Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yksinkertaisia herkkuja, kun kaupat ei ole auki?

Vierailija

Jääkaappi täynnä jämiä. Mitä ihmettä keksin? Itken täällä yksin, eikä ole edes mitään ruokaa.

Kommentit (13)

Vierailija

Mukibrownie

2rkl voita (sulaa)
2rkl maitoa
3-4rkl jauhoja
3rkl kaakaojauhoa, perus oboy
2rkl sokeria
Ripaus suolaa

Mikroon 75s nam

Vierailija

Jos sulla on nälkä niin tee ensin jotain oikeaa ruokaa, vaikka puuroa, jos sulla ei ole muuta. :( Sen jälkeen sitten jotain sokeriherkkua.

Toisaalta voit tehdä pannukakun, jonka taikinaan laitat hieman suolaa etkä sokeria. Tuota voi syödä suolaisena ja makeana herkkuna lisukkeiden mukaan (sokeria pinnalle).

Vierailija

oikeasti mulla on varmaan vaan nälkä, mutta masentaa ja vituttaa niin paljon tämä yksinäisyys, että tekisi eniten mieli karkkipussia. Taidan vääntää munakkaan ensin. Kiitti vinkeistä.

Vierailija

1: En ole ap, mutta kiitos reseptistä. Olen kerran kokeillut mukibrownieta, mutta siihen laitettiin yksi muna, ja lopputulos oli ihan liikaa munakkaan makuinen.

Vierailija

R-kioski olisi auki, mutta liian kallis mun makuun. Lähin huoltsikka-k-kauppa on sitten jo aika pitkän matkan päässä. Tässä mielentilassa mielummin katson putousta ja syön tuota mukibrownieta. Kiitos reseptistä. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Taidat asua jossain korvessa... Kyllähän Siwat, R-kioskit ja ABC:t on auki!

Ei ole kaikki Siwat. Eikä lapsuudenkodini kirkonkylässä ole mitään noista. Lähin on ABC 30 km päässä. Onko yllätys, että sellaisia kirkonkylissä asuu todellakin satojatuhansia ihmisiä yhteensä? 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat