Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voihan mustapäät! Miten eroon?

minä30

Otsikossa kysymys. 

Mustapäitä on ärsyttävän paljon kasvoissa. Ikääkin jo 30-vuotta. En varmastikaan kuitenkaan ole ainoa, joka mustapäiden kanssa taistelee. Onko voittaneita? Millä keinoin?

Kommentit (10)

Vierailija

Sama ongelma, olen 20v. Nenässä on tiukassa ja pysyy. Laastarit on vain väliaikainen apu, niillä lähtee aina aika monta kun käyttää mutta takaisin ne tulee hyvin äkkiä. Ja kalliita ovat. Kuorinnat ei auta.

Vierailija

Nivean mustapäälaastareita oon käyttänyt, tosin en käytä enää kun on niin kalliita. Mutta kyllä niillä lähti, mulla vaan tuli ne heti takasin :(

Vierailija

Tuleeko ne takaisin suurentuneiden ihorauhasten Takia? Itsellä on ollut nenässä yksi kestomustapää joka palaa aina kerta toisensa jälkeen takaisin.

Vierailija

Kosmetologi olisi hyvä apu.
Joissain hoitoloissa tehdään ihonpuhdistus ultraäänimenetelmällä, ei inhottavaa puristelua ja punoitusta. Jatkohoidoksi kotona kuorinta kerran viikossa.

Vierailija

Ne tulee aina takaisin. Jonkin verran voi ehkäistä hyvillä ihonhoitotuotteilla, kunnon puhdistamisella ja säännöllisellä kuorinnalla. Tietty jos on muutenkin aknea, siihen saa lääkkeitä, jotka vähentävät mustapäitäkin. E-pillerit ja Roa ovat auttaneet mua.

Vierailija

Mulla on aina ollut suuret ihohuokoset ja näkyvät mustapäät. Olen kokeillut kuorintaa, naamioita, vetolappuja ja kosmetologia, mutta mikään ei ole auttanut. Ehkä se vain johtuu ihonlaadusta... Tai sitten siitä, että olen nuoresta lähtien syönyt joka päivä karkkia ja juonut limua (aina sokeritonta). Onko kellään mitään oikeasti toimivaa vinkkiä?

Niihin vetolappuihin on jäänyt isojakin mustapäitä pystyyn, mutta en ole todella huomannut mitään eroa ihossani. En myöskään uskalla käyttää niitä liian usein, koska olen kuullut, että ne aiheuttavat hämähäkkisuonia ja minulla on niitä polvitaipeissani jo ihan tarpeeksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ootko kokeillut kasvoharjaa? Minusta se kuorii ja puhdistaa tehokkaamin kuin kuorintavoiteet.

vinkkejä millainen kannattaa ostaa, muakin kiinnostaa!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat