Lue keskustelun säännöt.
Miksi monia naisia häiritsee itsenäinen mies?
02.11.2015 |
Kokevatko monet naiset itsenäisen ja vapaan miehen uhkaavaksi?
Kommentit (3)
Mikäs sinkkunaista tuollaisessa miehessä pelottaisi?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En koe, koska olen itsekin itsenäinen enkä voisi kuvitellakaan olevani suhteessa muun kuin itsenäisen miehen kanssa. Mutta ehkä monilla naisilla on hyvin voimakas halu siihen, että pariutuessa kahdesta yksilöstä tulee _me_ (jonka tahto näin sivumennen sanottuna on naisen taskussa).
En minä ainakaan. Tykkään myös itse mennä ja tehdä asioita itsenäisesti. Miksei mieskin voisi?