Haiseva kaveri?

Vierailija

Miten sanon kaverille hajusta, joka lähtee ilmeisesti hänen hikoilusta?
Hän ei ole aiemmin haissut ja pitää huolen hygieniastaan.
Haju on voimakas ja koen kaverina velvollisuudekseni sanoa siitä hänelle.
Miten tämän asian voi ottaa esille niin ettei loukkaa toista?

Kommentit (8)

Vierailija

johtuiskohan jostain lääkityksestä. En tiiä kannattaako sanoa mitään. Jos hajulle ei voi tehdä mitään, niin sä oot vaan erittäin tyly sillon.

Vierailija

Haju on niinpaha että huone, jossa hän oli haisi pitkään. Haju imeytyi kangastekstiileihin joilla hän istui. Tuuletus ja miedolla pesuaineella pyyhkiminen ei auttanut.

Miksi ei voi sanoa?

Aikoinaan tuttu haisi ja hänelle sanottiin siitä. Ei haissut enää sen jälkeen. En tiedä miten sanottiin...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

johtuiskohan jostain lääkityksestä. En tiiä kannattaako sanoa mitään. Jos hajulle ei voi tehdä mitään, niin sä oot vaan erittäin tyly sillon.

Onko ihmiset tosiaan näin törkeitä etteivät sano toisilleen, jos joku asia kuvottaa toisessa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ihmiset tosiaan näin törkeitä etteivät sano toisilleen, jos joku asia kuvottaa toisessa?

No, minä olen joutunut sellaisen huomautuksen kohteeksi parikin kertaa. Ja ei se kyllä kivaa ole. 

Ekan kerran sain huomautuksen, kun olin lihonut paljon raskauden ja imetyksen aikana, ja oli kuuma kesä. Vaikka kuinka pesin, laitoin talkkia ja dödöä, niin makkaroiden välit hikosivat ja tiesin itsekin haisevani. Mutta kun en voinut sille mitään, niin eipä se muuta kuin ole jo lyödyn lyömistä vielä huomauttaa asiasta, muistuttaa että joo me tosiaan muutkin huomataan että löyhkäät.

Toisen kerran tällainen huomautus tuli kkun jouduin syömään mielialalääkettä, ja se aiheutti sen että aloin erittää koko kropan iholta outoa imelää, pistävää hajua. Se ei ollut tavallisen hien hajua vaan tosi kummallista. Sain tylyyn sävyyn työpaikalla keski-ikäiseltä rouvalta kehotuksen pestä vaatteita useamminkin kuin kerran vuodessa. Minähän jo pesin niitä päivittäin siksi kun itsekin tiesin että se imelä haju tarttuu kaikkeen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miltähän susta tuntuisi jos sun ulkonäköä vaikkapa moitittaisiin, kun se on jonkun mielestä kuvottava. Ja ap:lle, miksi ei kannata sanoa, on se seikka jonka totesit itsekin: tiedät jo että kaveris pitää huolta hygieniasta joten haju ei ole sellainen johon hän voisi itse vaikuttaa. Tämän vuoksi älä sano mitään

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miltähän susta tuntuisi jos sun ulkonäköä vaikkapa moitittaisiin, kun se on jonkun mielestä kuvottava. Ja ap:lle, miksi ei kannata sanoa, on se seikka jonka totesit itsekin: tiedät jo että kaveris pitää huolta hygieniasta joten haju ei ole sellainen johon hän voisi itse vaikuttaa. Tämän vuoksi älä sano mitään

Haluaisin, että joku kertoisi.
Ei kyse ole ulkonäöstä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin, että joku kertoisi.
Ei kyse ole ulkonäöstä.

Aistiärsyke mikä aistiärsyke. Sama asia voisi olla se,että kertoo että joku joko näyttää, kuulostaa, tuntuu, maistuu tai sitten haisee pahalta. Mikään ei ole korrektia mielestäni. Mutta tehkää mitä lystäätte.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat