Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävän ex

Vierailija
02.11.2015 |

Laittelee viestiä ja haluaa olla kaveri. Miehelle siis. Erosivat alkuvuodesta ja me oltu yhdessä nyt muutaman kuukauden. Ärsyttää. Miksi pitää roikkua kun mies hänet on jättänyt!

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon ainakin tekstaillut tms. kännissä itsesääliin vajonneena. Anteeksi ex ja uusi! En todellakaan ottaisi yhteyttä normaalitilassa. Lopetan myös juomisen. Hävettää, vaikka en oo mitään ilkeyksiä tekstaillutkaan.

Vierailija
22/33 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ainakin ollaan ensisijaisesti kavereita vaikka seurustelu loppuikin. Kavereiden parisuhdetilanne ei kiinnosta mua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex on ollut osa elämää, miksi erossa pitäisi laittaa välit poikki? Heillä on paljon yhteisiä kokemuksia ja muistoja.

Vierailija
24/33 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi sallii tuon, siksi tuo yhteydenpito jatkuu. Taitaa miehesi olla tossu, exä roikkuja.

Jos ei halua olla yhteydessä, sen sanoisi exälleen ja jos ei uskoisi, niin blokki puhelimeen.

Vierailija
25/33 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä miksi yhteydenpito exään pitäisi katkaista kokonaan, jos ei eroon liity mitään sellaista, mitä ei sietäisi ystävältä tai kaveriltakaan, kuten vaikka pettäminen tai väkivaltaisuus. Yleisin syy tuntuu olevan nyksän huono itsetunto, eikä se minusta ole kovin hyvä syy.

Vierailija
26/33 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaista. Älä sekaannu heidän väleihinsä. Se on sun ja miehen suhteen lopun alkua. Sen sijaan voit kertoa miehelle, että tunnet mustasukkaisuutta asiasta. Jos mies välittää susta, antaa todennäköisesti asian olla. Jos ei piittaa sun tunteista, kannattaa sun miettiä mitä teet sellaisen miehen kanssa. Ylipäätään suhteelle lupailee tosi huonoa se, että vahdataan toisen osapuolen ihmissuhteita. Hänen pitäisi itse osata ne hoitaa suhdetta kunnioittavalla tavalla. Ja juu ei olis kyllä mullekaan ok et kumppanini matkustelis exiensä kanssa. Niin kuin ei hällekään se et minä matkustaisin. Mut ei se ole ongelma. Ei tietenkään matkustella. Kumpikin osaa ajatella omilla aivoillaan.

Vierailija
27/33 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ainakin ollaan ystäviä eksän kanssa. Näin sovittiin. Ja laitetaan viestiä ihan molemminpuolin. Erottiin alkuvuodesta. Että jos oot sen mun eksän uus nainen (josta se ei ole kylläkään kertonut :'/) niin onnea suhteeseen! Hieno mies se on, mutta en mä sitä takaisin halua.

Eikai exäsi ole sulle ilmoitusvelvollinen uudesta suhteestaan :D Tuollaiset ystävyyssuhteethan usein muuttuvat, kun exän elämään tulee se kaikkein tärkein nainen. Muistathan sitten kunnioittaa hänen uutta suhdettaan? Harva ihan oikeasti on exänsä kanssa ystävä muuta kuin sen aikaa että löytää uuden kumppanin. Sittenhän tuollaiset suhteet pikku hiljaa haalenee. Sun kirjoituksessa on häivähdys sellaista vallanhalua, ikään kuin exän asiat tosiaan sulle kuuluisivat.

Vierailija
28/33 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeen kunnolla rakastuu, eipä siinä exiä paljoo mieti, saati ylläpidä heihin suhteita. Kyllä uusi rakkaus yleensä täyttää koko maailman. Eri asia jos on lapset. sitten on pakko tulla jotenkuten toimeen.

Vierailija
29/33 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kauheasti haittaa, että mieheni on yhteydessä exäänsä. He olivat kuitenkin yli vuosikymmenen yhdessä ja varmasti edelleen toisistaan pitävät. Minusta parisuhde perustuu siihen että kaksi ihmistä ovat vapaaehtoisesti toistensa kanssa, eivät pakottamalla. Ja luotan siihen että mieheni on minun kanssa omasta halustaan ja jos joskus ei enää halua olla niin minä en sille mitään voi. Toki asiassa on lieventäviä asiahaaroja: Ex naisellakin on uusi mies ja minäkin olen omaan exääni yhteydessä (lapsen asioissa). Ei se yhteydenpito aina hyvältä tunnu, mutta koska se liittyy lähinnä omaan epävarmuuteeni niin yritän pitää sen omana tietonani.

Vierailija
30/33 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me ainakin ollaan ystäviä eksän kanssa. Näin sovittiin. Ja laitetaan viestiä ihan molemminpuolin. Erottiin alkuvuodesta. Että jos oot sen mun eksän uus nainen (josta se ei ole kylläkään kertonut :'/) niin onnea suhteeseen! Hieno mies se on, mutta en mä sitä takaisin halua.

Eikai exäsi ole sulle ilmoitusvelvollinen uudesta suhteestaan :D Tuollaiset ystävyyssuhteethan usein muuttuvat, kun exän elämään tulee se kaikkein tärkein nainen. Muistathan sitten kunnioittaa hänen uutta suhdettaan? Harva ihan oikeasti on exänsä kanssa ystävä muuta kuin sen aikaa että löytää uuden kumppanin. Sittenhän tuollaiset suhteet pikku hiljaa haalenee. Sun kirjoituksessa on häivähdys sellaista vallanhalua, ikään kuin exän asiat tosiaan sulle kuuluisivat.

Yksikään nainen ei kosaan ole tärkeämpi kuin ystävä.

Vierailija
31/33 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siinä viimeisimmässä viestissä oli johon mies ei ole vastannut?

Vierailija
32/33 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla ei taidakaan olla kokemusta rakkaudesta. Kyllä se kumppani, jos sattuu olemaan se oikea, on myös se paras ystävä. Eksistä harvoin niitä bestiksiä tulee. Ihanko oikeesti luulet, että ystäväksi muuttunut exä pysyis tärkeämpänä kuin se oma rakas? Eihän semmoisesta suhteesta edes mitään vois tulla. Kyllä mullakin on tosi hyviä ja tärkeiä ystäviä enkä heistä luovu. Mut kaiken ykkösenä on kyllä kumppaninin. Tietenkin.

Vierailija
33/33 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla ei taidakaan olla kokemusta rakkaudesta. Kyllä se kumppani, jos sattuu olemaan se oikea, on myös se paras ystävä. Eksistä harvoin niitä bestiksiä tulee. Ihanko oikeesti luulet, että ystäväksi muuttunut exä pysyis tärkeämpänä kuin se oma rakas? Eihän semmoisesta suhteesta edes mitään vois tulla. Kyllä mullakin on tosi hyviä ja tärkeiä ystäviä enkä heistä luovu. Mut kaiken ykkösenä on kyllä kumppaninin. Tietenkin.

On kokemusta rakkaudesta mutta ei todellakaan naiseen. Ei naista voi oikeasti rakastaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän