Tänään hautausmaalla ihmetytti

Vierailija

Porteista kun pääsi sisään ajamaan niin ajokiellosta huolimatta haitausmaa oli täynnä AUTOJA jotka oli pysäköity tienpientareille ja nurmikoille. Oli kyllä jotenkin tosi surullinen näky. Toki varmasti osa on liikuntaesteisiä, mutta suurin osa jotka autosta nousivat näyttivät ihan ketteriltä nuorehkoilta ihmisiltä. Harvoin hautausmaalla käyn mutta ei vastannut ihan minun käsitystäni siitä miten hautausmaita pitäisi kunnioittaa ja mitä itse olen lapselleni opettanut....

Kommentit (7)

Vierailija

Niin ja se et kälätetään kovaan ääneen puhelimeen. Ajattelevaiset ihmiset koittaa hiljentyä muistelemaan edesmenneitä lähimmäisiä, ja taustalla raikaa jonkun typerän puhelinkorvalla olevan ämmän huutonauru.

Vierailija

Sen siitä saa, kun pitää muistella läheisiään vain yhtenä päivänä vuodesta. Kannattaa käydä hautausmaalla ihan joskus muulloin kuin "määrättynä" päivänä.

Vierailija

Minulla pisti silmään, kuinka moni tupakoi hautausmaalla ja kaiken huipuksi tumppasi maahan ja jätti siihen. Todella epäkunnoittavaa.

Vierailija

Juu ja lasten annetaan hyppiä vieraiden haudoilla ja hautakivillä.
Ei ne kuolleet siitä varmaan välitä mutta elävät omaiset ja muut ihmiset taatusti välittää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Sen siitä saa, kun pitää muistella läheisiään vain yhtenä päivänä vuodesta. Kannattaa käydä hautausmaalla ihan joskus muulloin kuin "määrättynä" päivänä.

käyn muulloin ja käyn "määrättynä" päivänä. 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat