Tytöstä Marleena?

Vierailija

Tulisi miehen äidin mukaan. Itse haluaisin hänestä Linnea tai Olivia. Esikoinen ehdotti nimeksi Janecca.

Kommentit (12)

Vierailija

Mikä esikoisen nimi on? Marleena on suloinen nimi, eikä se vaikuta yhtä yleiseltä kuin Linnea tai Olivia, mitkä ovat muuten tosi hyviä nimiä myös :) Jos esikoisen nimi on Sofia tai Amanda tms "latinalaisessa muodossa", laittaisin Marleenankin samassa muodossa, eli yhdellä e:llä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tulisi miehen äidin mukaan. Itse haluaisin hänestä Linnea tai Olivia. Esikoinen ehdotti nimeksi Janecca.

Meillä on Sanni ja Marleenasta tulee mieleen vain se laulu "Ol' lautalla pieni kahvila, aalloilla keinuva. Ol' siellä kaksi kaunista -  Sanni ja Marleena... oi, Marleena oot pullukka ja syömmeni rauhan hukka".

Olen kerran tavannut Marliisa-nimisen tytön ja se jäi mieleeni. Oikeasti tosi pirtsakka ja napakka nimi! Linnea ja Olivia on kyllä kauniita, mutta niin tavallisia, valitettavasti.

Vierailija

Minusta miehen äidin nimeä on turhan aikaista kierrättää ellei miehen äiti ole jo kuollut. Enintään toiseksi nimeksi. Olisihan se nyt varsin kummallista, jos lapsella olisi sama etunimi kuin mummullaan.

Minulle Marleenasta tulee mieleen Bob Dylanin pojan Jakob Dylanin bändin (Wallflowers) hieno biisi Marlena. 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat