Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko voisi pyytää v.2011 ostetuista Emmaljunga-vaunuista?

Vierailija

Ollut kolmella lapsella, siistissä kunnosa.
Harmaa, sisäkankaassa kopassa lampaita.
Sis. vaunukopan, rungon ja ratasosan.

Kommentit (11)

Vierailija

Itse sain 450€, vähän enemmän kuin liikkeessä luvattiin. 

Mutta vaunut oli kuin uudet. Meidän lapset ei vaunuissa viihtynyt. 

Vierailija

Itse möin vasta hintaan 350 € yhdistelmät vuodelta 2010, yhdellä lapsella olleet, sisällä pidetyt, aivan prima kunto, mukana siis rattaat, koppa, istuinosa, sisäpussi, sadesuoja, hyttysverkko, hoitolaukku. Oli aikoinaan Emmaljungan juhlavuoden setti, jossa tuli paljon noita juttuja samaan pakettiin.

Vierailija

Vaunukoppaa on käytetty sisällä päikkäreitä varten, kolmaskaan lapsi ei ole viihtynyt makoillen ulkona vaan huutanut koko matkan jos ei näe mitä tapahtuu ympärillä. Kantoliina ollut parempi.
Ratasosaa on käytetty kahdella, kolmas ei ole vielä niin iso että olisi siihen päässyt.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Voihan niistä pyytää miten paljon vaan. 

Eri asia on, menevätkö kaupaksi. 

Juuh toki, jotenkin nyt ajattelin että olisi itsestään selvää että mikä on realistinen hp, sellainen että itse saisi edes jotain käteen mutta saisi myydyksi nopeasti.
Tuo 150e voisi olla sellainen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuh toki, jotenkin nyt ajattelin että olisi itsestään selvää että mikä on realistinen hp, sellainen että itse saisi edes jotain käteen mutta saisi myydyksi nopeasti.
Tuo 150e voisi olla sellainen.

Ottakaa huomioon missä asuu. Helsingissä tarjontaa on enemmän kuin Ähtärissä, joten paikkakuntakin määrittelee hintaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No ehkä tässä haetaan sitä hintaa jolla menee kaupaksi

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat