kun mies pihtaa

Seuraa 
Liittynyt6.9.2015

En tiedä enää miten saada mies innostumaan taas seksistä.. Olemme olleet yli 7 vuotta yhessä mutta asumme vielä eri osoitteissa ja 500 km päässä toisista. Tarkoitus olisi 2016 vuoden lopussa muuttaa yhteen. Näemme aika harvoin noin 1-2 kertaa kuussa pelkkä viikonloppu. Joskus hän ei halua seksiä ollenkaan tai sitten se jää vaan siihen yhteen kertaan. Nyt hän on ollut syyslomalla luonani ja seksiä oli sinä päivänä kun hän tuli ja ei mitään sen jälkeen. Olen kyllä yrittänyt mutta kun mies se ei vaan enää lämpeä. En tiedä voinko muuttaa yhteen ihmisen kanssa joka ei minua halua.

Kommentit (4)

Vierailija

Älä muuta yhteen ja lopeta koko turha suhde. Jos suhde on nyt jo noin takkuavaa ja siitä tuolla tavoin ajattelet ja kirjoitat, niin ei se takuulla paremmaksi muutu samojen seinien sisällä. Sinulla on nyt mahdollisuus valita, valitse oikein.

Mansen miäs

Kun itselläni oli aikoinaan kaukosuhde, niin kyllä tavatessamme, eli lähes joka viikonloppu sitä oli... parhaimmillaan toistakymmentä kertaa, riippumatta "kelistä"...

Ja muutimme yhteenkin...

Vierailija

Minä myös sanon, että älä muuta yhteen, jos seksi on sinulle tärkeää. Itse olen ollut mieheni kanssa 15 vuotta yhdessä ja meillä on 2 lasta. Seksi väheni merkittävästi ekan lapsen odotuksen ja syntymän aikoihin. Sitä on ollut siis vähän jo 13 vuotta. Nyt viimeksi on ollut kesäkuussa. Ilman lapsia olisin jo lähtenyt. Tämä on koetellut itsetuntoa ja lopulta olen päätynyt ottamaan rakastajan. Sillä minä en pysty olemaan ilman seksiä ja läheisyyttä. Kumpaakaan meillä ei siis ole.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat