Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Säästätkö saamasi joulukortit?

Vierailija

Miten on.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Joulunajan säästän eli uuden vuoden yli. Sitten roskiin, ellei ole jotain tosi merkittävää kortissa. 

No mikä se merkittävä voisi olla? Timantti yläkulmassa?

Vierailija

Kyllä. Mulla on kyllä muutenkin vaikea luopua yhtään mistään tavarasta. Pitäs varmaan heittää pois mutku ei raaski.. emmä niillä mitään kyllä tee.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Mulla on kyllä muutenkin vaikea luopua yhtään mistään tavarasta. Pitäs varmaan heittää pois mutku ei raaski.. emmä niillä mitään kyllä tee.

Heitä jotain muuta korttien sijaan. :)

Vierailija

Heitän roskiin joulun jälkeen. Kurjaltahan se tunuu, mutta en näe mitään syytä säilyttääkään niitä. Kortteja on kyllä kiva saada!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Heitän roskiin joulun jälkeen. Kurjaltahan se tunuu, mutta en näe mitään syytä säilyttääkään niitä. Kortteja on kyllä kiva saada!

Tiedätkö, että jotkut jopa keräävät kortteja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mitä sitten? Pitäisikö minun antaa henkilökohtaiset korttini jollekin? Siinäpä ällö idea...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Säästän! Minulla on tallessa lapsuudessa saatuja kortteja myös.

Ihanaa! Mä vietän toisinaan aikaa jopa liiaksi korttien parissa. :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mitä sitten? Pitäisikö minun antaa henkilökohtaiset korttini jollekin? Siinäpä ällö idea...

Itse olen tilannut kortteja jopa ulkomailta. En kortissa olevan nimen tai osoitteen vuoksi vaan itse kortin. :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat