Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesystävän ex

Vierailija

Laittelee viestiä ja haluaa olla kaveri. Miehelle siis. Erosivat alkuvuodesta ja me oltu yhdessä nyt muutaman kuukauden. Ärsyttää. Miksi pitää roikkua kun mies hänet on jättänyt!

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

Viimeisimpään viestiin mies ei ole vastannut mitään. Ex haluaisi pitää yhteyttä ja tavata ja harrastaa ja mitälie! Hyi miten ahdistaa! Pitäisikö mun itse soittaa ja sanoa suorat sanat sille? Mies on nyt minun kanssani ja mennyt on mennyttä! Ap.

M39

Vierailija kirjoitti:

Takes two to tango...mitä mies haluaa ja miten hän tahtonsta ilmaisee?!

Kyllä. Ettei van mies ylläpidä sitä toivetta, että palaisivat vielä yhteen?

M39

Vierailija kirjoitti:

Viimeisimpään viestiin mies ei ole vastannut mitään. Ex haluaisi pitää yhteyttä ja tavata ja harrastaa ja mitälie! Hyi miten ahdistaa! Pitäisikö mun itse soittaa ja sanoa suorat sanat sille? Mies on nyt minun kanssani ja mennyt on mennyttä! Ap.

Elä sinä menee siihen väliin, anna miehesi tehdä itse asille päätöksensä.

Vierailija

Varaudu ettei jätä vuosiin rauhaan.
Niin täälläkin, vaikka ei lapsia ja erosta vuosia.
Ei muuta kuin kaikki estot/mustatlistat käyttöön.
Uhkaan soittaa poliisin jos tulee pihalle pyörimään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antaisitko itse miehesi lähteä vaikka reissuun exänsä kanssa? Mulla tökkii ajatuskin! Ap.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Hui kauhistus! Onko ollut konflikteja ja millaisia? Ap.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antaisitko itse miehesi lähteä vaikka reissuun exänsä kanssa? Mulla tökkii ajatuskin! Ap.

Mieheni on jo iso poika ja jos hän rakkaan entisen puolision kanssa matkalle haluaisi lähteä sillä ei ole mitään merkitystä annanko minä luvan tai ei. Hän tekee omat arvionsa, valintansa ja päätöksensä. Kuten tekisin minäkin. Kysehän on kahden kaupasta, jossa pelkän yhden osapuolen syyttelyn sijaan pitäisi miettiä olisiko kummasakin vikaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mustamaalausta, kotirauhanhäirintää, laiton uhkaus.
Ollaan käräjilläkin niistä oltu, mutta ei hullut ymmärrä luovuttaa ja jatkaa elämäänsä.

M39

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ekanakaan en ole homo, mutta jos olisin, niin en minä voisi estää aikuista ihmistä tekemästä päätöksiään. En minäkään pystyisi hyväksymään sellaista tekoa, kyllä todellakin kaivelisi. Voisi parisuhde olla siinä.

Vierailija

Miksi jotkut ei osaa mennä elämässä eteenpäin vaan jäädään roikkumaan entiseen? Miksi oma ''ystävyys'' entiseen kumppaniin olisi tärkeämpää kuin entisen kumppanin uusi liitto? Tajuaako roikkujaexät satuttavansa entistä kumppaniaan ja tämän uutta puolisoa hinaamalla itseään kuvioissa mukana vaikka vanha suhde on jo kuopattu?!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

Mustamaalausta, kotirauhanhäirintää, laiton uhkaus.
Ollaan käräjilläkin niistä oltu, mutta ei hullut ymmärrä luovuttaa ja jatkaa elämäänsä.

Tuollaista onneksi ei meillä ole (ainakaan vielä..) ollut, ihan kamalaa! Voimia sinulle! Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miksi jotkut ei osaa mennä elämässä eteenpäin vaan jäädään roikkumaan entiseen? Miksi oma ''ystävyys'' entiseen kumppaniin olisi tärkeämpää kuin entisen kumppanin uusi liitto? Tajuaako roikkujaexät satuttavansa entistä kumppaniaan ja tämän uutta puolisoa hinaamalla itseään kuvioissa mukana vaikka vanha suhde on jo kuopattu?!

Tunteet eivät auttamatta ole järjellä selitettävissä. Erossa sitä voi menettää koko elämänsä hallinnan ja eikä loukattuna, satutettuna, jne välttämättä osaa niitä tunteita käsitellä tismalleen oikein niin kuin ohjekirjoissa sanotaan ja teot voi olla epätoivoisiakin. Eikä myöskään sitä ihanne maailmaa ole, joten...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat