Muita jotka ei katso Possea, putousta, Triplaa jne..

Vierailija

Ei naurata eikä viihdytä, joskus olen yrittänyt katsoa mutta kun ei toimi millään tasolla. Ala-arvoista lahjattomien ihmisten tekemää roskaa, katsojien aliarvioimista että tälläinen skeida muka riittää.

En ymmärrä kuka noita katsoo ja miksi, itse tulen lähinnä ärtyneeksi kun katson noin huonosti toteutettua ja tehtyä ohjelmaa eikä ne toimi aivot narikkaan viihteenä edes. Onneksi nykyaikana ei tarvitse tyytyä tässä maassa tehtyyn viihteeseen ja voi katsoa jotain muuta.

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Minuutin katsoin hiljan jotain possea (?). Huipentui niin lapselliseen vitsiin että oli pakko vaihtaa kanavaa ja näkemiin.

Putouksen "parhaita paloja" katsoin kerran youtubesta ihan sen takia että tietäisin mistä puhutaan.Se sitten selvisi...kettu vinossa...ja näkemiin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

. Ala-arvoista lahjattomien ihmisten tekemää roskaa, katsojien aliarvioimista että tälläinen skeida muka riittää..

Itse en nuita katso mutta voitko perustella että miten se on katsojien aliarvioimista jos katsojat muista tykkää?

Vierailija

Eilen Putousta katsoessa kyllä viimeistään tajusi, että se on tullut tiensä päähän. En taida jaksaa enää katsoa. Noita muita en ole ikinä kstsonutkaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Eli kaikki on faneja, surullista, no jos tuo riittää niin vähään tyydytte jos minulta kysytään.

Eli oletat että kaikki joita ei edes kiinnosta keskustella aiheesta ovat faneja, ja olet yksin jotain "fiksumpaa eliittiä?"

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Siis triplaa 😀 ei tippaa

Niin paska ohjelma ettei edes nimeä muista ja miksi muistaisi 5min tota roskaa riittää ja sen voi unohtaa.

Vierailija

Hep.

Mä en katso yhtäkään noista. Ummehtunutta ja tympeää menoa. Olen siis koittanut vilkaista jokaista edes minuutin pari tietääkseni missä mennään, mutta masentavan rujoa "viihde"paskaahan ne on.

Vierailija

En katso, en pidä tuollaisesta viihteestä ja sen katsominen on vaivaannuttavaa. Lisäksi siellä on aina niitä kaksimielisiä tympeitä mukahauskoja juttuja mukana.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat