Miehellä ei mitään unelmia - kuinka tavallista?

Vierailija

Treffailen miestä jolla ei ole mitään toiveita tulevaisuudestaan, siis sellaisia että haluaisin saavuttaa jotain , tai käydä jossain, tai hankkia jotain. Kyseessä noin nelikymppinen. Onko kovinkin yleistä? Hieman häiritsee kun minulla on paljonkin haaveita.

Sivut

Kommentit (50)

Vierailija

Unelmat tuottavat stressiä joillekkin ihmistyypeille jossain määrin. He näkevät paremmaksi jättää unelmoinnit omaan varjoonsa.

juu, tavallista

Mun mies on hyvä tyyppi, mutta ei silläkään mitään erityisiä unelmia tai tavoitteita tunnu olevan. Ottaa asiat päivä kerrallaan ja tietty silti elämässä tekee monenlaista eikä ole passiivisena paikallaan. Mutta ei siis osaa kauheesti nimetä unelmiaan. Paitsi mut. :)

Vierailija

Itse taas en ehkä osaisi olla ihmisen kanssa, jolla on kamalasti jotain pitkän tähtäimen tulevaisuudensuunnitelmia ja haaveita. Tykkään elää päivä kerrallaan, ei tarvitse sit pettyä jos/kun unelmat eivät toteudukaan. Elämä on mukavaa silloin, kun sitä saa elää juuri sillä tavalla miltä milläkin hetkellä tuntuu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Unelmat tuottavat stressiä joillekkin ihmistyypeille jossain määrin. He näkevät paremmaksi jättää unelmoinnit omaan varjoonsa.

Sitä en ehkä ymmärrä, että eikö ne anna jonkinlaisen suunnan arkiselle tekemiselle? Ainakin mulla ne motivoi työntekoa ja muitakin asioita. Jos vain ajattelisin että tässä kaikki nyt oli, niin miksi vaivautuisin? Vai onko niin, että unelmoimattomat sitten elävät jo toiveidemsa mukaisesti? Ap. Niin ja miksi alapeukut?

Vierailija

Ei minullakaan mitään ihmeellisiä unelmia ole. Kunhan pääsisi pysyvästi työelämään ja ehkä joskus jonkinlaisen perheen. Molemmat vaikuttavat tällä hetkellä toooooodella kaukaisilta asioilta. 

Terveisin Naispelko22

Vierailija

Minä en ainakaan ajattele, että tässä kaikki nyt, vaikka en unelmoikaan. Ilolla mä odotan aina tulevaa ja jännittyneenäkin, että mitä se tuo tullessaan.

Ihan turhaa unelmoida ja haaveilla, kun ei niiden toteutumisesta koskaan tiedä.

Vierailija

Meillä myös näin, että minulla on paljon kaikenlaisia haaveita, isoja ja pieniä: vielä yksi lapsi, isompi koti, uratavoite, matka Gardajärvelle perheen kanssa, perheen kanssa huvipuistoon, miehen kanssa ravintola+leffa-treffeille, lasten kanssa katsomaan balettia, juhlat uudenvuoden aattona, aloittaa se-ja-se harrastus jne.

Olen kysellyt, mutta miehellä ei ole mitään unelmia tai tavoitteita. Ei vapaaehtoisesti puhu niistä ja ärsyyntyy, jos kysyn. Ei halua siis edes mitään ajatusleikkiä niistä. Ei edes niin pitkälle, että mitä haluaisi päivälliseksi tai mitä tekisi mieluiten viikonloppuna.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan ajattele, että tässä kaikki nyt, vaikka en unelmoikaan. Ilolla mä odotan aina tulevaa ja jännittyneenäkin, että mitä se tuo tullessaan.

Ihan turhaa unelmoida ja haaveilla, kun ei niiden toteutumisesta koskaan tiedä.

Vähän samaa täällä. Ei varsinaisesti unelmia, mutta kyllä sitä odottaa menevänsä elämässä eteenpäin jollain tasolla. 

Vierailija

Munkaan miehellä ei mitään suurempia unelmia ole. Mulla oli alussa aika vaikea hyväksyä sitä, koska mielestäni, tottakai, kaikilla on unelmia! Otin sen loukkauksena, että hän ei unelmoi elämästä juuri minun kanssani eikä siksi osaa nimetä yhtään unelmaa. Nyt olen alkanut pikkuhiljaa ymmärtämään häntä. Syy on ehkä se, että olen ymmärtänyt elämän realiteetit ja joutunut pettymään useasti. Elämä on helpompaa ja mukavampaa, kun sille ei aseta liian tiukkoja raameja. Lisäksi lukuisten pettymysten jälkeen sitä on oppinut tyytymään vähempään. On kiitollinen sellaisista perusasioista, eikä tavoittele tähtiä taivaalta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ap on ilmeisesti tavannut ihmisen, jolla on hyvä olla, joka osaa olla tyytyväinen siihen, mitä on. Harvinaista nykyään.

Varmaankin niin. Jotenkin vain hassua ettei ole mitään tavoitteita. Ei edes että "haluaisinpa ruveta uimaan kerran viikossa ". Ehkä se sitten on tuollaista otetaan elämä vastaan päivä kerrallaan. Ehkä se vähän hiertää ettei voi nyt sitten tehdä niitä yhteisiäkään unelmia/toiveita/tavoitteita.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on ilmeisesti tavannut ihmisen, jolla on hyvä olla, joka osaa olla tyytyväinen siihen, mitä on. Harvinaista nykyään.

Varmaankin niin. Jotenkin vain hassua ettei ole mitään tavoitteita. Ei edes että "haluaisinpa ruveta uimaan kerran viikossa ". Ehkä se sitten on tuollaista otetaan elämä vastaan päivä kerrallaan. Ehkä se vähän hiertää ettei voi nyt sitten tehdä niitä yhteisiäkään unelmia/toiveita/tavoitteita.

Niin siis vähän sama kuin 11! Ei suuremmin tunnu olevan intohimoja arjessakaan. Kyllä hän siis voi ehdottaa jotain mikä voisi olla minusta mukavaa, mutta itsellään ei niinkään erityisiä toiveita. Ap.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat