Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävän ex

Vierailija
02.11.2015 |

Laittelee viestiä ja haluaa olla kaveri. Miehelle siis. Erosivat alkuvuodesta ja me oltu yhdessä nyt muutaman kuukauden. Ärsyttää. Miksi pitää roikkua kun mies hänet on jättänyt!

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roikkujaexät selittäkää mikä on motiivi!

Vierailija
2/33 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä siis ei lapsia. Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takes two to tango...mitä mies haluaa ja miten hän tahtonsta ilmaisee?!

Vierailija
4/33 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisimpään viestiin mies ei ole vastannut mitään. Ex haluaisi pitää yhteyttä ja tavata ja harrastaa ja mitälie! Hyi miten ahdistaa! Pitäisikö mun itse soittaa ja sanoa suorat sanat sille? Mies on nyt minun kanssani ja mennyt on mennyttä! Ap.

Vierailija
5/33 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Takes two to tango...mitä mies haluaa ja miten hän tahtonsta ilmaisee?!

Kyllä. Ettei van mies ylläpidä sitä toivetta, että palaisivat vielä yhteen?

Vierailija
6/33 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeisimpään viestiin mies ei ole vastannut mitään. Ex haluaisi pitää yhteyttä ja tavata ja harrastaa ja mitälie! Hyi miten ahdistaa! Pitäisikö mun itse soittaa ja sanoa suorat sanat sille? Mies on nyt minun kanssani ja mennyt on mennyttä! Ap.

Elä sinä menee siihen väliin, anna miehesi tehdä itse asille päätöksensä.

Vierailija
7/33 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaudu ettei jätä vuosiin rauhaan.
Niin täälläkin, vaikka ei lapsia ja erosta vuosia.
Ei muuta kuin kaikki estot/mustatlistat käyttöön.
Uhkaan soittaa poliisin jos tulee pihalle pyörimään.

Vierailija
8/33 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antaisitko itse miehesi lähteä vaikka reissuun exänsä kanssa? Mulla tökkii ajatuskin! Ap.

Vierailija
9/33 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hui kauhistus! Onko ollut konflikteja ja millaisia? Ap.

Vierailija
10/33 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antaisitko itse miehesi lähteä vaikka reissuun exänsä kanssa? Mulla tökkii ajatuskin! Ap.

Mieheni on jo iso poika ja jos hän rakkaan entisen puolision kanssa matkalle haluaisi lähteä sillä ei ole mitään merkitystä annanko minä luvan tai ei. Hän tekee omat arvionsa, valintansa ja päätöksensä. Kuten tekisin minäkin. Kysehän on kahden kaupasta, jossa pelkän yhden osapuolen syyttelyn sijaan pitäisi miettiä olisiko kummasakin vikaa.

Vierailija
11/33 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mustamaalausta, kotirauhanhäirintää, laiton uhkaus.

Ollaan käräjilläkin niistä oltu, mutta ei hullut ymmärrä luovuttaa ja jatkaa elämäänsä.

Vierailija
12/33 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ekanakaan en ole homo, mutta jos olisin, niin en minä voisi estää aikuista ihmistä tekemästä päätöksiään. En minäkään pystyisi hyväksymään sellaista tekoa, kyllä todellakin kaivelisi. Voisi parisuhde olla siinä.

Vierailija
13/33 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut ei osaa mennä elämässä eteenpäin vaan jäädään roikkumaan entiseen? Miksi oma ''ystävyys'' entiseen kumppaniin olisi tärkeämpää kuin entisen kumppanin uusi liitto? Tajuaako roikkujaexät satuttavansa entistä kumppaniaan ja tämän uutta puolisoa hinaamalla itseään kuvioissa mukana vaikka vanha suhde on jo kuopattu?!

Vierailija
14/33 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mustamaalausta, kotirauhanhäirintää, laiton uhkaus.
Ollaan käräjilläkin niistä oltu, mutta ei hullut ymmärrä luovuttaa ja jatkaa elämäänsä.

Tuollaista onneksi ei meillä ole (ainakaan vielä..) ollut, ihan kamalaa! Voimia sinulle! Ap

Vierailija
15/33 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jotkut ei osaa mennä elämässä eteenpäin vaan jäädään roikkumaan entiseen? Miksi oma ''ystävyys'' entiseen kumppaniin olisi tärkeämpää kuin entisen kumppanin uusi liitto? Tajuaako roikkujaexät satuttavansa entistä kumppaniaan ja tämän uutta puolisoa hinaamalla itseään kuvioissa mukana vaikka vanha suhde on jo kuopattu?!

Tunteet eivät auttamatta ole järjellä selitettävissä. Erossa sitä voi menettää koko elämänsä hallinnan ja eikä loukattuna, satutettuna, jne välttämättä osaa niitä tunteita käsitellä tismalleen oikein niin kuin ohjekirjoissa sanotaan ja teot voi olla epätoivoisiakin. Eikä myöskään sitä ihanne maailmaa ole, joten...

Vierailija
16/33 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunteet eivät auttamatta ole järjellä selitettävissä. Erossa sitä voi menettää koko elämänsä hallinnan ja eikä loukattuna, satutettuna, jne välttämättä osaa niitä tunteita käsitellä tismalleen oikein niin kuin ohjekirjoissa sanotaan ja teot voi olla epätoivoisiakin. Eikä myöskään sitä ihanne maailmaa ole, joten...

Tosiaankin, vähän sama juttu rakastumisen suhteen. Todellisuuden taju sumenee.

Vierailija
17/33 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisen ihmisen mielestä on luonnollista jatkaa yhteydenpitoa eron jälkeen ikäänkuin mitään ei olisi tapahtunut?

Vierailija
18/33 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roikkujaexiä paikalla??

Vierailija
19/33 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmän minua tökkisi se ajatus, että mieheni haluaisi lähteä reissuun exänsä kanssa. Siinä olisi ihan sama, vaikka se minun mielikseni kotiin jäisikin, jos tosiasiassa itse mieluummin reissaisi exänsä kanssa.

Suosittelen, että anna sinäkin miehesi ihan itse päättää, kuinka läheisissä tekemisissä exänsä kanssa on. Omat rajasi voit hänelle toki kertoa. Ei sinun tarvitse mitään ylenpalttista yhteydenpitoa sietää, mutta ansaitset varmasti miehen, joka ihan itsekin eikä vain sinun mieliksesi, haluaa olla juuri sinun kanssasi eikä exänsä kanssa.

Vierailija
20/33 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ainakin ollaan ystäviä eksän kanssa. Näin sovittiin. Ja laitetaan viestiä ihan molemminpuolin. Erottiin alkuvuodesta. Että jos oot sen mun eksän uus nainen (josta se ei ole kylläkään kertonut :'/) niin onnea suhteeseen! Hieno mies se on, mutta en mä sitä takaisin halua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi