni ainakin nykyaikana. Itse toivoin ensisijaisesti, että lapset olisivat terveitä ja ettei heistä tulisi kusipäitä. Mielestäni ne ovat paljon merkittävämpiä ominaisuuksia kun miettii vaikka kasvatustyötä ja omaa jaksamista.

Vierailija
22/33 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä aattelin yrittää. Tulevana yhden lapsen äitinä tyttö on helpompi kasvattaa.

Millähän perusteella tyttö on helpompi kasvattaa? Jotenkin tuntuu, että pojan kanssa varmasti saattaisi olla suoraviivaisempaa...

t. yhden 11v tytön äiti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sanotaan että tyttösiittiöt olisi nopeampia joten miehen ei kannata ihan kohdunsuulle asti siementä päästää niin mahikset tyttöön paranee. Mene ja tiedä näistä 😄

Mä taas olen lukenut monestakin paikasta että pojat ovat nopeampia mutta kuolevat tyttosiittiöitä nopeammin joten jos haluaa tytön niin pitäisi rakastella pari päivää ennen ovulaatiota ja jos taas pojan niin samana päivänä kuin ovulaatio on.

Mä sain tytön näin!

Vierailija
24/33 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä aattelin yrittää. Tulevana yhden lapsen äitinä tyttö on helpompi kasvattaa.

Oot NIIIIN väärässä.

Vierailija
25/33 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mäkään poikalasta ottas millään.

Vierailija
26/33 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkällä esileikillä saa todennäköisesti tyttöjä, koska tyttösiittiöt elävät kauemmin kuin poikasiittiöt ja pikapanolla poikia.

Tällä ohjeella lähipiirissä on 6 lasta tehty etukäteen sukupuoli suunnitellen.

menetelmän varmuus lienee 80 5 luokkaa, sillä pieni otantani ei takaa 100 %.

Vierailija
27/33 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkällä esileikillä saa todennäköisesti tyttöjä, koska tyttösiittiöt elävät kauemmin kuin poikasiittiöt ja pikapanolla poikia.

Tällä ohjeella lähipiirissä on 6 lasta tehty etukäteen sukupuoli suunnitellen.

menetelmän varmuus lienee 80 5 luokkaa, sillä pieni otantani ei takaa 100 %.

Piti olla 80%

Vierailija
28/33 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sanotaan että tyttösiittiöt olisi nopeampia joten miehen ei kannata ihan kohdunsuulle asti siementä päästää niin mahikset tyttöön paranee. Mene ja tiedä näistä 😄

Kysypä ihan biologilta, kummat niitä nopeita ovat.Ne ovat nimenomaan poikasiittiöt, jotka elävät lyhyemmän aikaa.

Vierailija
29/33 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekstaa 2-3pvä ennen ovista. Sit piti olla emättimen pH tasapaino tietyssä arvossa.Sit piti jotain vitamiineja popsia. Näillä mä aion neljättä koittaa, kolme poikaa on nyt ;)

Vierailija
30/33 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
31/33 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö emättimen ph:lla ollut jotain vaikutusta. Sitä voi muuttaa ruokavaliolla ja eri valmisteilla.

Vierailija
32/33 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ekana sinun tulee palata biologian tunneille miettimään tuota kysymystäsi, että mitä voit asialle tehdä raskauden aikana.

Sitten suosittelen kasvamaan vähän, ja kun tuo em. asia alkaa olla sinulle selvä ja itsekin ymmärrät kuinka hölmö kysymys tuo on, niin voit aloittaa yrittämisen. On ihan ok toivoa tyttöä tai poikaa ja jopa yrittää vaikuttaa siihen esim. yhdynnän ajoituksella (mikä tuskin toimii. Miten sen nyt sanoisi; vähän hupsu saa olla mutta tuollaisen tietämättömyyden luulisi jo vaikuttavan lapsen henkiseen kehitykseenkin.

Vierailija
33/33 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä kolme poikaa, ja sitten tutkin paljon aiheesta ja kokeilin näitä tyttökonsteja... Ja saatiin tyttö, en voi mennä sanomaan tietysti oliko kikoilla vaikutusta vai ei..

Mutta sanotaan että äitin pitäisi olla hyvin tiukalla dietillä, nähdä nälkää, silloin paremmin tyttö saa alkunsa, takaapäin asento (en usko siihen :D) mutta oli meillä,

ja olikohan sitten että myös jos äitillä oli todella stressaavaa, ni sekin vaikutti, no mulla oli silloin....

Joo-o tuo tiukka dieetti perustuu siihen, että joidenkin mukaan tytöt selviävät kohdussa niukemmalla ruokavaliolla. Ottamatta siihen sinänsä kantaa että onko tuossakaan edes järkeä, niin tämä tarkoittaa siis sitä että todennäköisyys syntyy siitä että siinä poikasikiön/alkion kohdalla tulisi todennäköisemmin keskenmeno. Ei suinkaan niin, että se ruokavalio ykskaks muuttaa sitä sukupuolta siellä kohdussa tai niukemmalla ruokavaliolla tyttösiittiö löytää tiensä nopeammin munasoluun. Järjen käyttö sallittua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi