Loputon köyhyys taistelu
Olen työtön/pätkätyöläinen kolmekymppinen yh. Elämäni on ollut nuorempana hyvin raskas monella tapaa, sairaus ym. enkä ole päässyt valmistumaan ammattiin.
Mutta asiani koskee tätä rahattomuutta, mikä on alkanut tuntua todella raskaalta viime aikoina. Olen elänyt kituuttaen niin kauan kuin muistan. On alkanut tuntumaan etten jaksa enää. Miten te ihmiset kestätte joilla sama tilanne? Varmasti että se auttaa jos tilanne on esimerkiksi lyhyempi, itselläni tätä kituutusta tulee kuitenkin kestämään vielä pitkään..
Kommentit (43)
Raskaalta kuulostaa tilanteesi, en voi muuta tehdä kuin rukoilla puolestasi.
Tuntui todella pahalta nähdä otsikoita tänään julkaistuista verotiedoista. On hyvä, että verotiedot ovat Suomessa julkisia, mutta niistä ei todellakaan tarvitsisi uutisoida niin näyttävästi kuin mitä uutisoidaan. Samalla kun saa lukea ties kenen tuloista, unohdetaan se, kuinka suuri joukko suomalaisia joutuu elämään pienillä tuloilla tai kokonaan täysin ilman tuloja. Minut on pakotettu elämään ilman tuloja. Edellisen kerran minulla taisi olla verotettavia tuloja vuoden 2011 verotuksessa. Pelkällä toimeentulotuella joudun elämään, mutta ketään ei kiinnosta.
anteeksi nyt vaan mutta millä tavalla ilmaisin että olen paniikissa? Minua kiinnostaa tietää. Ei kannata lähtiä arvioimaan minun elämää tuolta pohjalta..
-ap