Muita, joita hävettää missimenneisyys?

Vierailija

Olin Miss Suomi -.finaalissa 90-luvulla ja vieläkin tämä pulpahtaa esiin silloin tällöin tuttavapiirissä. 

En sijoittunut (onneksi) eli hyvin harva tunnistaa kadulla. Sitäkin kyllä sattuu, ihmeellistä kyllä. 

Minua nolottaa, että on tuollaiseen koskaan osallistunut. Alentavaa ja tyhmää touhua, ajattelin oikeastaan jo silloin. Kaveripiiri yllytti ja olin hölmö ja lapsellinen. 

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Teitä hävettää, kun olitte rumia ettekä voittanu :)

Usko tai älä, niin jälkikäteen olen todella helpottnut, etten voittanut. Silloin se leima olisi tietysti aivan toista luokkaa.... olisin "entinen missi" aina ja kaikkialla. 

-ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No ei tarvis hävetä. Mies

En minä tietysti kokopaäiväisesti häpeä. Mutta, jos asia tulee esiin, niin nolottaa koko homma. 

Jos ulkonäöstä puhutaan, niin sen ajan muoti oli jotain aivan järkyttävää. OMG niitä hiuksia esimerkiksi. En totisesti katso mielelläni sen ajan kuvia. Onneksi ei tarvitsekaan.. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika kateellinen kommentti.

kateellinen, kun vastaajat eivät voittaneet missikisoja? :D kyllä, todella kateellinen.

Vierailija

Kyllä varmaan kaikki on tehneet nuorena asioita, joista ei olla ylpeitä. Mutta ne ovat osa menneisyyttä ja rajojen kokeilu ja kokemusten hakeminen kuuluu siihen nuoruuteen. Sitäpaitsi, misseys oli vielä 90-luvulla eri juttu kuin vaikka nykypäivänä nää kaiken maailman huomionhaku-jutut, Miss peput, bikinit, helsingit jne.
Ajattele sitä kokemuksena, että tulipahan tuollaistakin nähtyä.

Vierailija

90-luvun alussa. Olihan se kokemus. Hyvin meni, harva kuitenkaan on muistanut tai tunnistanut enää 2000-luvulla. Olen kiitellyt jälkeenpäin, ettei silloin ollut Seiskaa eikä somea.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tarvis hävetä. Mies

En minä tietysti kokopaäiväisesti häpeä. Mutta, jos asia tulee esiin, niin nolottaa koko homma. 

Jos ulkonäöstä puhutaan, niin sen ajan muoti oli jotain aivan järkyttävää. OMG niitä hiuksia esimerkiksi. En totisesti katso mielelläni sen ajan kuvia. Onneksi ei tarvitsekaan.. 

Veikkaisin, että sama tunne on suurimmalla osalla 70-80-90 luvun muoti-ilmiöihin hurahtaneilla...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika kateellinen kommentti.

kateellinen, kun vastaajat eivät voittaneet missikisoja? :D kyllä, todella kateellinen.

Kateellinen siitä, että ovat olleet kauniita ja edenneet finaaliin. Ei sinne sinun mursua muistuttavalla olemuksellasi olisi päästy. Kasvoista voi aina olla monta mieltä, mutta jokaisella finalistilla on takuusti PALJON keskimääräistä parempi vartalo. 

Vierailija

Miten joku voi muistaa jonkun yli 10 vuoden takaisen missifinalistin, kun ei miss Suomi -kisan voittajiakaan muista kukaan? Tai vielä tunnistaisi ulkonäöltä. Tais olla Porvoosta tää aloitus?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat