Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis ketä varten on opintovapaa/aikuiskoulutusrahaa, kaikki aikuiskoulutukset on monimuotoja?

voivittunäitä
01.11.2015 |

Siis ei kai opintovapaata/opintorahaa voi saada jos on neljänä päivänä kuussa koulupäiviä? Kaikki koulutukset ovat monimuotoja , joten kuka tästä voi päästä hyötymään vai onko jossakin aikuisille suunnattu paikka joka ei ole työnohessa opiskeltavaa?

Minä juuri OLISIN HALUNNUT olla vuoden pois töistä ja opiskella ja miettiä  ehkä uutta ammattia, mutta tuohan on tehty mahdottomaksi hyödyntää?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voithan mennä myös ns. päivätoteutukseen eli nuorten koulutukseen. Se ainakin on täyspäiväistä jos mikä. Vaatii vaan piiiiitkää pinnaa aikuiselta siellä opiskelu...

Meillä AMKssa puolet aikuisia ja puolet nuoria aikuisia. Eipä ole pinnaa venyttänyt yhtään.

Vierailija
22/24 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monimuoto sopii myös työtätekeville, lisäksi työkkäri tuppaa merkkaamaan ihmisen opiskelijaksi oletuksena jos opiskelee tutkintoon ihan siitä riippumatta mihin kellonaikaan tunnit on. Joten pitäisi hakea ja saada jotain opiskelijalle tarkoitettua tukirahaa, esim. noita mitä aloittaja mainitsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voithan mennä myös ns. päivätoteutukseen eli nuorten koulutukseen. Se ainakin on täyspäiväistä jos mikä. Vaatii vaan piiiiitkää pinnaa aikuiselta siellä opiskelu...

Meillä AMKssa puolet aikuisia ja puolet nuoria aikuisia. Eipä ole pinnaa venyttänyt yhtään.

Meillä on keski-ikä varmaan 22v, mutta vanhin on 40v. Itse olen 30v ja "nuorten" linja ei ole häirinnyt yhtään mitenkään. Muutenkin omassa amkissani on ihan kaiken ikäisiä. En käy opiskelijabileissä tai omista haalareita, mutta normaaleilla sosiaalisilla taidoilla tulen se 19-vuotiaan kanssa oikein hyvin toimeen. Meillä on mielestäni tosi hyvä henki ryhmässämme. Ja yleensä ne aikuisemmat viettää aikaa keskenään.

Vierailija
24/24 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä AMK:ssa keski-ikä 35v. Eli on joukossa nuorempia ja vanhempia. Suurin osa sellasia n.30v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme