Onko muita ketkä ei saa orgasmia yhdynnässä?

Vierailija

Olen 20-vuotias nainen, seksielämää takana noin 3 vuotta. Ongelma on se, että en saa ikinä orgasmia yhdynnässä. Klitorista hieromalla kyllä, mutta en itse yhdynnässä. Olen seurustellut noin kolme vuotta, ja tämä asia vaivaa paljon. Mieskään kun ei kestä yleensä kauaa, ehtii aina tulla kun minulla alkaa tuntumaan hyvältä... Onko muita joilla sama ongelma?

Sivut

Kommentit (46)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olen 20-vuotias nainen, seksielämää takana noin 3 vuotta. Ongelma on se, että en saa ikinä orgasmia yhdynnässä. Klitorista hieromalla kyllä, mutta en itse yhdynnässä. Olen seurustellut noin kolme vuotta, ja tämä asia vaivaa paljon. Mieskään kun ei kestä yleensä kauaa, ehtii aina tulla kun minulla alkaa tuntumaan hyvältä... Onko muita joilla sama ongelma?

Mulla meni tuosta vielä 20v ennenkuin aloin saamaan, joten eiköhän se siitä.

Vierailija

No miksi et hiero klitorista yhdynnässä tai pyydä miestä hieromaan?

Tämä on aivan yleinen tyyli naisilla saada orgasmi: Yhdyntä + klitoriksen hierominen. En ymmärrä, miksi tästä asiasta tehdään ongelmaa.

Vierailija

En ole koskaan saanut. Olen 41-vuotias nainen, naimisissa 16 vuotta ollut ja sitä ennen 2 seurustelusuhdetta joissa oli seksiä. 

Minua tämä orgasmittomuus ei enää haittaa, kun olen sen hyväksynyt. Hoidan sitten omat orgasmini klitoriksen stimuloinnilla suihkussa yhdynnän jälkeen, ja homma on sillä selvä. Ilmeisesti naisilla, joilla välimatka klitoriksesta emättimen aukkoon on suuri, on useinkin käytännössä mahdotonta saada yhdyntäorgasmia. Minä en myöskään saa esim. nuolemalla, enkä oikeastaan pidä esim. klitoriskiihottimista petipuuhissa. Mieluummin olen niin että ei tehdä numeroa minun orgasmittomuudestani, ja sitten hoidan vaan suihkussa sen orgasmin.

Vierailija

Joo en minäkään saa ilman klitoriksen hierontaa. En kyllä koskaan ole kokenut sitä ongelmaksi. Synnytys ei muuttanut asiaa. Jos mies sormettaa tai antaa suuseksiä niin tulen kyllä. Ja yhdynnän aikana sormetan itse samalla.
-N23

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan saanut. Olen 41-vuotias nainen, naimisissa 16 vuotta ollut ja sitä ennen 2 seurustelusuhdetta joissa oli seksiä. 

Minua tämä orgasmittomuus ei enää haittaa, kun olen sen hyväksynyt. Hoidan sitten omat orgasmini klitoriksen stimuloinnilla suihkussa yhdynnän jälkeen, ja homma on sillä selvä. Ilmeisesti naisilla, joilla välimatka klitoriksesta emättimen aukkoon on suuri, on useinkin käytännössä mahdotonta saada yhdyntäorgasmia. Minä en myöskään saa esim. nuolemalla, enkä oikeastaan pidä esim. klitoriskiihottimista petipuuhissa. Mieluummin olen niin että ei tehdä numeroa minun orgasmittomuudestani, ja sitten hoidan vaan suihkussa sen orgasmin.

Eikö miehiäsi ole haitannut tuo ettet tule? Minulla kaksi suhdetta takana ja pääongelmaksi seksissä on muodostunut miehille se, etteivät saa minua tulemaan millään tavalla vaikka minua asia ei ole koskaan haitannut. Itse saan itseni tulemaan seksin aikana, mutta sepä nyt ei miehille kelpaa :D

Vierailija

En ikinä odota saavani emätinorgasmia yhdynnässä. Miksi ottaa siitä paineita/antaa sen vaivata/harmittaa, kun se ei todellakaan ole kovin yleistä muutenkaan....?

Vierailija

Lastensaanti auttaa useimmilla. Raskausaikana alapäähän kasvaa uusia hermoyhteyksiä ja se herkistää ja helpottaa paitsi kiihottumista, myös orgasminsaantia. Ikä myös auttaa, klitoris kasvaa iän myötä ja on jo 30-vuotiaalla huomattavasti isompi kuin 20-vuotiaalla ja 50-vuotiaalla se on jo 80 % isompi ja ainakin jotkut uskovat, että koska klitoriksesta suurin osa sijaitsee "sisällä", se on  hermojen kautta yhteydessä emättimeen ja sitä kautta voi saada orgasmin. Lisäksi iän myötä oppii rentoutumaan ja avautumaan seksille tavalla, jota ei osaa nuorena ja vähän kokeneena edes kuvitella. Naisella on se onni, että seksi vaan paranee ajan myötä. Ei tietysti kauheasti lohduta silloin nuorena, mutta näin se useimmilla menee. Toisaalta voi lohduttautua ajatuksella, että kun seksi kuitenkin nuorenakin on kivaa, niin miten mahtavaa se onkaan sitten 20-30 vuoden kuluttua.

Vierailija

Hyvä kuulla muidenkin kokemuksia. Ehkä tästä asiasta ei pitäisi tehdä suurta numeroa, nautin kyllä seksistä ilman orgasmiakin. Olisihan se tietysti mahtavaa jos pystyisi joka kerta tulemaan, mutta jos ei pysty niin ei pysty. Asiaa ei vaan parantanut se, kun mies kerran kehuskeli kuinka entiset panot sai kokoajan orgasmeja... Todella tökerö kommentti ja loukkasi aika paljon, kun vielä tietää että en itse pysty tulemaan... Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö miehiäsi ole haitannut tuo ettet tule? Minulla kaksi suhdetta takana ja pääongelmaksi seksissä on muodostunut miehille se, etteivät saa minua tulemaan millään tavalla vaikka minua asia ei ole koskaan haitannut. Itse saan itseni tulemaan seksin aikana, mutta sepä nyt ei miehille kelpaa :D

Noissa seurustelusuhteissa en koskaan edes kertonut asiasta vaan teeskentelin orgasmin. Avioliitossa sitten jossain vaiheessa kyllä otin tämän ongelmani puheeksi, ja parin vuoden ajan kovasti yritettiin keksiä kaikenlaista että mulle saataisiin se orgasmi. Mutta se alkoi stressaamaan lopulta niin miestä kuin minua, ja joka yhdyntä tuntui epäonnistumiselta kun ei sitten tullutkaan vaikka kuinka olisi nuoltu ja tehty mitä vaan. Lopulta minä otin puheeksi sen, että minä nautein enemmän yhdynnästä silloin kun ei yritetty orgasmia ollenkaan, ja jätettiin moiset hommat.

Olen selittänyt sen miehelle että mulla nyt vaan on semmoinen anatominen ominaisuus ettei onnistu, että se ei ole miehen vika, ja että nautin kyllä yhdynnästä vaikken saakaan orgasmia, joten sitä ei tarvi ajatella että homma olisi minulle vastenmielistä antamista.

Vierailija

En tuota minäkään koskaan ole saanut tässä kahden vuoden suhteen aikana. Eipä se tosin edes vaivaa kun on tässä elämässä tärkeämpiäkin asioita kuin orgasmit :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kuulla muidenkin kokemuksia. Ehkä tästä asiasta ei pitäisi tehdä suurta numeroa, nautin kyllä seksistä ilman orgasmiakin. Olisihan se tietysti mahtavaa jos pystyisi joka kerta tulemaan, mutta jos ei pysty niin ei pysty. Asiaa ei vaan parantanut se, kun mies kerran kehuskeli kuinka entiset panot sai kokoajan orgasmeja... Todella tökerö kommentti ja loukkasi aika paljon, kun vielä tietää että en itse pysty tulemaan... Ap

Exät on teeskennelleet ja sille tielle ei kannata lähteä.

Mitäs jos takaapäin lyöt olat patjaan ja otat sormet avuksi samalla?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jotkut miehet on vaan niin törppöjä.

Mulle yksi mies suuttui, kun sanoin että sen tapa hieroa mun klittaani sattuu, että "kyllä mun eksä vaan tykkäs tällä tyylillä tosi paljon, sä vaan reagoit nyt ihan väärin".

Tuolloin olin tossu ja olin hiljaa, mutta nykyisin lähtisin sängystä heti samalla hetkellä jos aletaan painostamaan toisen seksuaalisuuden kustannuksella omia taitoja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Epävarmuuttaan kommentoi tuolla tavalla.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat