Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumpi haluaisit olla: rikas ja lihava vai hoikka ja keskituloinen?

Vierailija

Eräs tuttava on tienannut tosi hyvin (sattuneesta syystä tuli ilmi). Hän on myös tehnyt paljon töitä ja lihonut muodottomaksi. Oli ennen tosi siro ja hoikka.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Olen hoikka ja keskitulonen ja olisin mieluummin ökyrikas ja lihava. Kunhan en olisi sairas niin ulkonäöllä ei olisi väliä. Raha tekee minut paljon onnellisemmaksi kuin ulkonäkö. Tästä nykyisestä ulkomuodosta ei ole ollut apua kuin puolison löytämisessä.

Vierailija

Hoikka ja keskituloinen. Olen aina ollut hoikka (ja köyhä), joten itsensä kuvitteleminen lihavana tuntuu todella kaukaiselta.

Vierailija

Jossakin tuossa välissä se ihanne olisi. Painoindeksi vaikka 32 (ja se läskiä eikä lihasta), ja sijoituksia sellaiset pari - kolmesataatuhatta, mikä ei vielä ole kunnolla rikas.

Vierailija

Hoikka keskituloinen. Nyt olen nippanappa normaalipainoinen keskituloinen, aavituksen läski siis ja en kyllä haluaisi lihoa yhtään jos saisin rahaa. 

Vierailija

Minä olen lihava ja pienituloinen, olisin kyllä rikas mieluusti, ei olisi stressiä niin paljon, ja varmaan sitten laihtuisin pikkuhiljaa, voisi yönsä nukkua rauhassa, ja keskittyä omaan hyvinvointiin, henkiseen ja ruumiilliseen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Rikas tietenkin. Eiköhän rahalla saa jotain apua lihavuuteenkin.

Sama, palkkaisin pt:n heti :)

Vierailija

Olen hoikka ja keskituloinen. Oikein tyytyväinen elämääni. En ikinä pystyisi lihottamaan itseäni, jo kilo pari ahdistaa!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat