ISÄNPÄIVÄ!LAHJAT?!Mitä meinaatte hankkia perheenpäälle?
ISÄNPÄIVÄ!LAHJAT?!Mitä meinaatte hankkia perheenpäälle?
klo 11:34 | 2.11.2015
Oisko sellanen päästäkääntyvä räikkä hyvä?..ja aattelin jotain hieronta tai osteopaattilahjakorttia..(eikö se oo sitä missä naksautellaan?)
Sivut
Aattelin tilata isälleni Hesarin Teema-lehdet.
Konjakkipullo
Omille isälle ja vaareille ihan suklaata ja vaikka pieni konjakki?
En osta isälleni mitään, en myöskään ole häneen yhteydessä. Ei mennyt ihan putkeen hänen isyytensä.
N29
Viinapullo. Me lapset voidaan sitten juosta karkuun niinkuin ennen vanhaan :D
Isipappa on ollut kuolleena jo 10 vuotta, että enpä mitään. Jos taas tarkoitit myös jtn. ukonretaletta, eli puolisoa, niin eipä löydy sellaista, joten yksi "murhe" vähemmän tässäkin elämässä, kun ei tarvitse miettiä turhia lahjoja.
Tarkoitin nyt sille omien lapsien isälle..ei nyt kiitos mitään lapsuuden traumoja teineiltä kiitos!
Huomaa palstan ikärakenteen..
Omien lasteni isä ei ole minun isäni, joten en hanki hänelle isänpäivälahjaa, vaan omalle isälleni. Tietysti.
No ei meillä ainakaan alle kouluikäiset pysty itse hankkimaan mitään vaikka nyt teinarit kuvitteleekin että 5- vuotias voi jotain käydä hankkimassa..
Ei meillä ainakaan mun isä,vaari ole enää mikään perheenpää..
Eli miehet voi jättää huomiotta?
[quote=Vierailija]
Omien lasteni isä ei ole minun isäni, joten en hanki hänelle isänpäivälahjaa, vaan omalle isälleni. Tietysti.
Juuri näin. Mieheni ei myöskään anna minulle äitienpäivälahjaa, enkä sitä haluakaan, saatika että sitä odottaisin.
..eli te kannatte jotain teidän vanhemmille jotka nyt ei välttämättä tarvi mitään ja joilla on jo kaikkea ja rahaa ostaa itse ja se elämän tärkein ihminen jää huomiotta?
Minä huomioin elämäni tärkeimmän ihmisen joka ainoa päivä. Isänpäivänä huomioin isäni.
Omalle isälleni kortti ja arpoja, samoin appiukolle. Sitten miehelleni kirveen, vien syömään ja kortin.
Jotta mun miekkoseni ansaitsisi tittelin "perheenpää" niin odottaisin kyllä vähän enemmän panostusta lasten- ja kodinhoitoon, siis sitä ihan yleistä vastuunkantoa asioista.
Mutta äärettömän rakas hän on silti, joten muistan varmaan kortilla ja jollain herkulla. Siis mkäli olen kotona, mutta toivottavasti synnärillä!
T. RV 40+4 (huoh..)
Suosittelen samaan pakettiin Eppujen musiikkia: ...työttömyys, viina, kirves ja perhe...
Heh heh..kyllä on suomalaisilla pahat traumat.
Ihanaa huomata olevansa näin onnellinen..vanhemmille voi viedä jotain pientä kun niillä itselläänkin rahaa hankkia mitä tarvitsevat ja ihanaa,osallistuvaa miestäni ja hyvää lasteni isää muistan todella just siksi että se on hyvä isä ja jaksaa lasten kanssa olla ja touhuta..
Itse olen kotona vauvan ja isompien kanssa ja mies painaa viikonloputkin hommissa että meillä olisi hyvä ja vakavarainen elämä!
Nr. 6 on 41-vuotias, jonka isä on ollut kuolleena jo 10v., mutta kiitti teiniksi "haukkumisesta". ;) Pus pus
Sivut