Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taas on viety lapset kouluun.t.ammattivalittaja

ammattivalittaja
03.11.2015 |

Samalla reissulla kävin kaupassa ja lähetin isälleni kortin ja muutaman arvan.

Kommentit (200)

Vierailija
61/200 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole palstalaisten huoli jos mun tuleva firma ei menesty. Ainakin yritän että saisin lapselleni sen mitä muutkin lapset saa.ap

Ja kun epäonnistut niin menee lapselta tuhkatkin pesästä.

Sinä se jaksat yrittää masentaa minua. Entäpä jos onnistun?ap

Ei ole näköpiirissä sinun onnistumisesi. Sun täytyy muuttaa koko elämään suhtautuminen. Viime viikolla eutanasiaa, tällä viikolla yrirtäjyyttä. Sulassa sovussa ja tasapainossa.

Mä nyt joka tapauksessa aion taistella sen eteen että onnistun ja lapsi saa sellaiset asiat kuin tarvitsee.ap

Se on mielenkiintoinen tuo sinun miehesi kun lapsen on hankkinut, ollut tiettävästi tekohetkellä mukana mutta lapsen menoja ei maksa. Ihailtavaa toimintaa, super-isi.

Taistele mun puolesta niin kuin parhaaksi katsot, mutta paree tehrä myös suunnitelma B. 

Kyllä hän maksaa lapsen menoja ja meidän perheestä hän maksaa valtavasti kaikkea mm asuntolainan lyhennykset, sähkö,vesi.öljylaskut,vakuutuslaskut,puehlinlaskut,jätehuoltomaksut,kiinteistöverot. Maksaa laskuja vaikka kuinka paljon mutta tajuat varmaan että kahden tulot tarvittaisiin kun menoja on paljon.ap

Eihän tuollaisia asioita voi kukaan muu tajuta kuin sinä koska sinähän olet tottakai maailman ainoa joka joutuu moisten kanssa painiskelemaan.

Vääristele nyt sitten mun sanomisiani mutta meillä nyt vaan tarvittaisiin kahden tulot noiden maksamiseen.ap

Ja kellään muulla pariskunnalle ei ole tätä tilannetta sinun mielestäsi. Koska kaikki muuthan ovat rikkaita ja vain ja ainoastaan te köyhiä.

Miettisit mieluummin miten saisit tukea itsellesi tuohon tilanteeseen kun sitä huutavan selvästi tarvitset. Jos aloittaisit keskustelun ilman typerää nimimerkkiäsi etkä sortuisi lapsellisuuksiin, saisit varmasti kohtalontovereita mukaan keskusteluun ja voisit  saada jopa hyvän mielen. Mutta tällä nykyisellä linjalla et saa kuin p@$kaa niskaasi.  

Tiedän kyllä että suomessa on muitakin köyhiä kuin me. En kyllä tiedä mitä tukea keneltäkään tähän voi saada. Minusta on ainoa keino yrittää nousta tästä suosta juuri mun yrittäjyys.ap

Vierailija
62/200 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka te mammat jaksatte jankata tyhjästä tämän toivottoman tapauksen kanssa sivutolkulla joka päivä? Ettekö ymmärrä, että tästäkin riesasta päästäisiin, jos kukaan ei vastaisi mitään tälle maanvaivalle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/200 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niitä lapsia yksi vai useampi? Otsikossa puhut lapsista ja teksteissä lapsesta yksikössä. Mitä toiselle/muille lapsille tapahtui avauksen jälkeen?

Vierailija
64/200 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollo!!

Olisko nyt ihan henkisestä avusta, juttukavereista ollut kyse. Voisi olla vähän hedelmällisempää kuin tämä minn kettuilun kuuntelu.

Vierailija
65/200 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko niitä lapsia yksi vai useampi? Otsikossa puhut lapsista ja teksteissä lapsesta yksikössä. Mitä toiselle/muille lapsille tapahtui avauksen jälkeen?

Lapsi yksi kotona, toinen annettu adoptioon.

Vierailija
66/200 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vien lastani ja hänen kaveriaan kouluun ja haen koulusta siksi puhun lapsista. Minulla on vain yksi lapsi.ap

Vierailija
67/200 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se adoptioon annettu nyt aikuinen ei kyllä tähän kuulunut paskan vertaa.ap

Vierailija
68/200 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vien lastani ja hänen kaveriaan kouluun ja haen koulusta siksi puhun lapsista. Minulla on vain yksi lapsi.ap

Ja toinen annettu kolme vuotiaana adoptioon. Mutta ap poisti sen facesta niin se lakkasi olemasta samalla totta. 

Vierailija
69/200 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tollo!!

Olisko nyt ihan henkisestä avusta, juttukavereista ollut kyse. Voisi olla vähän hedelmällisempää kuin tämä minn kettuilun kuuntelu.

Eiköhän ne muut köyhät osaa tulla tähänkin ketjuun juttelemaan.ap

Vierailija
70/200 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se adoptioon annettu nyt aikuinen ei kyllä tähän kuulunut paskan vertaa.ap

Ei saa ap kiroilla.

Vierailija
71/200 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kertonut että asutte miehen lapsuudenkodissa, joka on pikkuinen mökki. Miten siitä voi olla asuntolainaa?

Vierailija
72/200 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja toinen annettu kolme vuotiaana adoptioon. Mutta ap poisti sen facesta niin se lakkasi olemasta samalla totta. 

Turhaan jankutat.ap

Vierailija
73/200 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tollo!!

Eiköhän ne muut köyhät osaa tulla tähänkin ketjuun juttelemaan.ap

Ei sua voi ottaa kukaan todesta kun esiinnyt nolon nimimerkkisi takana. 

Vierailija
74/200 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, kiitos että selvensit. Miksi annoit toisen lapsesi aboptioon? Teksteissäsi muutakin hämmentävää, kirjoitat että meinasit yrittäjäksi ja sitten että et kuitenkaan ja sitten että aiot yrittäjäksi, en ymmärrä. Yrittäjän yksi perusedellytys on ilmaista itseään selkeämmin, jotta pääsisi edes alkuun.

Vierailija
75/200 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turhaan jankutat.ap

Hyvä se on aina välissä muistuttaa. Mutta hei, viikkoon en ole asiasta sanonut sanaakaan joten olihan se aikakin.

Vierailija
76/200 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet kertonut että asutte miehen lapsuudenkodissa, joka on pikkuinen mökki. Miten siitä voi olla asuntolainaa?

Aina joutuu tämänkin asian uudestaan jankkaamaan. Tämä on mieheni papan rakentama talo eli anopin ja mieheni tädin kotitalo. Mies osti tämän äidiltään ja tädiltään täydestä hinnasta ei saanut mitään alennuksia ei tätä ole perinnöksi saatu.ap

Vierailija
77/200 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, kiitos että selvensit. Miksi annoit toisen lapsesi aboptioon? Teksteissäsi muutakin hämmentävää, kirjoitat että meinasit yrittäjäksi ja sitten että et kuitenkaan ja sitten että aiot yrittäjäksi, en ymmärrä. Yrittäjän yksi perusedellytys on ilmaista itseään selkeämmin, jotta pääsisi edes alkuun.

En ala adoptiosta puhumaan yhtään mitään ja en alkanut yrittäjäksi koska lapsi ei voisi vielä iltoja yksin kotona viettää kun on vasta 7v ja mieheni yrittäjänä tekee pitkää päivää.ap

Vierailija
78/200 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turhaan jankutat.ap

Hyvä se on aina välissä muistuttaa. Mutta hei, viikkoon en ole asiasta sanonut sanaakaan joten olihan se aikakin.

Mitä sä siitä hyödyt? en mä siihen yhteyttä ala pitämään.ap

Vierailija
79/200 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina joutuu tämänkin asian uudestaan jankkaamaan. Tämä on mieheni papan rakentama talo eli anopin ja mieheni tädin kotitalo. Mies osti tämän äidiltään ja tädiltään täydestä hinnasta ei saanut mitään alennuksia ei tätä ole perinnöksi saatu.ap

Itsekin jankkaan samoja asioita päivästä toiseen. Seura tekee kaltaisekseen.

Vierailija
80/200 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turhaan jankutat.ap

Mitä sä siitä hyödyt? en mä siihen yhteyttä ala pitämään.ap

Sun ei olisi kannattanut jakaa tänne alunperinkään hänestä mitään. Mutta nyt kun sen olet alkujaan tänne päästänyt, se on kiusaajille aina ase sillä sillä sinut saa hermostumaan.