suomi24 treffit kokemuksia

Vierailija

Kertokaa Suomi24 (tai mistä tahansa nettideittisivusta) kokemuksia. En oo uskaltautunu tekemään profiilia ja mietin, että voisko sieltä tällanen kolmenkympin paremmalla puolella oleva yh löytää itelleen miehen. Ku oon kuullu, ettei ne kotoakaan tuu hakee. Ja tuskin kukaan mussa näkee elämänsä naisen jossain prisman kassajonossa :D

Kommentit (7)

Vierailija

Voi löytää, kun vähän liikaa on tarjontaa yli nelikymppiselle yh:llekin. Kunhan tiedät mitä tahdot, ilmaiset sen selvästi profiilissasi ja lähdet rohkeasti viestittelemään ja tapailemaan. Oikeasti avoimin mielin (joka ei tässä nyt tarkoita seksisekoiluita, kuten joissain profiileissa:) uutta ihmistä kohtaamaan.

Vierailija

Itse aikoinaan 2 lapsen yhna olin yli 30 ja löysin sieltä elämäni rakkauden, sitä rakkautta on nyt jatkunut 8v ja 2 yhteisen lapsen verran :)

Vierailija

Voi löytää. Tee profiili ajatuksen kanssa. Ketään ei kunnollista kiinnosta, jos siinä lukee jotain "emmäänytosaakertooitsestänimitään" ja "kysy jos kiinnostaa". Lisäksi kerro jotain muutakin kuin, että olet sosiaalinen ja tulet toimeen ihmisten kanssa. Tee itsesi näköinen teksti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kannustavista kommenteista. Odotin jotain kaameita stalkkerikokemuksia :D
AP

No niitäkin kyllä löytyy :D Mulla ei ole kuin huonoa sanottava.

Vierailija

Onhan siellä miehiä. Se että löydätkö just sulle sopivan voi olla toinen juttu. Mulla oli profiili siellä kuukauden päivät. Sain viestejä reilulta 600 eri mieheltä eli kyllä siellä kontaktia otetaan. (Ja mä olen melkein nelikymppinen, nuoremmilla varmasti enemmän vientiä.) Suurin osa oli kuitenkin ei-varteenotettavilta ehdokkailta. Kuukauden konkreettinen saldo oli lopulta yksi puhelinnumero, mutta enempää en jaksanut siellä olla. 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat