Onko ok kysyä, miksi pari kuukautta vanhat vaunut ovat myynnissä?

Vierailija

Vai tulkitaanko tuollainen kysymys jotenkin epäsoveliaaksi...? 

Torissa on yhdet kivat yhdistelmävaunut myynnissä, mutta herättää väkisin vähän kysymyksiä, jos ne ovat olleet käytössä vain kolmisen kuukautta. Voihan siihen olla joku muukin syy kuin se, että vaunut ovat ihan sysip*skat, mutta...

Kommentit (10)

Vierailija

Jos ne on noin vasta ostettu, on niissä vielä takuu voimassa ja myyjällä varmasti kuitit tallessa. Jos alkaa tulla selityksiä ja kuitteja ei löydy, niin mulla ainakin sois herätyskellot. Joko vaunut on varastettu tai ovat paljon vanhemmat kuin mitä annetaan ymmärtää.

Jeton voit toki kysyä miksi lähes uudet vaunut on myynnissä ja onko niistä vielä kuitit tallessa. Itse ostin aikanaan lähes uudet vaunut. Ne oli ostettu ennen kuin myyjä oli muuttanut kerrostaloon, jonka hissiin jämerät vaunut ei mahtuneet eli käytännössä niitä oli mahdotonta siellä käyttää. Takuu oli voimassa, kuitit löytyivät. Hyvät rattaat sain.

Vierailija

Mä luulisin, että kaksi syytä. Toinen on, että lapsi kuoli, näin varsinkin jos on uhan uudet. Kohtukuolemaan kuolee yli 200 lasta vuodessa.  Mä olrn itse myynyt tuossa tilanteessa.

Jotkuthan on vain hamstraajia ja vaihtavat tavaroita koska markkinoille tuli uusi ja trendikkäämpi.

Vierailija

Liitypä facebookissa Emmaljunga-fanit ryhmään, niin ymmärrät, että osa ihmisistä vaihtaa vaunuja neljä kertaa vuodessa. Siitä tulee naisille vähän samanlainen ilmiö kuin miehille auton rassaaminen. Ihan normaalia, sanoisin. Naiset hurahtavat vaunuihin. Meillä on yksi ainoa lapsi ja kolmet vaunut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jos ne on noin vasta ostettu, on niissä vielä takuu voimassa ja myyjällä varmasti kuitit tallessa. Jos alkaa tulla selityksiä ja kuitteja ei löydy, niin mulla ainakin sois herätyskellot. Joko vaunut on varastettu tai ovat paljon vanhemmat kuin mitä annetaan ymmärtää.

Jeton voit toki kysyä miksi lähes uudet vaunut on myynnissä ja onko niistä vielä kuitit tallessa. Itse ostin aikanaan lähes uudet vaunut. Ne oli ostettu ennen kuin myyjä oli muuttanut kerrostaloon, jonka hissiin jämerät vaunut ei mahtuneet eli käytännössä niitä oli mahdotonta siellä käyttää. Takuu oli voimassa, kuitit löytyivät. Hyvät rattaat sain.

Joo ei minua niinkään varastetut vaunut pelota, myyjä sanoikin että kuitti on tallessa ja ohjekirjat saa mukaan. Lähinnä se, että onko niissä joku perustavanlaatuinen vika jonka vuoksi eivät sovi käyttöön ja se vika saattaisi haitata meilläkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Liitypä facebookissa Emmaljunga-fanit ryhmään, niin ymmärrät, että osa ihmisistä vaihtaa vaunuja neljä kertaa vuodessa. Siitä tulee naisille vähän samanlainen ilmiö kuin miehille auton rassaaminen. Ihan normaalia, sanoisin. Naiset hurahtavat vaunuihin. Meillä on yksi ainoa lapsi ja kolmet vaunut.

Vahingossa tuli ylänuoli. Tuohan on ihan naurettavaa touhua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ei minua niinkään varastetut vaunut pelota, myyjä sanoikin että kuitti on tallessa ja ohjekirjat saa mukaan. Lähinnä se, että onko niissä joku perustavanlaatuinen vika jonka vuoksi eivät sovi käyttöön ja se vika saattaisi haitata meilläkin.

Totta kai kannattaa kysyä! Tuo syy saattaa jollekin myyjälle olla vaikkapa väärä valkoisen sävy.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vahingossa tuli ylänuoli. Tuohan on ihan naurettavaa touhua.

Harrastus se on siinä missä muukin. Eiväthän vaunut roskiin mene, vaan myyntiin.

Vierailija

Oikeasti jotkut pimahtaa hormoonihuuruissa ja ostaa vaikka mitä tulevalle lapselle etenkin jos on eka. Juurikin valmiiksi kolmet eri tyylin vaunut jos ei ole rahasta pulaa. Sitten kun vauva syntyy niin huomaa että ei tarvi kaikkia, tosin parhaita ei välttämättä myy pois mutta toisen paras ei ole aina sama itselle.

Vierailija

Itse myin pari kertaa käytetyt Brion rattaat. Mitään vikaa niissä ei ollut, huomasin vaan että tykkäänkin isommista eturenkaista ja eri tavalla säädettävästä työntöaisasta.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat