Hyi olin treffeillä pieni tissisen naisen kanssa
Kommentit (31)
Olen isotissinen nainen, ja sen huomaa jopa takin läpi, en ikinä pienennytä, niin paljon pidän itsestäni tällaisena, ja miehet sen näkee kun pupillit suurenevat. Ymmärrän ap, että pettymys oli.
Huh. Onneksi ette ehtineet peti puuhiin pienitissiset ei pidä pienimunaisista.
Miksi pienitissisiä haukutaan? Rintojen koolle ei voi mitään ilman kirurgisia toimenpiteitä. Toisille ne kasvavat ja toisille ei. Tiedän monia naisia, joita haukutaan pienten rintojensa takia. Saisi hävetä nämä haukkujat! Mikä suurissa rinnoissa miellyttää? Rinnat on tarkoitettu imettämiseen ja en usko että tämä "herra" on sen asialla...
Mulle tissien koolla ei ole merkitystä jos vaan pääsee panemaan.
75DD, voisin tulla leipomaan sun löllyköitä.
Vierailija kirjoitti:
Olen isotissinen nainen, ja sen huomaa jopa takin läpi, en ikinä pienennytä, niin paljon pidän itsestäni tällaisena, ja miehet sen näkee kun pupillit suurenevat. Ymmärrän ap, että pettymys oli.
Mikään muu ei sitten suurenekkaan, kun vetäset rintsikat pois ja tissit valahtaa polviin. Sori, ikäville ihmisille vastataan ikävällä tavalla ;)
Vain lehmät tarvitsevat utareet (koskee myös muita samassa tilanteessa olevia).
Heti, kun tänne ilmestyy aloitus, jossa nainen päivittelee, että haksahti kirjoitustaidottoman miehen kanssa treffeille, niin tiedetään, kenen kanssa kävi.
minusta pienet tissit ovat seksikkäät. Mieluummin pienet, kun jotkut lollot.
Jos joskus olisin naisen kanssa mieluummin ne pienet tissit.
Juu, hymyillen olen lueskellut kommentteja :) Aika-ajot tulee, täytyy kattoo.