Naiset on liian työläitä
Olen kyllästynyt naisiin. Liian työlästä yrittää hankkia naista itselleen. Joskus oli motivaatiota enemmän siihen leikkiin, mutta kun naiset aina leikkii jotain vaikeasti tavoiteltavaa ja on muutenkin niin passiivisia että on kuin kivirekeä raahaisi perässään että saa jonkun naisen edes treffeille kanssaan, niin eipä oikein jaksa enää.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta ulkonäöstä huolehtimiseen pitäisi riittää hyvä hygienia, kammatut hiukset ja puhtaat vaatteet.
Riippuu mitä tavoittelet. Jos olet lähtökohtaisesti ruma, niin meikkaaminen ja "vaatteilla koreilu" on aika yksinkertaisia keinoja tehdä itsestään viehättävämpi. Ihmiset muutenkin viestittää ympäristölleen pukeutumisellaan sitä millaisia ovat, joten jos vaatteissa ei merkitse sinulle muu kuin puhtaus, niin kertooko se että olet jotenkin sosiaalisesti lukutaidoton?
Ihan sama, mutta yksikään mies ei ole sen arvoinen, että alkaisin myrkyttämään kehoani kemikaaleilla. Pukeudun ihan siististi ja asianmukaisesti.
No luota sitten enemmän tuohon aurinkoiseen luonteeseesi. Ehkä se saa jonkun miehen lumoihinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta ulkonäöstä huolehtimiseen pitäisi riittää hyvä hygienia, kammatut hiukset ja puhtaat vaatteet.
Riippuu mitä tavoittelet. Jos olet lähtökohtaisesti ruma, niin meikkaaminen ja "vaatteilla koreilu" on aika yksinkertaisia keinoja tehdä itsestään viehättävämpi. Ihmiset muutenkin viestittää ympäristölleen pukeutumisellaan sitä millaisia ovat, joten jos vaatteissa ei merkitse sinulle muu kuin puhtaus, niin kertooko se että olet jotenkin sosiaalisesti lukutaidoton?
Ihan sama, mutta yksikään mies ei ole sen arvoinen, että alkaisin myrkyttämään kehoani kemikaaleilla. Pukeudun ihan siististi ja asianmukaisesti.
Ei minulle miehenä naisen meikkaamattomuus ole mikään puute. Olet tavannut vain vääränlaisia miehiä.
Sinkkumies
Parikymppisten naisten miesihanne = n 180cm, hoikkavartaloinen ja mitä homompi ananastukka, sen parempi.
Itse olin liian pitkään ja liian paljon ihastunut yhteen naiseen ja lähestyttyäni sain häneltä pakit. Olin tietysti rikki ja ajattelin unohtaa hänet viettämällä hurjaa poikamieselämää. No eihän se naisten saaminen seksiin tavismiehelle ole mikään helppo tehtävä ja niinpä se päättyi melko laihoin tuloksin. Pakeista pikkuhiljaa selvittyäni ja naissuosioni vähyyteen petyttyä ajattelin ryhtyä etsimään naista ihan tositarkoituksella, mutta eipä tässäkään ole suosio päätähuimaava ja tulokset on heikkoja. Saisi jotain nappeja hillitsemään haluja ja läheisyydenkaipuuta, niin tämä olisi ihan ihmisarvoista elämää.
Vierailija kirjoitti:
Parikymppisten naisten miesihanne = n 180cm, hoikkavartaloinen ja mitä homompi ananastukka, sen parempi.
Ei pidä paikkaansa! Ainakaan minun kohdallani.
N21
Jep. Tikkuakaan en enää aio nostaa ristiin naisten eteen. M.
Vierailija kirjoitti:
Itse olin liian pitkään ja liian paljon ihastunut yhteen naiseen ja lähestyttyäni sain häneltä pakit. Olin tietysti rikki ja ajattelin unohtaa hänet viettämällä hurjaa poikamieselämää. No eihän se naisten saaminen seksiin tavismiehelle ole mikään helppo tehtävä ja niinpä se päättyi melko laihoin tuloksin. Pakeista pikkuhiljaa selvittyäni ja naissuosioni vähyyteen petyttyä ajattelin ryhtyä etsimään naista ihan tositarkoituksella, mutta eipä tässäkään ole suosio päätähuimaava ja tulokset on heikkoja. Saisi jotain nappeja hillitsemään haluja ja läheisyydenkaipuuta, niin tämä olisi ihan ihmisarvoista elämää.
Mielenterveyslääkkeet usein vähentää haluja. Ikävä kyllä niissä on myöskin ikäviä sivuvaikutuksia. M.
Ehkä ongelma on se, että naisten liikkumavara on pienempi parinmuodostuspuuhissa. Jos olet naisena innokas, niin saattaa olla, että miehet pelästyy tai jopa närkästyy. En tiedä. Onko tästä jotain tutkimusta?
Aivan. mutta kaipaan naisen läheisyyttä ja kosketusta. En minä aikaan naista pelkän seksin takia etsi.
Naisena ei ole hyvä mitenkään päin. Joko meikkaa liikaa tai liian vähän, pukeutuu hutsumaisesti tai sitten ei välitä vaatteistaan yhtään, ei saisi tienata enempää kuin mies japitäisi palvella miestä, ei saisi olla älykäs, mutta töissä pitäidi käydä ja elättä itsensä. Painaa pitäidi n. 45 kiloa ja olla timmi kroppa, mutta treenata ei saisi liikaa, että olisi miehelle aikaa. Kun mies kavereineen katsoo peliä, niin pitäisi kantaa pöytää olutta ja pientä naposteltavaa. Niin ja hoitaa koti, lapset ja ruuanlaitto.
Juu, ei ole minun roolini. Onneksi niitäkin miehiä löytyy, jolle fiksu, hyvin tienaava nainen ei ole ongelma. Minä saan olla nainen, pukeutua naisellisesti ja meikata. Mies mahdollistaa mun uran osallistumalla kotitöihin jne.Molemmat ollaan onnellisia näin. Ja mun miehen tärkein ominaisuus löytyy korvien välistä, se on äly.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin kerran kun yksi mies lykki auton pakoputkea, se vasta työläältä näytti. Ja tämä ei ole vitsi.
Varmaan itsekin pitää tuota kokeilla, kun ei naisten kanssa käy flaksi :(
Pysy sitten kaukana mun autosta, se on pyhää maata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin kerran kun yksi mies lykki auton pakoputkea, se vasta työläältä näytti. Ja tämä ei ole vitsi.
Varmaan itsekin pitää tuota kokeilla, kun ei naisten kanssa käy flaksi :(
Pysy sitten kaukana mun autosta, se on pyhää maata.
Käyn häpäisemässä autoasi ja heitän liisterit tuulilasille merkiksi käynnistäni.
Sitä turtuu siihen ajatukseen että elää koko loppu elämänsä yksin eikä jaksa enää etsiä sitä naista vierellensä. Ei naisen tarvitse olla täydellinen kun itsekkään ei ole. Mies ilman naista on niiku talo ilman kattoa...
Minusta on huvittavaa että etusivulla on yhtä aikaa tämä aloitus ja tuo "+25 akateeminen vs. instagrambeibet" -aloitus. Kuulkaas pojat kun sitä kakkua ei voi syödä ja säästää yhtä aikaa :) Jos otatte sen parhaaseen tottuneen prinsessan niin sitten kans kestätte ne prinsessa-maneerit. Normaaleilla ihmisillä sellaisia ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on huvittavaa että etusivulla on yhtä aikaa tämä aloitus ja tuo "+25 akateeminen vs. instagrambeibet" -aloitus. Kuulkaas pojat kun sitä kakkua ei voi syödä ja säästää yhtä aikaa :) Jos otatte sen parhaaseen tottuneen prinsessan niin sitten kans kestätte ne prinsessa-maneerit. Normaaleilla ihmisillä sellaisia ei ole.
Tässä on varmaan eri tyyppisten miesten aloituksista kyse ja tuossa toisessa aloituksessa melko varmasti provo kyseessä.
No ei ap:n ongelma ole mitään rakettitiedettä loppujen lopuksi ymmärtää. Tässä meidän kulttuurissa, kollektiiviymmäryksessä on vakavia häiriöitä, joita emme edes paljon ajattele. Sukupuolielämän hankaluus ja kuona sen mukana tulee ihan sieltä ihmisen sekaisin olevasta, neuroottisesta päänupista. Jos joku on hankala ja kusipäinen niin ei se ole mikään haaste muille. Ja jos riittävän moni on silloin alkaa olla yleisesti vaikea saada kontaktia kehenkään. Lisäksi vielä ohjataan median ja valtiojärjestelmän taholta kaikki ajattelemaan niin kuin jossain pintaviihteen, lässynlää psykiatrin pyhässä käsikirjassa lukee. Naiset kyllä aikanaan tajuavat sen missä ovat olleet.
Miehillä on omat ongelmansa. Ei mitään veljesyhteisöjä tai keskusteluja mies-miehen kanssa. Nörtit istuu omien pleikkareittensa kanssa kuin aivokuolleet. Eli ei synny mitään mikä voimaannuttaisi miehiä. Välillä huikataan keskustelupalstalla, kun panettaa eikä kukaan pidä minään. Joku ehdotti seksisuhdetta toiseen mieheen. Eipä sekään aina niin helppoa ole. Jos ei haluan jotain pintaliirohomobaarimeininkiä. Ja toisekseen se homoilu on sellainen korvike muille seksille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on varmaan eri tyyppisten miesten aloituksista kyse ja tuossa toisessa aloituksessa melko varmasti provo kyseessä.
No en tiedä onko tämä provo, mutta samasta aiheesta ollut aloituksia liikkeellä nyt todella paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en tiedä onko tämä provo, mutta samasta aiheesta ollut aloituksia liikkeellä nyt todella paljon.
Yksi ja sama häriintynyt mies tai nainen tekee samasta aiheesta provojaan ja heittää vettä lisää myllyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ne on työläitä miehetkin.
t. 26 v sinkkunainen, joka luovutti jo pari vuotta sitten
Miten se työläys (?) ilmenee miehissä?
Kouluttaminen on työlästä eikä sen perille menosta ole edes takeita.