olen tosi pitkään miettinyt,että mulla on varmaan epävakaa persoonallisuus

Vierailija

Mun ajatukset ailahtelee kauheasti ja en tunnu voivan päättää mitään. Mulla on monia ideoita vaikkapa siihen, mitä alkaisin tehdä ammatiksi, mutta muutan aina mieleni. Sama koskee asuinpaikkaa ja ystäviä. Ajattelen usein pistäväni välit poikki jonkun kaverin kanssa, koska hän ei ole oman tyyppinen kaveri. Seuraavassa hetkessä tykkäänkin taas. Aina välillä rakastun johonkin mieheen, se on ainoa tilanne, jossa olen varma jostakin. Tunteet on silloin todella voimakkaita, olisin valmis jättämään kaiken muun. Tämä on raastavaa, mistään ei saa otetta. Se ei vaan hirveän helposti näy musta ulospäin, koska olen aika rauhallisen oloinen enkä esimerkiksi laita välejä poikki kaverin kanssa dramaattisesti kerran viikossa. Tiedän kokemuksesta muuttavani mielen kohta, mutta tunteet ovat aivan todellisia joka kerta.
Olen jo melkein 30.

Kommentit (3)

Vierailija

Vois olla mun kirjoittama.. Lisäksi välillä olo on tosi surkea, mieli on todella maassa ja elämä kurjaa. Kun taas jostain yhtäkkiä mieliala kohoaa ja ei voisi paremmin olla, rakastaa kaikkea ja kaikkia, koko elämää ylipäätään.

Vierailija

Voisi luokitella vain luonteeksi :) Tunnistan itseni tuosta, ainakin hetkittäin sama fiilis. Niin kauan kun asiat ovat mulla hyvin ja pysyn itse kontorllissa elämästäni niin tuskin siitä on liiaksi haittaa. Ollaan vaan kaikki erilaisia, elämässä sattuu ja tapahtuu, toisille suunnitelmallisesti ja toisille impulsiivisemmin. :) Tuskin sinunkaan apua tarvitsee hankkia ellet oikeasti koe sitä tarvitsevasi?

vähemmän vakaa tapaus

Olis voinut olla munkin kirjoittama tuo ap:n viesti.

Kaikista ärsyttävintä on se, kun huomaat toisessa ihmisessä jonkun yhden "vian" tai asian josta en pidä, keksinkin yhtäkkiä 7 lisää ja alan inhota kyseistä ihmistä vaikka vielä eilen pidin hänestä kovastikin, eli mun tunteet saattaa kuolla about sekunnissa, ja se on kamalaa koska eihän kukaan ole täydellinen, eikä mulla todellakaan olis mitään varaa ketään heivata epätäydellisyyden takia...

Toinen on se, että jos minusta tuntuu että joku ei pidä minusta yhtä paljon kuin minä pidän hänestä, saatan yhtäkkiä huomata vihaavani tätä ystävää/työkaveria/naapuria enkä halua enää olla tekemisissä kun en kerran ole hänelle yhtä tärkeä kuin hän minulle. Typerää.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat