Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ISÄNPÄIVÄ!LAHJAT?!Mitä meinaatte hankkia perheenpäälle?

Vierailija
02.11.2015 |

Oisko sellanen päästäkääntyvä räikkä hyvä?..ja aattelin jotain hieronta tai osteopaattilahjakorttia..(eikö se oo sitä missä naksautellaan?)

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä huomata, kuinka nyt amerikkalainen hapatus uppoaa kuin veitsi voihin niilläkin, jotka naama vaahdossa vastusti halloweenia pari päivää takaperin.

Minä toki olen myös halloweenista sitä mieltä, että se on täysin turhaa amerikkalaista hömpötystä, mutta samaa mieltä olen isänpäivästäkin. Halloweenilla sentään on muunkinlaiset juuret, kuin kaupalliset, mutta isänpäivä sen sijaan on markkinamiesten täysin tyhjästä polkaisema juhla, jolla on puhtaan kaupalliset juuret ja siellä ameriikan maallahan ne tämänkin hömppäjuhlan juuret ovat.

Olen isä itsekin, mutta tässä torpassa ei isänpäivää vietetä ja sen tietää toki lapsenikin. Kaikkina muina päivinä hän on kotiini tervetullut, paitsi isänpäivänä.
Ja kyllähän lapseni täällä usein käykin ja olemme muutenkin jatkuvasti yhteyksissä. Välimme on loistavat ja se on sitä oikeata aitoa "isänpäivää" kun lapseni soittaa minulle ihan milloin vaan kyselläkseen ja kertoakseen kuulumisia.

Kaamea marttyyriukko.

Miten olet päässyt koulusi läpi, kun luetun ymmärtämisesi on tuota luokkaa?

Josko nyt ihan ensimmäseksi vilkaisisit sanakirjasta, mitä sana marttyyri tarkoittaa.

Vierailija
42/43 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä huomata, kuinka nyt amerikkalainen hapatus uppoaa kuin veitsi voihin niilläkin, jotka naama vaahdossa vastusti halloweenia pari päivää takaperin.

Minä toki olen myös halloweenista sitä mieltä, että se on täysin turhaa amerikkalaista hömpötystä, mutta samaa mieltä olen isänpäivästäkin. Halloweenilla sentään on muunkinlaiset juuret, kuin kaupalliset, mutta isänpäivä sen sijaan on markkinamiesten täysin tyhjästä polkaisema juhla, jolla on puhtaan kaupalliset juuret ja siellä ameriikan maallahan ne tämänkin hömppäjuhlan juuret ovat.

Olen isä itsekin, mutta tässä torpassa ei isänpäivää vietetä ja sen tietää toki lapsenikin. Kaikkina muina päivinä hän on kotiini tervetullut, paitsi isänpäivänä.
Ja kyllähän lapseni täällä usein käykin ja olemme muutenkin jatkuvasti yhteyksissä. Välimme on loistavat ja se on sitä oikeata aitoa "isänpäivää" kun lapseni soittaa minulle ihan milloin vaan kyselläkseen ja kertoakseen kuulumisia.

Kaamea marttyyriukko.

Miten olet päässyt koulusi läpi, kun luetun ymmärtämisesi on tuota luokkaa?
Josko nyt ihan ensimmäseksi vilkaisisit sanakirjasta, mitä sana marttyyri tarkoittaa.

No mitä sää kusipää tolla voitat?

"Isi on niin vaikee tapaus että ehkä lapset rakastaa mua enemmän kun tekeydyn vaikeeksi"???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo kyllä kaikenlainen juhliminen ja muistaminen ja ylipäätään kaikki ihanan harmaasta arjesta poikkeava on sitten perseestä! 

Miettiikö tällaset tyypit koskaan että haluaisiko se lapsi mahdollisesti viettää isänpäivää? Tuskin. Oma isä on just tuollanen ja mua harmittaa erittäin paljon kun se pilaa kaikki juhlapäivät.