Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies haluaa erota.

Vierailija
01.11.2015 |

Hän on parasta mitä minulla on ollut. Tämä tuntuu todella raskaalta ja pahalta. Kaverit ja suku kaukana, jäisin aivan yksin. Ei autoa millä kulkea.

Jäisin kaipaamaan häntä koko sydämelläni. En voi käsittää tätä tilannetta. Raskain ero ikinä.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen läytää hetkessä uuden miehen jos haluaa. Mies ei uutta naista oikein saa.

Eli osa naisista haluaa elää yksin. Miehistä harvempi

Vierailija
2/50 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen läytää hetkessä uuden miehen jos haluaa. Mies ei uutta naista oikein saa.

Tämä tuntuu todella raskaalta. Olen niin yksin. Ketä voisi halata, olla lämpimästi peiton alla? Mä en kestä. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaikesta selviää. Seuraava mies voi olla paljo parempi, vaikket sitä nyt tiedä tai voi uskoa. Mulla kävi näin. Naimisissa pian 26 vuotta.

Vierailija
4/50 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytää mieskin helposti uuden, jos mikä tahansa kelpaa.....

Vierailija
5/50 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä tuntuu todella raskaalta. Olen niin yksin. Ketä voisi halata, olla lämpimästi peiton alla? Mä en kestä. :(

Anteeksi kun vastasin hieman kyynisesti. Uskon kovasti sinua.

Itse olen semi erossa. Töissä Euroopassa ja perhe Suomessa. Onneksi voin tehdä paljon töitä, muuten yksinäisyys musertaisi

Vierailija
6/50 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea ei kannata uskoa yhden kortin varaan, se on silkkaa typeryyttä. Jos nyt olet niin tehnyt, niin otapa opiksesi ja opettele vihdoinkin seisomaan omilla jaloillasi ennen kuin säntäät uuteen suhteeseen. Suhteessakin pitää osata olla itsenäinen terveellä tavalla. Mies varmasti haluaa erota ihan syystä, älä siis roiku hänessä enää.

Vierailija
7/50 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
8/50 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä helpottaisi tähän oloon? Pitäisi saada nukuttua. Ei maistu ruoka. Vahdin puhelinta. Koko ajan asiat pyörii mielessä. Miten tavarat jaetaan? Ketään ei ole kotona odottamassa, mullaki ole ketään ketä odottaa. Joulu tulee. Lupasin, että asiat järjestyy. Mutta silti erotaan.

Vierailija
9/50 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa tätä kaipaan eniten lämpöä ja kumppanuutta .

Se kaukotyöläinen.

Vierailija
10/50 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai se tuntuu pahalta ja suruun menee oma aikansa, mutta koita siitä huolimatta vaan kerätä itsesi ja jatkaa pää pystyssä omaa elämääsi. Keskity työhön/opiskeluun ja harrastuksiin ja tarvittaessa yritä löytää jotain muuta tekemistä tai uusia harrastuksia, ettet ehdi liikaa velloa erossa. Toki asia pitää käsitellä ja sureminen on ihan normaalia, mutta olisi hyvä, jos sitä ei joutuisi ihan koko ajan ajattelemaan vaan pystyisit rakentamaan myös omaa elämääsi ilman ketään muuta. Oma elämä ja omat jutut on tärkeitä vaikka olisi parisuhteessakin ja niiden kautta pääsee ehkä vähän helpommin yli erostakin.

Kyllä se jossain vaiheessa sitten helpottaa.

Vierailija
11/50 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota ihmistä minulla tulee kamala ikävä, kuin osa minusta revittäisiin irti. Ap

Vierailija
12/50 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä helpottaisi tähän oloon? Pitäisi saada nukuttua. Ei maistu ruoka. Vahdin puhelinta. Koko ajan asiat pyörii mielessä. Miten tavarat jaetaan? Ketään ei ole kotona odottamassa, mullaki ole ketään ketä odottaa. Joulu tulee. Lupasin, että asiat järjestyy. Mutta silti erotaan.

Sun tarvii keksiä jotakin pakollista tekemistä jotta saat ajatukset pois tuosta.

Kauko

Vierailija
13/50 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai se tuntuu pahalta ja suruun menee oma aikansa, mutta koita siitä huolimatta vaan kerätä itsesi ja jatkaa pää pystyssä omaa elämääsi. Keskity työhön/opiskeluun ja harrastuksiin ja tarvittaessa yritä löytää jotain muuta tekemistä tai uusia harrastuksia, ettet ehdi liikaa velloa erossa. Toki asia pitää käsitellä ja sureminen on ihan normaalia, mutta olisi hyvä, jos sitä ei joutuisi ihan koko ajan ajattelemaan vaan pystyisit rakentamaan myös omaa elämääsi ilman ketään muuta. Oma elämä ja omat jutut on tärkeitä vaikka olisi parisuhteessakin ja niiden kautta pääsee ehkä vähän helpommin yli erostakin.

Kyllä se jossain vaiheessa sitten helpottaa.

Tämä on totta. Toivon että joskus elämä hymyilee. Hän ei halunnut halata minua tänään. Ei kuulema tuntunut siltä. :( Ap

Vierailija
14/50 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sua raukkaa :/ Munkin mies on nyt parasta mitä mulla on ollut ja edes ajatus erosta tuntuu kamalalta. Miksi miehesi haluaa erota? Onko sanonut että mitään ei ooe enää tehtävissä suhteen pelastamiseksi? 

Vierailija
15/50 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löytää mieskin helposti uuden, jos mikä tahansa kelpaa.....

Uusi odottaa todennäköisesti jo valmiiksi katsottuna siellä peiton alla. Miehet harvemmin lähtevät tyhjän päälle.

Vierailija
16/50 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ilkeä humalassa, taas. En muista kaikkea. Lupasin etten enää käy juhlimassa.
Paljon riitaa pienistä asioista.

Vierailija
17/50 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin ilkeä humalassa, taas. En muista kaikkea. Lupasin etten enää käy juhlimassa.

Jos olit tosi ilkee(petit)  niin ei ole ihme, että häipyy

Vierailija
18/50 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pettänyt enkä edes jutellut muille miehille. En ikinä pettäisi. Minua ei muut miehet kiinnosta. Olin sanallisesti ilkeä ja kiukuttelin.

Vierailija
19/50 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pettänyt enkä edes jutellut muille miehille. En ikinä pettäisi. Minua ei muut miehet kiinnosta. Olin sanallisesti ilkeä ja kiukuttelin.

Miksi alapeukku tälle? Mikä oli ajatuksena?

Vierailija
20/50 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi alapeukku tälle? Mikä oli ajatuksena?

Niin, mikäköhän? :D Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan ja sitä saa mitä tilaa. Pistänkö vielä muutaman muunkin aiheeseen sopivan sananlaskun? Pöljä olet.