Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensi joulun aion viettää yksin

Vierailija
01.11.2015 |

Vaimo haluaa käydä sukulaisissa jouluna, mutta minä en enää jaksa sellaista. Jään mieluummin yksin kotiin, käyn saunassa, katson elokuvia ja juon totia. Kukaan ei vaivaa minua, enkä minä vaivaa ketään. Eikös se rauha ja hiljaisuus ollut sitä paitsi joulun teema?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
22/25 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen sinulle jouluelokuvaksi Schwarzeneggerin Jingle All The Way eli Isäni on Turbomies.

Teilläpä kultivoitunut filmimaku. -ap

Minä tiedän sen. Olen kaikella tavalla muutenkin hyvin sivistynyt ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei vaivaa minua, enkä minä vaivaa ketään. Eikös se rauha ja hiljaisuus ollut sitä paitsi joulun teema?

Joo, mutta sen lisäksi joulun teema on varmasti "Joulun Lapsen" rakkaus niin sinua kuin jokaista ihmistä kohtaan :) Ehkä se on jotakin enemmän kuin sellainen joulu, jonka rakennamme pelkästään omin voimin: ohessa lisää rakkaudesta, joka on ollut totta jokaista kohtaan ihan elämän alusta asti

Ei uskistelua tähän ketjuun, kiitos. -ap

Mutta mikä on "uskistelua"? Otat esille joulun, pohdit sen perusteemoja, mutta haluaisit kieltää hengellisen näkökulman jouluun - ei ihan realistista tai kohtuullista :) Sitäpaitsi varmasti jokainen kaipaa ja tarvitsee RAKKAUTTA, ja todennäköisesti Jumala, Kristus on maailmankaikkeuden suurin Rakkaus; sinäkin olet korvaamattoman arvokas, tärkeä ja rakas ihminen Jumalan silmissä :)

Vierailija
24/25 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa Ron Swansonin synttäreiltä. Onko Parks & Rec tuttu, ap?

Kyllä vain. Loistava sarja. Ron Swanson on rakastettava mörökölli. -ap

Vierailija
25/25 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa mullakin tuommoinen mies! Mutta kun ei, hänen sukunsa änkeää meille joulun viettoon, ja jos haluan viettää oman rauhallisen joulun, joudun menemään hotelliin :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan