Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka ei katso Possea, putousta, Triplaa jne..

Vierailija
01.11.2015 |

Ei naurata eikä viihdytä, joskus olen yrittänyt katsoa mutta kun ei toimi millään tasolla. Ala-arvoista lahjattomien ihmisten tekemää roskaa, katsojien aliarvioimista että tälläinen skeida muka riittää.

En ymmärrä kuka noita katsoo ja miksi, itse tulen lähinnä ärtyneeksi kun katson noin huonosti toteutettua ja tehtyä ohjelmaa eikä ne toimi aivot narikkaan viihteenä edes. Onneksi nykyaikana ei tarvitse tyytyä tässä maassa tehtyyn viihteeseen ja voi katsoa jotain muuta.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kaikki on faneja, surullista, no jos tuo riittää niin vähään tyydytte jos minulta kysytään.

Vierailija
2/22 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso telkkaa ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katottiin miehen kanssa putousta kaksi kautta. Se jälkeen taso laski, ei naurata enää. Posse on roskaa... Ihan turhia.

Vierailija
4/22 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katson tosi harvoin telkkaa. Tippaa yritin eilen katsoa. Ei kiinnostanut.

Vierailija
5/22 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis triplaa 😀 ei tippaa

Vierailija
6/22 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuutin katsoin hiljan jotain possea (?). Huipentui niin lapselliseen vitsiin että oli pakko vaihtaa kanavaa ja näkemiin.

Putouksen "parhaita paloja" katsoin kerran youtubesta ihan sen takia että tietäisin mistä puhutaan.Se sitten selvisi...kettu vinossa...ja näkemiin.

Vierailija
7/22 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

. Ala-arvoista lahjattomien ihmisten tekemää roskaa, katsojien aliarvioimista että tälläinen skeida muka riittää..

Itse en nuita katso mutta voitko perustella että miten se on katsojien aliarvioimista jos katsojat muista tykkää?

Vierailija
8/22 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen Putousta katsoessa kyllä viimeistään tajusi, että se on tullut tiensä päähän. En taida jaksaa enää katsoa. Noita muita en ole ikinä kstsonutkaa.

Vierailija
9/22 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kaikki on faneja, surullista, no jos tuo riittää niin vähään tyydytte jos minulta kysytään.

Eli oletat että kaikki joita ei edes kiinnosta keskustella aiheesta ovat faneja, ja olet yksin jotain "fiksumpaa eliittiä?"

Vierailija
10/22 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis triplaa 😀 ei tippaa

Niin paska ohjelma ettei edes nimeä muista ja miksi muistaisi 5min tota roskaa riittää ja sen voi unohtaa.

Vierailija
11/22 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kingin jälkeen ei mikään tämmöinen voi enää kiinnostaa? Se teki niin selvää kaikesta tuosta tuomaroinnista ja kilpailemisesta.

Vierailija
12/22 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep.

Mä en katso yhtäkään noista. Ummehtunutta ja tympeää menoa. Olen siis koittanut vilkaista jokaista edes minuutin pari tietääkseni missä mennään, mutta masentavan rujoa "viihde"paskaahan ne on.

Vierailija
13/22 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso minäkään. ei nappaa hutiloiden tehty sketsiviihde.

Vierailija
14/22 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen telkkariin pitäisi saada lisää kotimaisia tilannekomediasarjoja, eikä mitään sketsejä!

Vierailija
15/22 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso, en pidä tuollaisesta viihteestä ja sen katsominen on vaivaannuttavaa. Lisäksi siellä on aina niitä kaksimielisiä tympeitä mukahauskoja juttuja mukana.

Vierailija
16/22 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten huvittaa kun jotkut katsoo että tietäisi mistä puhutaan ja olisi jutuissa mukana, ei pysty itseään kiduttamaan katsomalla tota paskaa, joten olen ihan mielelläni tietämätön mistä puhutaan. En koe menettäväni mitään jos en ole nähnyt jonkun Kikkelikokkelis miehen vääntävän naamaansa televisiossa.

Vierailija
17/22 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetken olen joskus katsonut Putousta, mutta kanava vaihtui kun ei kiinnosta. Noita muita en ole varmaan koskaan vilkaissutkaan. 

Vierailija
18/22 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en katso, mutta tuhat kertaa tyhmempää kuin katsoa kyseisiä ohjelmia, on tehdä nettipalstalle aloitus, jossa mollataan niitä, joista ne ovat hauskoja.

Vierailija
19/22 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu!Eilen koitin katsoa triplaa..siis mitä vit****?SURKEETA!

Ei edes hymyilyttänyt..Kaipaan kunnon ysäri viihdettä..

Vierailija
20/22 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No melkein. Possea olen joskus katsonut sieltä täältä jos on ollut kiinnostavia tyyppejä. Putous ja tripla ei kyllä kiinnosta yhtään vähempää. Possessakin vituttaa Hirviniemi alapäähuumorinsa kanssa. Alapäähuumori on ihan jees jos sen osaa ajoittaa oikein ja oikeaan tilanteeseen, Hirviniemi ei sitä osaa vaan töksäyttelee piirakoitaan, kosteita torttuja ihan minne sattuu ja tunnelma muuttuu lähinnä vaivautuneeksi. Mikko Leppilampi on myös yksi hyvä esimerkki voitolla yöhön-ohjelmassa siitä kun ei ole hauska ja tunnelma muuttuu vaivautuneeksi kun hän heittää jotain mielestään hauskaa läppää.

Terveisin Naispelko22

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme