Ostatko kaupasta aina halvinta vessapaperia?

Vierailija

Laadulla ei väliä sekä kerroksilla, kunhan vaan pyyhkii? :)

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Kelpuutan vain Lidlin vaaleanpunakuvioisen wc-paperin. Hyvää ja tarjouksessa edullista.

t. se joka ostaa 10 pussia kerralla (100 rullaa)

Vierailija

Lidl sininen ja toisinaan kaikista halvinta vihreä pussi. Perseemme ei ole niin herkkähipiäistä, että pitäisi paperia oikein valkata kalleimmasta päästä:)

Vierailija

En todellakaan. Tämä on asia jossa en säästä. Ostan sitä kalleinta, eli Lotus Just One wc-paperia, koska harvaa asiaa vihaan niin paljon kuin heikkoja  vessapapereita joista menee sormi läpi pyyhkiessä. Kovat paperit on myös kauhistus, kun on ulkoiset peräpukamat ja ärtyvä paksusuoli, eli pyyhkimistä todellakin riittää.

Vierailija

Ostan Lidlin halvinta, mutta siellä ei olekaan kuin kahta erilaista, välillä kolmea. Halvinkin on hyvää eikä mene sormet läpi tai pylly rikki:)

oon aina ihmetellyt kyllä että kuka niitä hiekkapapereita ostaa, mutta ilmeisesti joku kun niitä pitää markettien valikoimassa olla.

Vierailija

Minulla on ongelman ollut nyt vuoden verran se, että vessapaperi aiheuttaa kutinaa pyllynsilmän ympärille.

Olen etsinyt valkaisematonta, en ole löytänyt. Nyt ostin Xtraa, koska se näytti vähiten valkoiselta. Muutamaan päivään ei nyt ole pyllyä kutittanut, että ehkä se sopii.

Hinnalla ei väliä, kun ei vaan pyllyä ärsytä. Lambia en ole vuosiin ostanut, pitäisi kokeilla. 

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat