Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

!!!!!!!!! Englanninopettaja nöyryyttää poikaani !!!!!!!!!!!!!

Itkeneet silmät

Siis miten mä voisin saada pojalleni vapautuksen englanninkielestä? Sillä on nyt käymässä sama painajainen toteen kuin mullakin eli englanninkieli ei vaan tartu päähän ja opettaja pitää laiskana ja tyhmänä. Muut aineet ovat menneet hienosti!

Meillä on suomenkielinen koti ja lapsuus (ei televisiota, nettiä ja matkustelua) ja siksi hän kuuli ensimmäisen kerran ulkomaankieltä koulussa ja oli heti ihan pihalla. Vaikea on pienen ymmärtää, että äkkiä pitääkin lukea eri lailla kuin kirjoitetaan - siis toisin kuin on juuri aiemmin opetettu.

Ei muista sanoja, vielä vähemmän ääntämistä jne. Englanninopettaja nöyryyttää koko luokan edessä, oli mm. neuvonut katsomaan televisioita ja nettivideoita (eivät kuulu meidän kotiin) ja matkustelemaan ulkomailla (ei ole mahdollista). Opettaja pyytää poikaani toistamaan yhä uudelleen ja uudelleen mahdottoman vaikeita sanoja koko luokan tirskuessa ympärillä. Itkuhan tuosta tuli eikä halua mennä huomenna kouluun, koska on taas se "paha ope". :(

Rukoilen ja toivon, että poikani voisi saada vapautuksen tästä peruskoulun kiusasta eli englanninkielestä. En halua, että hän joutuu kokemaan saman helvetin kuin minä aikoinani (vieläkin puistattaa ja itkettää). Tilalle jotain hyödyllistä.

Aionkin soittaa kouluun ja vaatia vapautusta, koska eihän lapsen ole pakko olla kiusattavana?

Kommentit (5)

Vierailija

Ei teidän tarvi käyttää telkkaria. Mutta sun tehtävä äitinä on tukea poikaasi englannin opinnoissa niin, että kompensoit itse sen telkkarin puutteen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Taasko tämä sama. Monesko kerta?

Just mietin, että vietän liikaa aikaa täällä, kun muistan ja bongaan näutä :-) Sanasta sanaan saman olen ainakin kertaalleen lukenut. Miksi, eihän tää ole edes kovin kiinnostava provoksi?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat