Miten voi testata miehen kiinnostuksen?

Vierailija

On  pidetty yhteyttä reilu kuukausi ja tavattu muutaman kerran. Seksiä oli viime viikolla ensi kertaa. Sovittu, että vielä tavataan, mutta ei mitään tiettyä päivää. En ole oikein varma tuosta miehestä, itse voisin sitoutua. En haluaisi olla liian innokas, mutta epävarmuuskin rassaa. Pidänkö taukoa suhteessa häneen vai unohdanko kokonaan? Vai kysynkö suoraan, mitä haluaa?

Kommentit (13)

Vierailija

Suoraan kysyminen ei mulla ainakaan ole ikinä toiminut. Itse en arastele suoraan puhumista, mutta noissa asioissa se on sama kuin löisi itseään vasaralla sormeen.

Vierailija

Kun epävarmuus rassaa, niin siihen voi hakea helpotusta sillä, että keksii jonkin ison projektin, joka vie paljon aikaa. Kun pitää itsensä kiireisenä, niin ei ehdi mietiskellä liikoja.

Vierailija

Aina sanotaan että miehet arvostavat suoraa puhetta, mutta käytäntö on osoittaittanut että suhteessa miehet kieroilevat enemmän kuin naiset.

Vierailija

Mä ottaisin aikaa. Moni mies häkeltyy suorasta puheesta ja menee lukkoon. Pieni välimatka ja oikeesti paljon tekemistä itselle, kuten joku ehdotti, niin saa ajatukset toisaalle. Ei pikaisia vastauksia viesteihin, vaan jopa päivän viiveellä. Voi ihan reilusti sanoa, että on paljon töitä. Viiveen jälkeen kannattaa vastata viestiin tyyliin olipa mukava kuulla sinusta.

Vierailija

Vähän hapuilevalta ja epämääräiseltä "suhteenne" kuulostaa. Miksi ei voi nyt ihan vain reippaasti laittaa viestiä toiselle? Miksi pitää jäädä jahkailemaan ja istua odottelemassa toisen yhteydenottoa? Miten ihmeessä te jotkut ihmiset voitte olla noin saamattomia ja veteliä? :D Jos olette aikuisten puuhiin lähteneet, niin olkaa sitten aikuisia ja älkää käyttäytykö kuin teinit. Toimintaa nyt kehiin!

Vierailija

Mä törmäsin just kiinnostavaan mieheen, mutta mies laittaa koko ajan viestiä. Olisin kiinnostunut, mutta vaadin aikaa, että voitais tutustua ensin. En tiedä hänestä paljoakaan vielä, mutta haluan edetä pienin askelin, enkä yhtäkkiä. Syynä edellisen suhteen pettymys siihen, että mies olikin tarkertuva sairaan mustis.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jos sitä pitää ruveta testailemaan, kun ei muuten vielä tiedä yli kuukauden jälkeen, niin selvä peli.

Mulla sellainen tilanne, että miehellä on paljon ikäviä asioita sattunut viime kuukausien aikana. Olen ollut tukena hänelle monessa asiassa ja myönnän kiinnostukseni häntä kohtaan. En haluaisi pilata mitään olemalla tunkeileva, vaan antaa ajan kulua. Tosin ellei mies halua minusta muuta kuin satunnaisseuraa, on epätyydyttävää minua kohtaan ajastaan. Ehkä muutaman päivän paussi puoleltani on hyvä ajatus.

Vierailija

Varmaan tauko on hyvä idea- jos tapaamisenne vastedesken menevät tuohon tyyliin niin mies varmaan ei halua muuta kuin sitä satunnaisseuraa. Olen itse myös huomannut että jos suhteen laatua joutuu miettimään itsekseen paljonkin, ei mitään "suhdetta" ole, on vain (ainakin) miehen puolelta seksiä ja mukavaa juttuseuraa silloin tällöin. Miehet kun keskimäärin tarvitsee huomattavasti vähemmän mitään romanttisia tunteita voidakseen harrastaa seksiä jonkun ihan kivan ja ihan kivannäköisen naisen kanssa.

Vierailija

Otitko yhteyttä viimeiseksi? Jätä pallo hänelle. Muuten olet epätoivoinen. Toki joskus sinnikkyys palkitaan. Useimmiten vaan olet lortto.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat