Kerro hauska TOSITARINA, joka kuulostaa aivan AV-provolta

Vierailija

Ap aloittaa:

Vierailimme viikonloppuna anopilla. Kävin vierailun aikana vessassa pissalla ja hieman peseytymässä, sillä olimme auttaneet anoppia kotitöissä. Anopilla on yleensä isoja, puhtaita pyyhkeitä kylpyhuoneessa vieraita varten, siis naulassa roikkumassa. Koska olin saanut saippuavettä kasvoilleni aiemmin, huuhtaisin ohimennen osan kasvoistani ja aloin kuivata itseäni kylpyhuoneessa roikkuvaan pyyhkeeseen - varmistamatta anopilta tällä kerta, että voihan pyyhkeitä käyttää.

VIRHE. Pyyhe haisi aivan hikiselle kainalolle tai vanhalle haarovälille, ja ehdin pyyhkäistä siihen nenäni ja suuni alueen... Hyi h*lvetti, alkaa vieläkin kuvottaa kun edes ajattelen asiaa! Siinä sitten hädissäni pesin itseni uudestaan ja purskuttelin vettä ja yritin saada pois sen ajatuksen päästäni, että hieroin ehkä juuri naamaani anopin p*llupyyhkeeseen...

Juu, seuraavalla kerralla muistan taas varmistaa pyyhkeiden puhtauden etukäteen. Yöks!

Sivut

Kommentit (37)

Vierailija

Tuli yhdestä tämänpäiväisistä aloituksesta mieleen, että olen oikeasti joskus nuorena mennyt salaa poikaystäväni kotiin ja penkonut se kaappeja. Poikaystävä tuli kotiin kesken kaiken ja mä menin oikeasti kaappiin piiloon. Olin nuori, typerä ja mustasukkainen sillä hetkellä.

Vierailija

Miehen äiti soittaa hänelle ihan vähintään joka toinen päivä ja vähintään kerran viikossa käydään läpi seuraavat aiheet: onko teillä rahaa, oletteko syöneet, muistattehan ulkoilla, oletko käynyt salilla, tarvitsetteko rahaa.

Ei siinä muuten mitään, jos olisimme 18-vuotiaita juuri omilleen muuttaneita teinejä, mutta kun mies on 30 ja minä 27, minä vakituisessa kokopäivätyössä ja mies viimeistelee dippatyötään. 

Vierailija

Minut kutsuttiin ensivierailulle poikaystäväni vanhempien luo. Olin krapulassa ja päivällisen jälkeen oli pakko hiipiä vähin äänin vessaan helpotukselle. Onnistuin tukkimaan pöntön karmean hajuisella jötkäleelläni ja kun yritin epätoivoisesti huuhdella pönttöä (mitään vessaharjaa tai karhupumppua ei kaapeista löytynyt) pöntön nuppi katkesi käteeni. Appivanhemmat eivät diskreetteinä sanoneet koskaan tuosta tapahtumasta mitään ja appi nykyään dementtinä on ehkä jo saattanut sen unohtaakin...minä en ole.

Vierailija

Täällä asuvalla äidillä oli suureen ääneen tapana kauhistella, kuinka rumana äidit lähtevät leikkikentälle. Eivät aina edes meikkaa!

Vierailija

Oli pienen maalaiskaupungin pikkuhotellissa, jossa oli noin kuusi huonetta, yötä su-ma-vastaisen yön. Se oli halpa ja olin pääsykokeissa - siihen aikaan piti pääsykokeet tehdä siinä koulussa, mihin haki, oli koulu mikä vain. Muita asiakkaita ei ollut. Yhtäkkiä huoneen ovi kävi. Sieltä tunnistin baarimikon, sen saman, joka möi minulle juomat pari tuntia aiemmin. Hän tuli pokkana sisään ja sanoi, anteeksi, luulin että tämä huone on vapaa kun noissa muissa on bändin pojat. Haittaako, jos käyn tuossa suihkussa. Kertoi ettei hotellissa ole kuin aniharvoin muita kuin bändin jäseniä. Hän kävi suihkussa ja pyysi vielä kerran anteeksi ja meni pois. 

Pääsin siihen kouluun :).

Mä en osaa kertoa provotyyliin, mutta ei tätä silti tosielämässäkään usko kuin harvat. Tämä on kuitenkin ihan totta, 80-luvulta. 

Vierailija

mun anoppi ryntäsi synnytyksen jälkeen heti paikalle voivottelemaan, kuinka hänen pojallaan on varmasti ollut kauhean rankka yö ( sairaalaan mentiin illalla ja vauva syntyi aamulla, valitettavasti anoppi oli illalla soittanut miehelleni joka oli pahaa aavistamattomana kertonut, että olemme sairaalassa). anoppi ehdotti, että poikansa menisi kotiin suihkuun, syömään ja lepäämään ja tarjoutui jäämään minun ja vauvan kanssa perhehuoneeseen. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tuli yhdestä tämänpäiväisistä aloituksesta mieleen, että olen oikeasti joskus nuorena mennyt salaa poikaystäväni kotiin ja penkonut se kaappeja. Poikaystävä tuli kotiin kesken kaiken ja mä menin oikeasti kaappiin piiloon. Olin nuori, typerä ja mustasukkainen sillä hetkellä.

Kertoisitko vielä, miten pääsit sieltä kaapista pois? Saiko poikaystäväsi tietää hölmöilystäsi? Miten pääsit hänen kotiinsa (asuiko hän vielä vanhempien luona, oliko siellä ketään kotona?)

Vierailija

Nuorempana yksi kaveri oli toivottoman ihastunut yhteen poikaan. Ei uskaltanut tehdä aloitetta jostakin syystä, mutta kerran kännipäissään laittoi sille viestiä mitä kuuluu. Poika siihen ihmetteli, että kuka viestittelee. Kaveri keksi nimen hätäisenä ja lopulta juttu paisui siihen, että rupesivat juttelemaan päivittäin. Poika ihastui tuohon kaverin luomaan tyttöön ja kinusi tapaamista. Tuo heidän juttunsa kesti ainakin vuoden, eikä tytön oikea henkilöllisyys koskaan paljastunut. 

Vierailija

Kaveri päätyi puolitutun, varatun miehen kanssa sänkyyn ajatuksella ihan vaan kertapano. No, siitä lähtikin sitten suhde käyntiin. Mies kertoi heti alusta tämän klassisen "vaimon kanssa menee huonosti, ihan eron partaalla ollaan, ihan kohta erotaan ja sitten olemme sinun kanssa happily ever after". Eroa ei kuitenkaan alkanut näkyä eikä kuulua parinkaan vuoden kuluttua eikä mies saanut puhuttua kaverista mitään vaimolleen kaverin kehotuksista huolimatta. Katseltuaan sitä touhua joitakin vuosia, kaveri soitti miehen vaimolle ja kertoi suhteestaan mieheen. Vaimo otti asian täysin tyynesti ja totesi, että: "on se kiva kun meidän miehelläkin on joku jota se oikeasti rakastaa". 

Kaveri ja mies jatkoivat suhdetta ihan entiseen tapaan, mies ja vaimonsa ei eronneet. Kunnes kaveri tuli raskaaksi. Siinä kohtaa vaimo sai tarpeekseen ja otti eron.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miehen äiti soittaa hänelle ihan vähintään joka toinen päivä ja vähintään kerran viikossa käydään läpi seuraavat aiheet: onko teillä rahaa, oletteko syöneet, muistattehan ulkoilla, oletko käynyt salilla, tarvitsetteko rahaa.

Ei siinä muuten mitään, jos olisimme 18-vuotiaita juuri omilleen muuttaneita teinejä, mutta kun mies on 30 ja minä 27, minä vakituisessa kokopäivätyössä ja mies viimeistelee dippatyötään. 

Mä aattelin lopettaa tuon sitten kun pojat valmistuvat tai löytävät naisen, joka huolehtii tämän puolestani ;) T. teekkarin ja amk-opiskelijan äiti. 

Vierailija

Viime jouluna kun menin vierailulle isän luo, niin hänen uusi naisystävänsä oli hommannut lapsuudenkotini olohuoneen lampun tilalle aivan saatanan törkeän näköisen kristallikruunun. Pisti vituttamaan aika raskaasti, koska vaikka olenkin mies, niin pitää sitä nyt sentään joku tolkku sisustamisessa olla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä aattelin lopettaa tuon sitten kun pojat valmistuvat tai löytävät naisen, joka huolehtii tämän puolestani ;) T. teekkarin ja amk-opiskelijan äiti. 

Naiset tykkäävät sellaisista miehistä, joita äidin ei tarvitse paapoa 24/7. Saatat heikentää poikiesi pariutumismahdollisuuksia tuollaisella käytöksellä. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minut kutsuttiin ensivierailulle poikaystäväni vanhempien luo. Olin krapulassa ja päivällisen jälkeen oli pakko hiipiä vähin äänin vessaan helpotukselle. Onnistuin tukkimaan pöntön karmean hajuisella jötkäleelläni ja kun yritin epätoivoisesti huuhdella pönttöä (mitään vessaharjaa tai karhupumppua ei kaapeista löytynyt) pöntön nuppi katkesi käteeni. Appivanhemmat eivät diskreetteinä sanoneet koskaan tuosta tapahtumasta mitään ja appi nykyään dementtinä on ehkä jo saattanut sen unohtaakin...minä en ole.

Hahhahhahhaa!!!! :`D Jäikö se jötkö sinne pönttöön? Miten se saatiin pois? Kerroitko kömmähdyksestäsi heille vai huomasivatko itse? :-D :-D :-D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset tykkäävät sellaisista miehistä, joita äidin ei tarvitse paapoa 24/7. Saatat heikentää poikiesi pariutumismahdollisuuksia tuollaisella käytöksellä. 

AV:lla ei kärsi yhtään pelleillä edes hymiöiden kera. No oikeasti soittelen silloin tällöin, ehkä kerran viikossa. toinen opiskelee samalla paikkakunnalla, joten hän käy toisinaan täällä syömässä. 

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat