Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle naiselle

Vierailija

Ajattelin helpottaa tuota Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle henkilölle - osa3-ketjua tekemällä ketjun molemmille sukupuolille, koska niin moni kyselee aina erikseen sukupuolta kun kukaan ei sitä kerro viestissään. Ihan turhaan tosin teen, koska tuo alkuperäinen ketju on jo niin suosittu, mutta tuleepahan kokeiltua.

Haluaisitko sanoa jotain jollekin naiselle, muttet uskalla tai voi?

Pyöriikö nainen jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tähän ketjuun!

Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.

Toivottavasti ketju pidetään asiallisena.

Terveisin Naispelko22

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tästä tulee historian pisin ketju :D

Hah! En tullutkaan ajatteeksi asiaa siltä kannalta. Toisaalta voi olla, että ketju poistetaan ennen kuin se pääsee vauhtiinkaan.

Itse laitan terveisia eräälle naiselle, että en vihaa tai halveksi häntä vaikka siltä saatan vaikuttaakin. En vain tiedä miten olla samassa tilassa hänen kanssaan, ja ilmeeni ja olemukseni nyt on mitä on. Se, että en puhu juuri mitään johtuu siitä, että en tiedä mitä puhuisin ja sitten tilanne onkin jo ohi. Myös se, että olen munaton nössö vakuttanee asiaan.

Laitan nuo terveiset nyt sitten ihan kaikille naisille kaikilta kaltaisiltani miehiltä, vaikka en itseäni miehenä pidäkään. Ei kannata antaa ulkonäön tai käytöksen hämätä ja muodostaa mielipidettä sen perusteella jos ei tunne kunnolla.

Terveisin Naispelko22

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olet ihana nainen. Uskaltaisinkohan vielä yrittää vai menikö meidän tilaisuus jo?

Nimikirjain, tai edes minne päin?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ihana nainen. Uskaltaisinkohan vielä yrittää vai menikö meidän tilaisuus jo?

Nimikirjain, tai edes minne päin?

M

Vierailija

Monica Potter on mun mielestä ihana nainen!Toi nimikin on niin soma.Ei häiritse vaikka ääni on honottava ainakin jos se puhuu pidempään.Kerrassaan ihastuttava.January Jones ja Lisa Edelstein myös!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat