omat kokemukset naisista melkein kaikki....

Vierailija

Paskoja. Tylyjä, koppavia, inhottavia nillittäjiä. Ja turha tässä on minua alkaa arvostelee.Monella mulla kuiteki ihan samat fiilarit.

Sivut

Kommentit (42)

Vierailija

Inhottavia eivät sinällänsä ole olleet, monet jopa oikeasti hauskoja. Valitettavasti ovat vaan järjestäänsä paljastuneet ahneiksi.

Vierailija

Itse olet varmaan niin Herra Hurmaava ettei naiset tiedä miten käyttäytyä lähelläsi ;) Menevät niin sekaisin että alkavat töykeiksi!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Inhottavia eivät sinällänsä ole olleet, monet jopa oikeasti hauskoja. Valitettavasti ovat vaan järjestäänsä paljastuneet ahneiksi.

Kerropa mitä muuta hyvää sussa olisi kuin varallisuus? Ei mitään.

Vierailija

Ei naiset hauskoi? montako oikeasti hauskaa naiskoomikkoo tiedät? Kokemukset miehistä paljon parempii. Eivät niuhota. Naiset pyytää tarjoamaa baarista juomaa. Mitä mä tarjoon jos en saa siit ite mitää. Rahaa vaan kuluu. En oo rikas. Antakaa sitte, emmä turhaa ostele.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olen kuulemma älykäs ja hauska, mikäli naisia on uskominen. Lisäksi en vaadi naiselta käyttännössä mitään muuta kuin sitä, että multa ei vaadita mitään.

Tosin se ei selvästikään riitä.

Vierailija

Olen fiksu ja hauska seuramies ja silti ei irtoo muuta ku tylyy ja tympeetä käytöstä. Lähtökohtasesti pitää olla heti tyly ja ilkeä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Aines on huonontunut

Empä tiedä. Itse veikkaan, että naiset olivat menneisyydessä aivan yhtä ahneita kuin nykyäänkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kerroppas sä puolestasi, mitä hyvää sussa on? Tylsä akka, jota kiinnostaa miehessä raha, ei nyt ole se naisista houkuttelevin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kuulemma älykäs ja hauska, mikäli naisia on uskominen. Lisäksi en vaadi naiselta käyttännössä mitään muuta kuin sitä, että multa ei vaadita mitään.

Tosin se ei selvästikään riitä.

Kokeile saatko köyhänä miehenä naisia. Jos et, selviöhän se on, että olet PASKAA naisille. Ei sun seuraa kestä ellei saa rahallista kompensaatiota. Tosin hermothan tuossa henkisessä huorauksessa usein naisella menee rasittavan miehen seurassa, mutta onpahan ainakin kivoja hetkiä vaihtelun vuoksi.

t. oma mies köyhä ja maailman paras <3

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat