Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään hautausmaalla ihmetytti

Vierailija
31.10.2015 |

Porteista kun pääsi sisään ajamaan niin ajokiellosta huolimatta haitausmaa oli täynnä AUTOJA jotka oli pysäköity tienpientareille ja nurmikoille. Oli kyllä jotenkin tosi surullinen näky. Toki varmasti osa on liikuntaesteisiä, mutta suurin osa jotka autosta nousivat näyttivät ihan ketteriltä nuorehkoilta ihmisiltä. Harvoin hautausmaalla käyn mutta ei vastannut ihan minun käsitystäni siitä miten hautausmaita pitäisi kunnioittaa ja mitä itse olen lapselleni opettanut....

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on itsekkäitä kusipäitä.

Vierailija
2/7 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja se et kälätetään kovaan ääneen puhelimeen. Ajattelevaiset ihmiset koittaa hiljentyä muistelemaan edesmenneitä lähimmäisiä, ja taustalla raikaa jonkun typerän puhelinkorvalla olevan ämmän huutonauru.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen siitä saa, kun pitää muistella läheisiään vain yhtenä päivänä vuodesta. Kannattaa käydä hautausmaalla ihan joskus muulloin kuin "määrättynä" päivänä.

Vierailija
4/7 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla pisti silmään, kuinka moni tupakoi hautausmaalla ja kaiken huipuksi tumppasi maahan ja jätti siihen. Todella epäkunnoittavaa.

Vierailija
5/7 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ja lasten annetaan hyppiä vieraiden haudoilla ja hautakivillä.
Ei ne kuolleet siitä varmaan välitä mutta elävät omaiset ja muut ihmiset taatusti välittää.

Vierailija
6/7 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen siitä saa, kun pitää muistella läheisiään vain yhtenä päivänä vuodesta. Kannattaa käydä hautausmaalla ihan joskus muulloin kuin "määrättynä" päivänä.

käyn muulloin ja käyn "määrättynä" päivänä. 

Vierailija
7/7 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ilahdutti Jyväskylässä ihmisten rauhallisuus ja se kuinka paljon oli kynttilöitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi