eikö miehen kikkelissä muka oikeasti ole luuta?
Kommentit (37)
Jokainen koulua käynyt on opiskellut sen verran biologiaa, ettei tuollaisia tarvitse kysellä.Ikäsi?
No mäkin oon ihmetellyt että eikö naisen pillu olekkaan kumia ja muovia? Vaan se onkin jotain ällöä lihamassaa
Kulli on kyllä vittumainen elin jos olisi lihasta bodarit saisi treenattua sitä ja hormooneilla kasvatettua,mutta ei niin ei.
itse olen ihmetellyt sitä että miksei naisten rintarauhasia saada kasvamaan millään hormooneilla tai vastaavilla ettei tarvitse silikoneja laittaa?
Ei ole. Mutta pääsi on umpisellaista.
Ai onko luuta. Mistä luulet, että englanninkielinen sanonta "boner" tulee? Nuorilla miehillä voi olla ns. "hard boner" mikä johtuu siitä, että nuorilla miehillä peniksen luu on kovempi kuin vanhoilla.
Kyllä, peniksessä on luuta ja pillussa on imuri. Kyllä tuleekin puhdasta.
En nyt tiedä olisko luuta,mutta monitoimi työkalu kuitenki
Kikkelissä on pullasuti, ei luuta.
M48, guru
Vierailija kirjoitti:
Googlaappas penis ja luu, ei takuulla tule ainuttakaan sivua jossa vältettäisiin että peniksessä olisi luu
No minäpäs kuukkeloin ja sieltä tuli ihan tolkuton määrä sivuja joiden mukaan peniksessä on luu.
Itse asiassa ihan jokaisen nisäkkään peniksessä on luu. Paitsi ihmisen.
Ihminen on niitä harvinaisuuksia nisäkkäistä, millä ei ole penisluuta. Jopa kaikilla muilla kädellisillä on
Juurikin näin. Ihminen on harvinaisuus nisäkkäissä, koska meillä ei ole penisluuta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai on. Vanhuusiän erektiohäiriöthän johtuvat juuri luiden haurastumisesta.
Googlaappas penis ja luu, ei takuulla tule ainuttakaan sivua jossa vältettäisiin että peniksessä olisi luu
Kyllä tulee. Ihminen taitaa olla ainoa nisäkäs jolla EI ole penisluuta.
m40v kirjoitti:
itse olen ihmetellyt sitä että miksei naisten rintarauhasia saada kasvamaan millään hormooneilla tai vastaavilla ettei tarvitse silikoneja laittaa?
Jossain kaukoidässä missä 12-13 vuotiaita tyttöjä myydään seksibisnekseen niille syötetään hormoneja jotka todella saavat rinnat kasvamaan.
Ei taida onnistua enää aikuisilla mutta testosteronia vetäneille naisbodareille kasvaa kyllä pikkupojan peniksen kokoinen klitoris.
Tottakai on, osteoporoosi alkaa yleensä peniksestä.
T. lääketieteen lisensiaatti.
Ei ole luuta mutta on se kova oksentamaan aikansa pökittyään.