miehen ystävät vieraana

Vierailija

Ärsyttää. Ajattelin mennä pitkään suihkuun jonka jälkeen uppoutua sohvalle katselemaan telkkaria. Olen ollut koko päivän vähän väsynyt ja mahakin on sekaisin. Mieheni kysyi minulta haittaako minua jos hänen kaverinsa tulisi "käymään".. Vastasin, etten nyt tänään yhtään jaksaisi ja kysyin voisiko mieheni mennä kaverillensa. (Asuu lähellä) mieheni ei vastannut mitään vaan näpytteli puhelintaan. Oletin että mies kertoi kaverilleen minun olevan väsynyt ja ehdottavan että mieheni menisi kaverinsa luo. Mieheni oli kuitenkin sanonut kaverilleen että voi tulla. Nyt ovat vallanneet olohuoneen ja yli tunnin on kaveri jo ollut " käymässä". En tykkää kieltää mieheltäni asioita, mutta koti on kuitenkin yhteinen ja vierailuihin pitäisi saada molemmilta suostumus. Olisitko itse ärsyyntynyt tässä tilanteessa?

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

En ärsyyntyisi.

Jos minua ei kiinnosta miehen kaverin/kavereiden seura, menen makuuhuoneeseen lukemaan tai puuhailen jotain. Ei minkäänlainen ongelma.

Minusta sinä pyrit kontrolloimaan, kuka ja milloin saa tulla, sinusta ja sinun "voinnistasi" riippuen.

Vierailija

No kyllä mielestäni pitäisi toisenkin mielipiteitä kunnioittaa yhteisessä kodissa. Varsinkin jos vaihtoehtona olisi mennä vaikka sinne miehen kaverin luokse tai miksei vaikka käymään jossain kahvilla jos sinne toisenkaan kotiin ei nyt sopisi mennä. 

Vierailija

Minua ärsyttäisi myöskin. Ei kai kukaan vieraita halua kotiinsa jos on huono olo tai esimerkiksi maha sekaisin. Se on yhteinen koti ja teillä on kummallakin oikeus ilmaista mielipiteenne vieraiden suhteen :)

Vierailija

Niin.. Mielestäni nyt on jo kuitenkin melko myöhä vierailuun kun huomenna kuitenkin työpäivä ja aikainen herätys. Ja mielestäni minulla onkin vähän oikeus "kontrolloida" ketä meidän yhteiseen kotiin tulee ja koska. Samoin minä kunnioitan mieheni mielipidettä vierailijoiden suhteen. :) -ap

Vierailija

Jos tilanne olisi toisin päin, niin naisen kaverin saapuminen olisi pelkkä ilmoitusluontoinen asia eikä miehellä siihen mitään sanomista. Eikä miestä yleensä häiritsekään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttäisi myöskin. Ei kai kukaan vieraita halua kotiinsa jos on huono olo tai esimerkiksi maha sekaisin. Se on yhteinen koti ja teillä on kummallakin oikeus ilmaista mielipiteenne vieraiden suhteen :)

Kuulostat sinkulta;)

Vierailija

No jos mies kysyy että haittaako, niin siihen ei pidä vastata mitään ympäripyöreää ja kuvitella että mies ymmärtäisi itse jotain.

Siihen pitää vastata että todellakin haittaa ja tänään tänne ei tule yhtikäs kukaan. Piste.

Samalla lailla tietysti miehellä myös oikeus olla rauhassa kotonaan vaikka sinä haluaisit ämmäkavereitasi kylään. mutta siis, pointtini on että mies ei yleensä ymmärrä itsestään ja luonnostaan yhtään mitään muuta kuin selkeää rautalankasta väännettyä viestintää.

Vierailija

Kuten jo aikaisemmin sanoin kysyn kyllä mieheltäni jos minulle olisi mahdollisesti joku vieras tulossa. En tiedä kauanko aikoo tämä vieras viipyä mutta äsken lähtivät kiskalta ostamaan tupakkaa ja kysyin olisiko mahdollista jos menisivät siitä samalla mieheni ystävän luokse jotta voisin rauhassa tehdä iltatoimeni jne. (Ystävä asuu siis aivan tämän kyseisen kiskan vieressä) Ei kuulemma sopinut.. Noh ei auta muuta kun "kestää" :D -Ap

Vierailija

Ja minulle vieraat ovat useimmiten aivan ok. Yllätysvieraista en ole koskaan oikein pitänyt, kun taas mieheni on valmis "ottamaan vastaan" vieraat koska vain. Tästä on ollut sillointällöin vähän purnausta meidän kesken. Jos nyt olisi vaikka päiväsaika, voisin lähteä vierailemaan jonkun oman ystäväni luona kun/jos äijien jutut eivät kiinnosta. No mutta tässäkin huomaa (vastauksissakin) miten ihmiset ovat erilaisia ja toisia ei tälläiset asiat häiritse kun toisia taas häiritsee. :) -Ap

Vierailija

Ehkä se hiukan ärsyttäisi, mutta onneksi talo on niin iso että ei minun tarvitse heidän seurassaan olla. Todennäköisesti menisin aikaisin nukkumaan jos olisin väsynyt.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Niin.. Mielestäni nyt on jo kuitenkin melko myöhä vierailuun kun huomenna kuitenkin työpäivä ja aikainen herätys. Ja mielestäni minulla onkin vähän oikeus "kontrolloida" ketä meidän yhteiseen kotiin tulee ja koska. Samoin minä kunnioitan mieheni mielipidettä vierailijoiden suhteen. :) -ap

No hei valita sille miehelles älä täällä itke!Eipä taida tota paljon tollasen kipeän kuravatan mielipiteet kiinnostavan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se hiukan ärsyttäisi, mutta onneksi talo on niin iso että ei minun tarvitse heidän seurassaan olla. Todennäköisesti menisin aikaisin nukkumaan jos olisin väsynyt.

Meillä taas niin pieni asunto (kaksio) 40 neliötä että suihkussa käydessänikin joutuisin loikkimaan miehen ja hänen kaverinsa ohitse :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä taas niin pieni asunto (kaksio) 40 neliötä että suihkussa käydessänikin joutuisin loikkimaan miehen ja hänen kaverinsa ohitse :D

ymmärrän toisaalta ärtymyksesi, mutta onko "miehen ja hänen kaverinsa ohitse loikkiminen" suihkuun mennessä nyt niin kovin suuri asia? Ymmärtäisin valituksesi, jos asuisitte pienessä yksiössä, mutta kaksiossa voit ilmeisesti linnoittautua sinne makkariin? En suoraan sanoen ymmärrä, miten sinua haittaa se, että joudut kulkemaan olohuoneen läpi mennessäsi suihkuun..

Kuulostat nipolta ja kontrolloivalta

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat