Mies haluaa erota.

Vierailija

Hän on parasta mitä minulla on ollut. Tämä tuntuu todella raskaalta ja pahalta. Kaverit ja suku kaukana, jäisin aivan yksin. Ei autoa millä kulkea.

Jäisin kaipaamaan häntä koko sydämelläni. En voi käsittää tätä tilannetta. Raskain ero ikinä.

Sivut

Kommentit (50)

Vierailija

Nainen läytää hetkessä uuden miehen jos haluaa. Mies ei uutta naista oikein saa.

Eli osa naisista haluaa elää yksin. Miehistä harvempi

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Nainen läytää hetkessä uuden miehen jos haluaa. Mies ei uutta naista oikein saa.

Tämä tuntuu todella raskaalta. Olen niin yksin. Ketä voisi halata, olla lämpimästi peiton alla? Mä en kestä. :(

Vierailija

Kyllä kaikesta selviää. Seuraava mies voi olla paljo parempi, vaikket sitä nyt tiedä tai voi uskoa. Mulla kävi näin. Naimisissa pian 26 vuotta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Löytää mieskin helposti uuden, jos mikä tahansa kelpaa.....

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä tuntuu todella raskaalta. Olen niin yksin. Ketä voisi halata, olla lämpimästi peiton alla? Mä en kestä. :(

Anteeksi kun vastasin hieman kyynisesti. Uskon kovasti sinua.

Itse olen semi erossa. Töissä Euroopassa ja perhe Suomessa. Onneksi voin tehdä paljon töitä, muuten yksinäisyys musertaisi

Vierailija

Kaikkea ei kannata uskoa yhden kortin varaan, se on silkkaa typeryyttä. Jos nyt olet niin tehnyt, niin otapa opiksesi ja opettele vihdoinkin seisomaan omilla jaloillasi ennen kuin säntäät uuteen suhteeseen. Suhteessakin pitää osata olla itsenäinen terveellä tavalla. Mies varmasti haluaa erota ihan syystä, älä siis roiku hänessä enää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija

Mikä helpottaisi tähän oloon? Pitäisi saada nukuttua. Ei maistu ruoka. Vahdin puhelinta. Koko ajan asiat pyörii mielessä. Miten tavarat jaetaan? Ketään ei ole kotona odottamassa, mullaki ole ketään ketä odottaa. Joulu tulee. Lupasin, että asiat järjestyy. Mutta silti erotaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa tätä kaipaan eniten lämpöä ja kumppanuutta .

Se kaukotyöläinen.

Vierailija

Totta kai se tuntuu pahalta ja suruun menee oma aikansa, mutta koita siitä huolimatta vaan kerätä itsesi ja jatkaa pää pystyssä omaa elämääsi. Keskity työhön/opiskeluun ja harrastuksiin ja tarvittaessa yritä löytää jotain muuta tekemistä tai uusia harrastuksia, ettet ehdi liikaa velloa erossa. Toki asia pitää käsitellä ja sureminen on ihan normaalia, mutta olisi hyvä, jos sitä ei joutuisi ihan koko ajan ajattelemaan vaan pystyisit rakentamaan myös omaa elämääsi ilman ketään muuta. Oma elämä ja omat jutut on tärkeitä vaikka olisi parisuhteessakin ja niiden kautta pääsee ehkä vähän helpommin yli erostakin.

Kyllä se jossain vaiheessa sitten helpottaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mikä helpottaisi tähän oloon? Pitäisi saada nukuttua. Ei maistu ruoka. Vahdin puhelinta. Koko ajan asiat pyörii mielessä. Miten tavarat jaetaan? Ketään ei ole kotona odottamassa, mullaki ole ketään ketä odottaa. Joulu tulee. Lupasin, että asiat järjestyy. Mutta silti erotaan.

Sun tarvii keksiä jotakin pakollista tekemistä jotta saat ajatukset pois tuosta.

Kauko

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Totta kai se tuntuu pahalta ja suruun menee oma aikansa, mutta koita siitä huolimatta vaan kerätä itsesi ja jatkaa pää pystyssä omaa elämääsi. Keskity työhön/opiskeluun ja harrastuksiin ja tarvittaessa yritä löytää jotain muuta tekemistä tai uusia harrastuksia, ettet ehdi liikaa velloa erossa. Toki asia pitää käsitellä ja sureminen on ihan normaalia, mutta olisi hyvä, jos sitä ei joutuisi ihan koko ajan ajattelemaan vaan pystyisit rakentamaan myös omaa elämääsi ilman ketään muuta. Oma elämä ja omat jutut on tärkeitä vaikka olisi parisuhteessakin ja niiden kautta pääsee ehkä vähän helpommin yli erostakin.

Kyllä se jossain vaiheessa sitten helpottaa.

Tämä on totta. Toivon että joskus elämä hymyilee. Hän ei halunnut halata minua tänään. Ei kuulema tuntunut siltä. :( Ap

Vierailija

Voi sua raukkaa :/ Munkin mies on nyt parasta mitä mulla on ollut ja edes ajatus erosta tuntuu kamalalta. Miksi miehesi haluaa erota? Onko sanonut että mitään ei ooe enää tehtävissä suhteen pelastamiseksi? 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löytää mieskin helposti uuden, jos mikä tahansa kelpaa.....

Uusi odottaa todennäköisesti jo valmiiksi katsottuna siellä peiton alla. Miehet harvemmin lähtevät tyhjän päälle.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat