Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies haluaa erota.

Vierailija
01.11.2015 |

Hän on parasta mitä minulla on ollut. Tämä tuntuu todella raskaalta ja pahalta. Kaverit ja suku kaukana, jäisin aivan yksin. Ei autoa millä kulkea.

Jäisin kaipaamaan häntä koko sydämelläni. En voi käsittää tätä tilannetta. Raskain ero ikinä.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin ilkeä humalassa, taas. En muista kaikkea. Lupasin etten enää käy juhlimassa.
Paljon riitaa pienistä asioista.

Jos olit tosi ilkee(petit)  niin ei ole ihme, että häipyy

En pettänyt enkä edes jutellut muille miehille. En ikinä pettäisi. Minua ei muut miehet kiinnosta. Olin sanallisesti ilkeä ja kiukuttelin.

No jaa

Sellaista sattuu.

Itse ihmettelen kuinka huonoja ihmiset on sopimaan riitojaan.
En ole ymmärtänyt kostamista koskaan. Mitä sillä saavutetaan.

Oikeudenmukaisuus on eri asia.

Mun vaimo ei osaa riidellä. Riita, ei mistään, voi kestää viikon.
Joskus aina tekis mieli lähteä, mutta kyllä mä sitä rakastan.
Ehkä voisinkin rakastaa jotain muutakin

Kauko

Vierailija
22/50 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin ilkeä humalassa, taas. En muista kaikkea. Lupasin etten enää käy juhlimassa.
Paljon riitaa pienistä asioista.

Jos olit tosi ilkee(petit)  niin ei ole ihme, että häipyy

En pettänyt enkä edes jutellut muille miehille. En ikinä pettäisi. Minua ei muut miehet kiinnosta. Olin sanallisesti ilkeä ja kiukuttelin.

Miksi alapeukku tälle? Mikä oli ajatuksena?

Niin, mikäköhän? :D Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan ja sitä saa mitä tilaa. Pistänkö vielä muutaman muunkin aiheeseen sopivan sananlaskun? Pöljä olet.

Minä pyysin anteeksi ja lupasin etten juo. Minusta ikävää haukkua, tiedän että olen tehnyt pahasti.

Muutenkin on yksinäinen olo ja paha mieli niin en kaipaa haukkumista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja me ei edes jutella asioista, selvittämättömiä asioota ja mykkäkoulu kaiken päälle. Ap

Vierailija
24/50 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkea ei kannata uskoa yhden kortin varaan, se on silkkaa typeryyttä. Jos nyt olet niin tehnyt, niin otapa opiksesi ja opettele vihdoinkin seisomaan omilla jaloillasi ennen kuin säntäät uuteen suhteeseen. Suhteessakin pitää osata olla itsenäinen terveellä tavalla. Mies varmasti haluaa erota ihan syystä, älä siis roiku hänessä enää.

Ketjun viisain viesti ja palstan epätoivoiset roikkujaämmät alapeukuttaa...

Vierailija
25/50 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No alkoholiongelma on ongelma.

Vierailija
26/50 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No alkoholiongelma on ongelma.

Siksipä tein lupauksen, se tekee minusta ilkeän. Join liikaa, myönnän sen. Ei mieskään ollut selvinpäin ja tilanne paheni. Syytän itseäni, minä suutuin pikkunasta jutusta. Olen muutenkin liian äkkipikainen.

Vierailija
27/50 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkea ei kannata uskoa yhden kortin varaan, se on silkkaa typeryyttä. Jos nyt olet niin tehnyt, niin otapa opiksesi ja opettele vihdoinkin seisomaan omilla jaloillasi ennen kuin säntäät uuteen suhteeseen. Suhteessakin pitää osata olla itsenäinen terveellä tavalla. Mies varmasti haluaa erota ihan syystä, älä siis roiku hänessä enää.

Tuohan ihan paskaa.
Älä uskalla olla riippuvainen toisesta ja eittäztzä suhteeseen. Pysy kylmänä jottei vain satu jos homma ei toimi.

No pessimisti ei pety.

Vierailija
28/50 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan ihan paskaa.
Älä uskalla olla riippuvainen toisesta ja eittäztzä suhteeseen. Pysy kylmänä jottei vain satu jos homma ei toimi.

No pessimisti ei pety.

No eihän tuossa niin lukenut.

Vierailija
29/50 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen läytää hetkessä uuden miehen jos haluaa. Mies ei uutta naista oikein saa.

Eli osa naisista haluaa elää yksin. Miehistä harvempi

Löytää mieskin helposti uuden, jos mikä tahansa kelpaa.....

Uusi odottaa todennäköisesti jo valmiiksi katsottuna siellä peiton alla. Miehet harvemmin lähtevät tyhjän päälle.

No tietysti se uusi on. Vara on viisautta eikä vahingon enne, vanha kansanviisaus.

Vierailija
30/50 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kliseiseltä, mutta nyt on sun velvollisuus pitää itsestä hyvää huolta. Katso, että se minkä syöt on tosi terveellistä. Hoida ihoasi. Käy liikkumassa, ehkä jonkun koira kaipaa lenkitystä? Käy vaikka uimahallissa ja sauno. Lämpö hoitaa. Pieni (?) annos vihantunteita helpottaa sua eroamaan. Aika usealla eroavalla miehellä on toinen katsottuna valmiiksi. Ja sitten potkaiset sen miehen pihalle! Pääset eteenpäin elämässäsi. Pian oletkin hoikka, vapaa ja kaunis ja exäsi saa nähdä mitä menetti. Toimii, koettu on.5

Vierailija
31/50 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen läytää hetkessä uuden miehen jos haluaa. Mies ei uutta naista oikein saa.

Uusi odottaa todennäköisesti jo valmiiksi katsottuna siellä peiton alla. Miehet harvemmin lähtevät tyhjän päälle.

No tietysti se uusi on. Vara on viisautta eikä vahingon enne, vanha kansanviisaus.

Jep, ero on muutenkin vittumaista aikaa ja vielä jos pitäisi puutteessa kärvistellä, ei käy, kyllä uusi pano jo pitää olla tiedossa.

Vierailija
32/50 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kliseiseltä, mutta nyt on sun velvollisuus pitää itsestä hyvää huolta. Katso, että se minkä syöt on tosi terveellistä. Hoida ihoasi. Käy liikkumassa, ehkä jonkun koira kaipaa lenkitystä? Käy vaikka uimahallissa ja sauno. Lämpö hoitaa. Pieni (?) annos vihantunteita helpottaa sua eroamaan. Aika usealla eroavalla miehellä on toinen katsottuna valmiiksi. Ja sitten potkaiset sen miehen pihalle! Pääset eteenpäin elämässäsi. Pian oletkin hoikka, vapaa ja kaunis ja exäsi saa nähdä mitä menetti. Toimii, koettu on.5

Ei ole voimaa nyt mihinkään kun olen koko päivän itkenyt. Ehkä huomenna. Olen järkyttynyt, etten olekaan niin rakas että saisin anteeksi.

Vierailija
33/50 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, ero on muutenkin vittumaista aikaa ja vielä jos pitäisi puutteessa kärvistellä, ei käy, kyllä uusi pano jo pitää olla tiedossa.

Halipula on kamala. Ilkeää ajatella noin, enne kaikkea en kaipaa tällaisia kommentteja. :(

Vierailija
34/50 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan ihan paskaa.

No pessimisti ei pety.

Jaa
Muuta tuo teksti käytökseksi ja mieti mitä se sitten tarkoittikaan.
Jos ei uskalla parisuhteessa "ripustautua" toiseen niin jää se aika kylmäksi.

Rajansa kaikella tietenkin.

Vierailija
35/50 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia tulee kyllä kun et läträä sen Alkon kanssa. Ehkä sä kuitenkin tarvit tän herätyksen vaikka just nyt tuntuu pahalta. Ja ehkä siinä suhteessa ei kaikki niin hyvin ollut kun joit ja sanoit usein pahasti. Yhtä kaikki. Ota vastuu niin juomisesta kuin sanomisestakin. Ap, kuinka vanha sä oot?

Vierailija
36/50 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan ihan paskaa.

No pessimisti ei pety.

Jaa

Lue ap:n viestit ja mieti kuulostaako hän ihan terveeltä aikuiselta ihmiseltä. Ymmärrän surun suhteen mahdollisen loppumisen takia, mutta muu ruikutus menee ihan yli. Rajansa kaikella, se on totta, ja nyt tämä raja on toivottavasti tullut ap:n miehelle ja hän pääsee lähtemään ap:n tahmaisesta ja läheisriippuvaisesta suhteesta. Kaikki naiset eivät ole tuollaisia, harva on.

Vierailija
37/50 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:/

Vierailija
38/50 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan ihan paskaa.

No pessimisti ei pety.

Jaa

Lue ap:n viestit ja mieti kuulostaako hän ihan terveeltä aikuiselta ihmiseltä. Ymmärrän surun suhteen mahdollisen loppumisen takia, mutta muu ruikutus menee ihan yli. Rajansa kaikella, se on totta, ja nyt tämä raja on toivottavasti tullut ap:n miehelle ja hän pääsee lähtemään ap:n tahmaisesta ja läheisriippuvaisesta suhteesta. Kaikki naiset eivät ole tuollaisia, harva on.

Miten niin terveeltä aikuiselta?

Olen virheeni tehnyt muttei se vastapuolikaan ole puhdas pulmunen. Ei ole reilua ettei asioista puhuta vaan suoraan lusikant jakoon. Tekisin mitä vain jos mies jää ja suhde palaa onnellisin aikoihin. Olen myös huomaavainen ja rakastava, mikä tekee minusta läheisriippuvaisen ja turhaa ruikuttavan? Onko sinua koskaan jätetty? Jos, niin miten selvisit? Ero on iso asia ja on normaalia käydä monenlaisia tunteita läpi. Minulla se on suru ja kaipuu. Olisin toivonut edes anteeksipyyntöä miehen moista, niin minäkin tein. Enkä ole sitä ruikuttanut. (Kuten naiset varmaan yleensä tekee.) Ap

Vierailija
39/50 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten huomaatte, haluan vastata asiallisesti. Kiitos niille, jotka ovat laittaneet apua tähän tilanteeseen. Pitkä tie edessä. Ap

Vierailija
40/50 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ukko lähtenyt yhden pahemman riidan jälkeen niin voisiko siitä olla jotain ihan muuta taustalla? Ihastus?