Vierailija

Tosinaisella on tissit sentään.

• ylös 16
  • alas 33

Sivut

Kommentit (31)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Eli tehdäänpä nyt yhteenveto; ainoastaan isotissiset pitkät miehet on nykyään in.

• ylös 38
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Lyhyt mies on katkera mies. 😃

Olen 1,86m mutta olet hajulla liittyy tuon yhen urpon avaukseen.

Ap

• ylös 10
  • alas 9

Mikä vika pienissä tisseissä on? Enkä (omasta mielestäni) ole pienitissinen, ihan perus 75C-kuppi täällä :p

A lion never loses sleep over the opinions of sheep.

• ylös 10
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Pienitissinen on yhdyssana 

Ja se liitty tähän miten...? Ja kuule, jos kielioppi on sulle noin tärkeä, niin missä on sun piste? Lauseen loppuun kuuluu laittaa loppumerkki.

• ylös 11
  • alas 14
Vierailija

Eli minusta on raukkamaista ja typerää arvostella ihmisiä ulkonäköseikkojen takia jolle he eivät voi mitään. Ei tuntuisi kenestäkään hauskalta, kun joku tarttuu sinun ulkonäköösi ja revittelee sillä, pientissiset naiset on ihan jees minusta, käytin sitä vain esimerkkinä.

• ylös 22
  • alas 1
Vierailija

Joo, oli idioottimainen se pituusaloitus. Mutta kertoohan tämä vastaveto sinustakin paljon... 

• ylös 13
  • alas 4

Vierailija kirjoitti:

Eli minusta on raukkamaista ja typerää arvostella ihmisiä ulkonäköseikkojen takia jolle he eivät voi mitään. Ei tuntuisi kenestäkään hauskalta, kun joku tarttuu sinun ulkonäköösi ja revittelee sillä, pientissiset naiset on ihan jees minusta, käytin sitä vain esimerkkinä.

Aamen.

A lion never loses sleep over the opinions of sheep.

Vierailija

Pienet tissit pienellä naisella on ihan ok. Pienet tissit suurella naisella on surullista katseltavaa.

Vierailija

"Tosinaisella on tissit sentään." - Vastaan Ap. sinulle miehenä, että imettäjääkö sinä olitkin vailla? Helpommalla päässet, silloin jos haet äidinmaito vastiketta itsellesi ja jätät treffit siihen aikaan, kun olet jo kasvanut aikuiseksi, sillä jos rintamaidon saanti oli ykköspointti niin tiedoksi se ei ole yksi-yhteen rintojen koon kanssa.  - Muuten minun on vaikea ymmärtää, että mitä sinulle on merkitystä silllä, mitä meistä kenelläkin on paidan alla treffeillä. - Vai olisko ollut parempi, jos nainen olisi pukenut sinua miellyttääkseen pari kurpitsaa, tai kurpitsan puolikasta?

Vierailija

Haistappa kuule jätkä pitkä paska. Pienet tissit ovat kauniit. Siinä missä isotkin. Pienet eivät ainakaan roiku. Olisipa mulla sellaiset... Olen todella kateellinen pienitissisille naisille. t. 70DD ja ällöttää omat tissit. On se pystyt mutta sellaset pienet ja söpöt on vaan ihanat <3

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tosinaisella on tissit sentään.

No, niin on! Oletko lyhyt mies? ;D

Vierailija

Ap, ei nää ymmärrä :) Eikä nää urpot myöskään opi minkään empatiaharjoitusten kautta. Se siitä naisten tunneälystä :) 

T. Nainen

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.