Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies haluaa erota.

Vierailija
01.11.2015 |

Hän on parasta mitä minulla on ollut. Tämä tuntuu todella raskaalta ja pahalta. Kaverit ja suku kaukana, jäisin aivan yksin. Ei autoa millä kulkea.

Jäisin kaipaamaan häntä koko sydämelläni. En voi käsittää tätä tilannetta. Raskain ero ikinä.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ukko lähtenyt yhden pahemman riidan jälkeen niin voisiko siitä olla jotain ihan muuta taustalla? Ihastus? 

Hän on aina ollut luotettava, en usko tätä. Syy mikä vain niin tekisi mieli päästä juttelemaan, kyllä tmää minuokin väsyttää. Pahempia riitoja on ollut. Tänään olen ollut rauhallinen, en ole huutanut. Ap

Vierailija
42/50 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä saisin hetken kommentoidakin. Mielelläni luen kommenttejanne ja apua näiden tunteiden kanssa, jos joku niitä voi kirjoittaa klo 23 jälkeen. Olisin kiitollinen. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista, että siihen on ollut syy miks oot kiukutellu. Sulla on palanu ilmeisesti käpy aika usein ja riitoja on ollu paljon. Uskoisin, että parempi näin, raja on ylitetty ja nyt ei auta ku elää sen kanssa. Seuraavassa suhteessa ehkä opit sietämään toisen "vikoja" hiukan paremmin. Sä kyllä pärjäät.

Vierailija
44/50 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua pelottaa yksin jääminen, tottunut niin pitkään huomioimaan toista ha että olen hääntä varten. Kaupassa käydessä aina mietin mitä hän tahtoo. Ihana nähdä työpäivän jälkeen, olla lähekkäin. Joulu on tulossa kuten aiemminkin sitä surin viestissäni. Tämä vaihe on tosi raskas. Ap

Vierailija
45/50 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista, että siihen on ollut syy miks oot kiukutellu. Sulla on palanu ilmeisesti käpy aika usein ja riitoja on ollu paljon. Uskoisin, että parempi näin, raja on ylitetty ja nyt ei auta ku elää sen kanssa. Seuraavassa suhteessa ehkä opit sietämään toisen "vikoja" hiukan paremmin. Sä kyllä pärjäät.

Entä mies? Ei hän ole kovin reilu ollut jos ei pyydä anteeksi tai puhu asioista.

Vierailija
46/50 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelman pitäs ratketa kun ei juo niin paljon. Ja se ei miehelle riitä?

Vierailija
47/50 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riita ei ole yhdestä ihmisestä kiinni. Aina pitäisi pystyä puhumaan eikä vain pitää mykkäkoulua.

Vierailija
48/50 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riita ei ole yhdestä ihmisestä kiinni. Aina pitäisi pystyä puhumaan eikä vain pitää mykkäkoulua.

Kyllä zksikin pystyy riitelemään ilman toisen osallistumista

Vierailija
49/50 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ap. miltä susta tuntuu. Mulle kävi samoin ja mies ei ole koskaan selittänyt, miksi jätti parinkymmenen vuoden jälkeen tuosta noin vaan. Oletteko te olleet kauan yhdessä ja mitä mies ei siis anna anteeksi sulle?

Vierailija
50/50 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän ap. miltä susta tuntuu. Mulle kävi samoin ja mies ei ole koskaan selittänyt, miksi jätti parinkymmenen vuoden jälkeen tuosta noin vaan. Oletteko te olleet kauan yhdessä ja mitä mies ei siis anna anteeksi sulle?

Ymmärrän miestäsi. Itse yritin liittomme aikaan monesti puhua asioista jotka mieltäni painoivat, ei mitään vaikutusta. Viimein kuppi täyttyi  ja sitten vaaditttiin minulta syytä kuulemma äkilliseen ja yllättävään lähtööni.  Totesin että kaikki asiaan vaikuttava olisi ja on ollut jo vuosia tiedossasi jos olisit halunnut kuulla. Selittelyyn en enää suostunut.