Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset on liian työläitä

Vierailija

Olen  kyllästynyt naisiin. Liian työlästä yrittää hankkia naista itselleen. Joskus oli motivaatiota enemmän siihen leikkiin, mutta kun naiset aina leikkii jotain vaikeasti tavoiteltavaa ja on muutenkin niin passiivisia että on kuin kivirekeä raahaisi perässään että saa jonkun naisen edes treffeille kanssaan, niin eipä oikein jaksa enää.

Sivut

Kommentit (46)

Vierailija

Samaan lopputulokseen olen päätymässä. Miehenä saat aina olla laittamassa ensimmäistä viestiä ja yhdessä ollessa keksimässä puheenaiheita, kun nainen vastailee vain eikä edes yritä viedä juttua eteenpäin. Aina rupeaa epäilyttämään mitä se nainen oikein haluaa, kun itse saa olla aina kaikessa aloitteellinen :(

Vierailija

Mgtow!

Unohtakaa nämä prinsessaharhaiset PV:t , jotka ovat itse kuvitelleet itsensä korkeimmalle mahdolliselle , täysin ansiottomalle jalustalle.

Kyllä ne sieltä alas kopsahtelee, se on varmaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mgtow!

Unohtakaa nämä prinsessaharhaiset PV:t , jotka ovat itse kuvitelleet itsensä korkeimmalle mahdolliselle , täysin ansiottomalle jalustalle.

Kyllä ne sieltä alas kopsahtelee, se on varmaa.

Mikä on ratkaisusi naisenkaipuuseen, niin seksin kuin rakkauden osalta?
Sinkkumies

Vierailija

Aina voi ottaa myös miehen.

Kun joskus lukee juttuja suomalaisten naisten mollaamisesta että "Suomalaiset miehet ovat aivan täydellisiä, mutta naiset eivät yllä samalle tasolle", niin tuossa vaiheessa olen ajatellut, että miksi eivät sitten ota miestä itselleen, jos miehet ovat kerran niin täydellisiä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kun joskus lukee juttuja suomalaisten naisten mollaamisesta että "Suomalaiset miehet ovat aivan täydellisiä, mutta naiset eivät yllä samalle tasolle", niin tuossa vaiheessa olen ajatellut, että miksi eivät sitten ota miestä itselleen, jos miehet ovat kerran niin täydellisiä.

Jos tässä pitää naiseksi ryhtyä, niin sittenhän ei tarvitse tehdä mitään. Odottelen vaan että joku tulee ja iskee. Ensin tietysti vähän vikuroin ja testailen ja esitän vaikeaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Niin ne on työläitä miehetkin. 

t. 26 v sinkkunainen, joka luovutti jo pari vuotta sitten

Miten se työläys (?) ilmenee miehissä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Näin kerran kun yksi mies lykki auton pakoputkea, se vasta työläältä näytti. Ja tämä ei ole vitsi.

Oliko kyseessä taideperformanssi?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan ekana naisen pitää näyttää joltain muulta kuin itseltään. Siis jos ei ole syntynyt missiksi. 170 cm pitkä nainen A-kupeilla on aika out. Pitää siis olla edes muutoin nätti, mikä vaatii jatkuvaa hiusten, kynsien ja ihon hoitamista ja meikkaamista. Ja koska ei ole se miesten himoitsema missi, pitää vielä esittää olevansa kaikkeen miehen tahtoon mukautuva ja miestä lähes jumalolentona palvova nainen. Miestä miellyttääksen pitää esittää 24/7 jotain fucking teatteria. En jaksa. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan ekana naisen pitää näyttää joltain muulta kuin itseltään. Siis jos ei ole syntynyt missiksi. 170 cm pitkä nainen A-kupeilla on aika out. Pitää siis olla edes muutoin nätti, mikä vaatii jatkuvaa hiusten, kynsien ja ihon hoitamista ja meikkaamista. Ja koska ei ole se miesten himoitsema missi, pitää vielä esittää olevansa kaikkeen miehen tahtoon mukautuva ja miestä lähes jumalolentona palvova nainen. Miestä miellyttääksen pitää esittää 24/7 jotain fucking teatteria. En jaksa. 

No okei, jos ulkonäöstään huolehtiminen on liian raskasta, niin ei kai sitten kannata siihen aikaansa tuhlata. Tuosta palvomisesta olen kyllä eri mieltä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Näin kerran kun yksi mies lykki auton pakoputkea, se vasta työläältä näytti. Ja tämä ei ole vitsi.

Varmaan itsekin pitää tuota kokeilla, kun ei naisten kanssa käy flaksi :(

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Heteromies tuskin kovin helposti alkaa kiinnostumaan miehistä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No okei, jos ulkonäöstään huolehtiminen on liian raskasta, niin ei kai sitten kannata siihen aikaansa tuhlata. Tuosta palvomisesta olen kyllä eri mieltä.

Minusta ulkonäöstä huolehtimiseen pitäisi riittää hyvä hygienia, kammatut hiukset ja puhtaat vaatteet. 

Vierailija

Sekä miesten että naisten kanssa seukanneena, voin todeta että molemmat on ihan yhtä raskaita kivirekiä. Onneksi on oma käsi, vaihtelua jos haluaa niin vaihtaa kättä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat