Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinulla mies mukana vaatekaupoilla?

Vierailija

Joka kerta kun käyn kiertelemässä vaatekauppoja, näen tämän ilmiön:
Nainen hypistelemässä vaatteita ja perässä laahustaa mies kyllästyneen näköisenä perässä.  Muutoin tämä ei haittaisi mutta monesti tämä mies sitten seisoo tien tukkeena vaaterekkien välissä, joko räpläten kännykkää tai muuten vain jumittaen.

Pilaatte shoppailuelämystäni!

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Mä olisin siitä poikkeukellinen, et tykkäisin käydä nimenomaan vaateostoksilla tyttöystävän kanssa. Harmi, että tällaista miestä naiset kutsuu Suomessa homoksi.

Vierailija

Emme käy koskaan yhdessä ostoksilla. Kauhulla odotan aikaa, jolloin yhdessä eläkeläisinä lähdemme keskiviikkona klo 10.30 kauppaan tukkimaan käytäviä roikkuen molemmat ostoskärssyissä ja hilaten niitä puolelta toiselle. Päivän kohokohta on se, kun mietimme, ostammeko vihreitä vai punaisia omenoita.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mä olisin siitä poikkeukellinen, et tykkäisin käydä nimenomaan vaateostoksilla tyttöystävän kanssa. Harmi, että tällaista miestä naiset kutsuu Suomessa homoksi.

Mä kanssa miehenä tykkään ostaa ja tilailla nimenomaan vaattteita ja elektroniikkaa. Kaikki autoihin liittyvät ns "miehiset jutut" on vitun naurettavia :D

Vierailija

Ei. En ole koskaan tajunnut, miksi ihmeessä jotkut naiset raahaavat sen vastentahtoisen ukon mukaan perässä pyörimään. Ihana mennä yksin rauhassa, omaa aikaa!

Vierailija

EI todellakaan. Mies ei ole mukana edes silloin kun ostan hänelle vaatteita ja kenkiä. Mies inhoaa kaupassa käyntiä yli kaiken. Kengät yleensä aina samanlaiset hyväksi havaitut, on helppo ostaa, vaatteissa on joskus ongelmaa kun kaikki vaatteet ei ole just samanlaisia vaikka ottaa samaa kokoa, ja miehen painokin vähän vaihtelee.

Vierailija

En pystyis tohon. En keksi yhtään ainoaa syytä miksi miehen kuuluisi maksaa minun vaateostokset. Tulis olo että sen jälkeen oon saman verran velkaa miehelle.

Vierailija

Mulla ei ole miestä mukana, koska olen vaateostoksilla hidas ja mies tosiaan tylsistyisi ja toisaalta koska vaateostokseni ovat melko tavoitteellisia: se joku mitä haetaan on todella löydettävä.

Sinänsä musta kuitenkin olisi kivaa viettää aikaa yhdessä ja niinpä me kierrelläänkin esimerkiksi huonekalu- ja rautakaupoissa katselemassa. Useinkaan ei mitään osteta. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

En pystyis tohon. En keksi yhtään ainoaa syytä miksi miehen kuuluisi maksaa minun vaateostokset. Tulis olo että sen jälkeen oon saman verran velkaa miehelle.

Tämä siis vastaus viestiin numero 3!

Vierailija

Kyllä se välillä änkeää mukaan enkä ymmärrä miksi kun sitten kuitenkin on naama norsun veellä. En siis itse pyydä mukaan.

Vierailija

Ei ikinä. Mies käy joskus työmatkoillaan jenkeissä ostamassa tietyn ketjun liikkeestä matkalaukullisen vaatteita ja niillä hän pärjää kauan. Mä käyn kaupoissa yksin tai sitten jompikumpi teinitytöistäni tulee mukaan. Äsken juuri tulimmekin kotiin.

Vierailija

No ei tod.! En tarvitse edes makutuomaria samaa sukupuolta olevasta ystävästäni, saatikka mies roikkuisi kintereillä. Mulla mies on vielä samanmoinen kuin tuolla yhdellä kirjoittaneella. Lähtee vaatekaupoille vasta, kun kirveellä uhkaa, tai vaatteet hajoaa päälle. Ja useimmiten sanoo, että tuo tullessasi. Minä naisena meillä hoitelen kauppareissut, lasten urheiluvälineet, autokauppojakin olen tehnyt ilman miestäni.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

On. Maksumiehenä.

Ihana, itsenäinen, omanarvonsa tunteva , rohkea , voimakas omillaan toimeentuleva tosinainen ?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Maksumiehenä.

Ihana, itsenäinen, omanarvonsa tunteva , rohkea , voimakas omillaan toimeentuleva tosinainen ?

En ole, vaan pienituloinen nainen jolla on varakas mies. Tämä järjestely nyt sattuu meille sopimaan eikä sen pitäisi muita häiritä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat