Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla mies mukana vaatekaupoilla?

Vierailija
01.11.2015 |

Joka kerta kun käyn kiertelemässä vaatekauppoja, näen tämän ilmiön:
Nainen hypistelemässä vaatteita ja perässä laahustaa mies kyllästyneen näköisenä perässä.  Muutoin tämä ei haittaisi mutta monesti tämä mies sitten seisoo tien tukkeena vaaterekkien välissä, joko räpläten kännykkää tai muuten vain jumittaen.

Pilaatte shoppailuelämystäni!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se joskus on. Täällä meidän paikkakunnalla oli jossain vaiheessa ihme juttua, että miehet eivät saa tulla kauppaan tai ainakaan olla sovituskoppien lähellä, ilmeisesti joku valittanut että miehet siinä ovat ja "katsovat" tai sitten oli ollutkin joku ihme kyylä. Onko muualla ollut sellaista? Itse kun yleensä sanon miehelle et odottaa siinä vieressä tai istuu tuolilla niin vähän alkoi sitäkin ahdistaa että miksi pervoksi luullaan eikä pitkään aikaan käyty sit yhdessä.

Meillä käy aika paljon venäläisiä turisteja ja heillä on aina miehet mukana :) Mies myös menee koppiin ja kommentoi tosi tarkkaan asuja. Samoin naiset papattavat kovasti ja komentavat miehet hakemaan eri kokoja ja muita, miehet kiltisti juoksevat hakemaan ja tuovat kopperoihin. Sitä on hauska kuunnella naapurikopista.

Vierailija
22/23 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä palvelu paranee kun on mies mukana, vaikka vain rekvisiittana.

Nyt kun miettii niin totta! Mikähän siinä on?

Liikkeessä ymmärretään, että naisella on silloin varaa muihinkin kuin kaupan halvimpiin tuotteisiin ja tilillä on katettakin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on aina mukana vaateostoksilla! Tai jos ei pääse mukaan niin lähettelen hänelle kuvia. Miehellä on niin paljon parempi tyylitaju kuin mulla ja on paremmin perillä materiaaleista, tyyleistä, muodista ja jopa siitä, minkä malliset vaatteet imartelevat parhaiten mun vartalotyyppiäni. Eksänsä oli muotisuunnittelija ja olen ikuisesti kiitollinen sille naiselle, että onnistui istuttamaan tyylitajun mieheeni. Tosin en mä mikään mallinukke ole, jonka mies saa stailata mieleisekseen, mutta kuuntelen kyllä hänen mielipiteitään. Etenkin juhlapukeutumisessa saan aina kuulla kehuja asukokonaisuuksistani ja sen jälkeen taivasteluja siitä, kun kerron että mieheni mietti pari iltaa ja kysyi, mitä olisin mieltä jos etsittäisiin tällaiset ja tällaiset vaatteet ja nämä jutut asusteiksi. Myös mun ystävät kysyvät häneltä mielellään vinkkejä ja neuvoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä