ISÄNPÄIVÄ!LAHJAT?!Mitä meinaatte hankkia perheenpäälle?

Vierailija

Oisko sellanen päästäkääntyvä räikkä hyvä?..ja aattelin jotain hieronta tai osteopaattilahjakorttia..(eikö se oo sitä missä naksautellaan?)

Sivut

Kommentit (43)

Vierailija

Isipappa on ollut kuolleena jo 10 vuotta, että enpä mitään. Jos taas tarkoitit myös jtn. ukonretaletta, eli puolisoa, niin eipä löydy sellaista, joten yksi "murhe" vähemmän tässäkin elämässä, kun ei tarvitse miettiä turhia lahjoja.

Vierailija

Tarkoitin nyt sille omien lapsien isälle..ei nyt kiitos mitään lapsuuden traumoja teineiltä kiitos!

Huomaa palstan ikärakenteen..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitin nyt sille omien lapsien isälle..ei nyt kiitos mitään lapsuuden traumoja teineiltä kiitos!

Omien lasteni isä ei ole minun isäni, joten en hanki hänelle isänpäivälahjaa, vaan omalle isälleni. Tietysti.

Vierailija

No ei meillä ainakaan alle kouluikäiset pysty itse hankkimaan mitään vaikka nyt teinarit kuvitteleekin että 5- vuotias voi jotain käydä hankkimassa..

Ei meillä ainakaan mun isä,vaari ole enää mikään perheenpää..

Eli miehet voi jättää huomiotta?

Vierailija

[quote=Vierailija]

Vierailija kirjoitti:

Omien lasteni isä ei ole minun isäni, joten en hanki hänelle isänpäivälahjaa, vaan omalle isälleni. Tietysti.

Juuri näin. Mieheni ei myöskään anna minulle äitienpäivälahjaa, enkä sitä haluakaan, saatika että sitä odottaisin.

Vierailija

..eli te kannatte jotain teidän vanhemmille jotka nyt ei välttämättä tarvi mitään ja joilla on jo kaikkea ja rahaa ostaa itse ja se elämän tärkein ihminen jää huomiotta?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

..eli te kannatte jotain teidän vanhemmille jotka nyt ei välttämättä tarvi mitään ja joilla on jo kaikkea ja rahaa ostaa itse ja se elämän tärkein ihminen jää huomiotta?

Minä huomioin elämäni tärkeimmän ihmisen joka ainoa päivä. Isänpäivänä huomioin isäni.

Vierailija

Jotta mun miekkoseni ansaitsisi tittelin "perheenpää" niin odottaisin kyllä vähän enemmän panostusta lasten- ja kodinhoitoon, siis sitä ihan yleistä vastuunkantoa asioista.

Mutta äärettömän rakas hän on silti, joten muistan varmaan kortilla ja jollain herkulla. Siis mkäli olen kotona, mutta toivottavasti synnärillä!

T. RV 40+4 (huoh..)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Omalle isälleni kortti ja arpoja, samoin appiukolle. Sitten miehelleni kirveen, vien syömään ja kortin.

Suosittelen samaan pakettiin Eppujen musiikkia: ...työttömyys, viina, kirves ja perhe...

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat