Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ISÄNPÄIVÄ!LAHJAT?!Mitä meinaatte hankkia perheenpäälle?

Vierailija
02.11.2015 |

Oisko sellanen päästäkääntyvä räikkä hyvä?..ja aattelin jotain hieronta tai osteopaattilahjakorttia..(eikö se oo sitä missä naksautellaan?)

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

..eli te kannatte jotain teidän vanhemmille jotka nyt ei välttämättä tarvi mitään ja joilla on jo kaikkea ja rahaa ostaa itse ja se elämän tärkein ihminen jää huomiotta?

A) Miksi sä kuvittelet, että vanhemmilla olisi varaa ostaa itse tai on jo kaikkea? Ei kaikki vanhemmat ole ökyrikkaita, vaan aika usein jo eläkkeellä olevat ovat hyvinkin pienituloisia ja on paljon esim. lääkemenoja, niin hyvähän heitä on hemmotella. Ja hei, ne on MINUN VANHEMMAT, RAKKAAT!

B) Miksi sä kuvittelet, että puoliso olisi elämän tärkein henkilö? No ei, kyllä ne taitaa olla lapset/lapsi, sitten tulee ehkä tasavertaisina puoliso ja vanhemmat.

Ihme harhaluuloja monella täällä. Avoimien ovien päivä psykiatrisella kenties?

Vierailija
22/43 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen "perheen pää" se mies automaattisesti olisi? Meidän perheessämme minä ainakin olen "perheen pää", isä palvoo prinsessaansa ja äitikin kuuntelee mielipiteitäni kaikessa, eikä kukaan määräile minua – ennemmin toisinpäin (vaikken pompottelekaan ketään). N18

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesvihapalstalla jopa isäinpäivälahjaketju on täynnä miesvihaa.

Olette todella sairaita.

Vierailija
24/43 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitin nyt sille omien lapsien isälle..ei nyt kiitos mitään lapsuuden traumoja teineiltä kiitos!

Huomaa palstan ikärakenteen..

Nr. 6 on 41-vuotias, jonka isä on ollut kuolleena jo 10v., mutta kiitti teiniksi "haukkumisesta". ;) Pus pus

Nro 1 & 8 & 12 on myös 41v ja jätti tällä kertaa huomioimatta perheenpää-nimikkeen käytön ja keskittyi vastaamaan kysymykseen "mitä isänpäivälahjaksi" - sekä ilmeisen tyhmänä kuvitteli isänpäivälahjan olevan tarkoitettu omalle isälle.

Vierailija
25/43 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelle muulle isänpäivälahja olisi, ellei omalle isälle?

Vierailija
26/43 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain erikoista pitäisi keksiä. Ehkä sotakirja Kannaksen tulimyrskystä? Tai aamutakki viininpunaista froteeta? Tai puolen litran partavesipullo Tokmannilta 6,99 e?

Vierailija
27/43 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelle muulle isänpäivälahja olisi, ellei omalle isälle?

Äitienpäivänä itku ja hammastenkiristys on kuitenkin paikallaan, kun mies ei muista?

Vierailija
28/43 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukat, pitkät kalsarit ja bostonkakku :) lapsi saa itse "ostaa" ja auttaa leipomisessa. Näitä mies odottaa joka vuosi ja tästä on tullut jo ihan perinne :D

Vierailija
29/43 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muistan isänpäivänä sekä omaa isääni että perheeni isää eli miestäni. Tänä vuonna onnittelen myös veljeäni, joka viettää ensimmäistä kertaa isänpäivää isänä.

Mutta mitä lahjaksi... siinäpä pulma! Idea muille: monitoimiveitsi (Leatherman) on hyvä lahja.

Vierailija
30/43 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetän omalle isälleni kortin ja lasteni isälle teen kakun, lapset tekevät kortit ja ehkä ostan vielä jotain. Kun keksis vaan mitä..!

Perheen pää myös onnittelee miestään eli sitä lastensa isää ja nauttii leipomastaan kakusta myös. :P Lahjoja odotan sitten äitienpäivänä.

Vierailija
31/43 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mielenkiintoista kuulla miehiltä nain anonyymisti mitä ne oikeasti haluavat.

Itse loukkaannun sievästi imureista ja taikinakoneista joten onko työkalut paha?

ap

Vierailija
32/43 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäistä isänpäivää juhlitaan täällä :) lahjaksi on aluskerrasto urheilua ja ulkoilua rakastavalle miehelle. Hieman avitin poikaa lahjan hankinnassa...

Vierailija
33/43 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja just siksi haluan muistaa miestäni ja lasteni isää mahdollisimman hyvin isänpäivänä koska tekee työssä pitkää päivää jotta meillä ihana koti ja rahaa eikä puutetta mistään.

Muutoinkin huomioin siivoamalla ja laittamalla ruoan ja nyt on hyvä hetki vähän hemmotella!

Ja kyllä..tykkään rahasta,kukapa ei!

Vierailija
34/43 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis puhuuko joku oikeasti miehestä automaattisesti "perheen päänä"? Viiskytluvusta on jo tovi hei! Voi tsiisus....

Vierailija
35/43 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ensinnäkään ole mittään "perheenpäätä", tasa-arvoisessa liitossa kun elämme.

En osta mitään isälleni enkä myöskään miehelleni. Meillä ei ole ollut tapana juhlia isäinpäivää yms. mitenkään.

Vierailija
36/43 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teidän mies parkoja..miten ne jaksaa kattelaa tollasia kireitä ämmiä??

Ostan miehelle vähintään satasella isänpäivälahjaa ja kiittelen koko päivän ja muistan kertoo kuinka hyvä isä se on.

Omille isälle ja vaareille jotain pientä.

Ja kyllä se mies on perheenpää,isäntä,isä ja mies.Ei tarvi mitään matamia kaulimen kanssa jyyskyttämään että sinä se et oo mittään tähän akkaan verrattuna.

Isänpäivä ketju hei!

Vierailija
37/43 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös ensimmäinen isänpäivä. En osta miehelleni mitään enkä aio edes onnitella! Hän ei itse edes onnitellut minun ensimmäisenä äitienpäivänä. Osti vain omalle äidille lahjan. Itse olin tietty pettynyt mutta tuskin mies mitään odottaa kun ei muokaan mitenkään huomioinu.. Omalle isälle ostan tietty jotain!:)

Vierailija
38/43 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä huomata, kuinka nyt amerikkalainen hapatus uppoaa kuin veitsi voihin niilläkin, jotka naama vaahdossa vastusti halloweenia pari päivää takaperin.

Minä toki olen myös halloweenista sitä mieltä, että se on täysin turhaa amerikkalaista hömpötystä, mutta samaa mieltä olen isänpäivästäkin. Halloweenilla sentään on muunkinlaiset juuret, kuin kaupalliset, mutta isänpäivä sen sijaan on markkinamiesten täysin tyhjästä polkaisema juhla, jolla on puhtaan kaupalliset juuret ja siellä ameriikan maallahan ne tämänkin hömppäjuhlan juuret ovat.

Olen isä itsekin, mutta tässä torpassa ei isänpäivää vietetä ja sen tietää toki lapsenikin. Kaikkina muina päivinä hän on kotiini tervetullut, paitsi isänpäivänä.
Ja kyllähän lapseni täällä usein käykin ja olemme muutenkin jatkuvasti yhteyksissä. Välimme on loistavat ja se on sitä oikeata aitoa "isänpäivää" kun lapseni soittaa minulle ihan milloin vaan kyselläkseen ja kertoakseen kuulumisia.

Vierailija
39/43 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jäkä jäkä jäkä...unohtakaa koko juttu!

Kamalaa huomata kuinka huonosti ihmisten asiat ovat.

Onneksi elän omassa onnellisuus kuplassani!

Toivottavasti löydän iseille jotain..

Vierailija
40/43 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä huomata, kuinka nyt amerikkalainen hapatus uppoaa kuin veitsi voihin niilläkin, jotka naama vaahdossa vastusti halloweenia pari päivää takaperin.

Minä toki olen myös halloweenista sitä mieltä, että se on täysin turhaa amerikkalaista hömpötystä, mutta samaa mieltä olen isänpäivästäkin. Halloweenilla sentään on muunkinlaiset juuret, kuin kaupalliset, mutta isänpäivä sen sijaan on markkinamiesten täysin tyhjästä polkaisema juhla, jolla on puhtaan kaupalliset juuret ja siellä ameriikan maallahan ne tämänkin hömppäjuhlan juuret ovat.

Olen isä itsekin, mutta tässä torpassa ei isänpäivää vietetä ja sen tietää toki lapsenikin. Kaikkina muina päivinä hän on kotiini tervetullut, paitsi isänpäivänä.
Ja kyllähän lapseni täällä usein käykin ja olemme muutenkin jatkuvasti yhteyksissä. Välimme on loistavat ja se on sitä oikeata aitoa "isänpäivää" kun lapseni soittaa minulle ihan milloin vaan kyselläkseen ja kertoakseen kuulumisia.

Kaamea marttyyriukko.