Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskomaton stressi koko ajan päällä, muita?

Vierailija

Stressaan kaikista ja kaikesta. Muut pitävät kai aika rentona ja hauskana ihmisenä. Jos meille tulee vaikka vieras pesen joka paikan ja ahdistelen hanojen kiiltävyydestä. 

Vika tässä on se, että mulla on tähäb liittyvää päänsärkyä ja stressivatsaa. Olen usein myös kipeä muuten, saan nuhat jne. Mikä avuksi?

Kommentit (6)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ajattele, onko asioilla oikeasti universumissa mitään merkitystä.

mulle on. Jos joku huomaa likaisen hanan niin sekin stressaa sitten

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattele, onko asioilla oikeasti universumissa mitään merkitystä.

mulle on. Jos joku huomaa likaisen hanan niin sekin stressaa sitten

ap

Katso tämä: https://www.youtube.com/watch?v=HEheh1BH34Q

Sen jälkeen sijoita ne likaisen hanasi kartalle oikeaan mittakaavaan. Ja mieti, kannattaako siitä oikeasti stressata.

Vierailija

Kuulostat ihan yhdeltä tutultani. Hän koettaa olla tosi rento ja vitsailee arjen hullunmyllystä ja kiireistä, mutta aina kun käydään kylässä, on tarjottavat itse tehtyjä, huolella koristeltuja jne. Ja tietenkin on todella siistiä. Koen hänet oikeastaan vähän kireänä ja stressaajana ja jos hän tulee meille, tulee tunne että pakko siivota ja leipoa, vaikka muille saatan tarjota pakastepullaa.

Ehkä sinutkin koetaan nipona vaikka muuta luulet?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat ihan yhdeltä tutultani. Hän koettaa olla tosi rento ja vitsailee arjen hullunmyllystä ja kiireistä, mutta aina kun käydään kylässä, on tarjottavat itse tehtyjä, huolella koristeltuja jne. Ja tietenkin on todella siistiä. Koen hänet oikeastaan vähän kireänä ja stressaajana ja jos hän tulee meille, tulee tunne että pakko siivota ja leipoa, vaikka muille saatan tarjota pakastepullaa.

Ehkä sinutkin koetaan nipona vaikka muuta luulet?

Ottaisin tuon nipona pitäisin kohteliaisuutena, mutta kaiken tämän stressaamisen jälkeen minua pidetään onnellisena taivaanrannanmaalarina. Jos se olisi totta, se olisi aivan ihanaa, mutta tuntuu ettei kukaan näe minua. Meillä on pari hevosta ja kaksi koiraa ja muutama pikkuelukka, joten ne luovat sellaista vilskettä ja menoa, ettei tavallinen eläimetön varmaan edes ymmärrä kuinka paljon pitää siivota ja laittaa, että perheen ja eläimien kanssa saa talon pysymään pystyssä, vieläpä siistinä.

ap

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat