Mitä tämä on?

Vierailija

Heippa. En usko tai oleta että olisitte lääkäreitä tai sairaanhoitajia, mutta mietin onko kelläkään tiedossa mistä nykyinen olotila voisi johtua? Olen 17v, ja eilen oireet alkoi niin että sisäänhengittäessä oikeaa rintaa painoi, ja kun hengittää syvään ja antaa ilman ''olla'' tuntuu ilma karkaavan ylävatsaan??  Siitä johtuen jonkunverran vaikeuttaa hengittämistä, kun ei pysty hengittämään syvään. Alkoi yhtäkkiä. Tänään aamulla alkoi kylmät väreet, ja tuntuu että oksennan. Vatsa löysällä, ja haluaisin vaan oksentaa muttei mitään kuitenkaan suusta tule. Mistä johtuu, ja onko supervaarallista?

Kiitos jo etukäteen.

Kommentit (5)

Vierailija

Tuo hengitysjuttu kuulostaa sen verran erikoiselta, että soittaisin sinuna heti päivystykseen. Tulee mieleen spontaani ilmarinta, mutta siinä on kyllä kovat kivut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tuo hengitysjuttu kuulostaa sen verran erikoiselta, että soittaisin sinuna heti päivystykseen. Tulee mieleen spontaani ilmarinta, mutta siinä on kyllä kovat kivut.

Vierailija

Mietin itse aluksi samaa, muttei mulla ole varsinaisesti mitään kipuja. Tuntuu toki inhottavalta kun koittaa syvään hengittää, mutten sanoisi kivuksi. Ja eilen oli paljon pahempi, nyt pystyn tietyissä asennoissa hengittämään suht normaalisti. 8

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat