Onko Tinder mielestäsi parantanut miesten pillunsaantimahdollisuuksia?

Vierailija

Kommentit (7)

Vierailija

Varmaan entisestään sen 10-20÷ prosentin, jotka saa muutenkin helposti. Taviksilla ei niinkään. Tai pitää nähdä monta kertaa ja olla kärsivällinen, yms. Ja osoittaa tosissaan kiinnostusta. Eli kyllä sinällään taviksillakin.

Vierailija

Jos on vähänkin ulkonäköä ja röyhkeyttä niin siellä muijat ehdotelee jo itse pimpan tarjoamista. Mitään ei tarvitse tehdä kun naiset on niin helppoja. Se vähän kyllästyttäö. Miehelle sellainen saalistaminen on luonnollisempaa.

Vierailija

No mulle on ainakin miehet, kaverit ja sellaiset joiden kanssa olen deittaillut, sanoneet etta on se helpompaa. Ja nimenomaan ne, jotka eivat baarissa olleet juurikaan saaneet sita pillua. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No mulle on ainakin miehet, kaverit ja sellaiset joiden kanssa olen deittaillut, sanoneet etta on se helpompaa. Ja nimenomaan ne, jotka eivat baarissa olleet juurikaan saaneet sita pillua. 

Joo, mullakin yks kaveri, sellanen äärimmäisen älykäs ja akateemisesti sekä urallaan menestynyt. Hänessä on hyvin voimakkaana sellaisia tiettyjä miellyttämisen piirteitä, kuten voimakas epävarmuus ottaessa katsekontaktia, liian voimakas mielistelevä hymy, ujous tuntemattomien kanssa... Hän sanoi kuitenkin että Tinderissä lykästää oikein hyvin (eikä missään nimessä rumien naisten kanssa), kun voi skipata sen esittäytymisvaiheen. Tinderissä jutellessa ja treffeillä tulevat sitten paremmin ilmi ne hänen hyvät puolensa (älykkyys, menestys, luotettavuus, reiluus, ystävällisyys), joita naiset eivät baarissa saa koskaan tietääkään. Ne naiset mitä hänellä on ollut, niin vaikea kuvitella että olisi pystynyt baarista iskemään.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat